Paparazzi skrev:2326613
Stundtals trångt..
jag ser inte den bilden på din hemsida..
Paparazzi skrev:2326613
Stundtals trångt..
Mr K skrev:2326136Första gången i år för mig men jag fann snabbt spåren
Det är väl inget och ha när du blir varvad på innern .....AleX skrev:2327645jag ser inte den bilden på din hemsida..
Självklart ....... vi tjänade ju minst 4sek när vi genade lite .....AleX skrev:2327699crossdäck nästa gång?
lite mycket pappersarbete om man ska hålla det spåret var efter varv..Mr K skrev:2327753
Självklart ....... vi tjänade ju minst 4sek när vi genade lite .....
Anthony00 skrev:2327285Riktigt snygga vinklar Du har redan en egen stil
Mr K skrev:2327579då ska vi se ifall detta funkar som robz sa. surfar via Mobilen.
Fick Mr K skriva skampapper??Mr K skrev:2327753Det är väl inget och ha när du blir varvad på innern .....
Självklart ....... vi tjänade ju minst 4sek när vi genade lite .....
to bara en 2 meter i gruskanten .... men eftersom ALLA körningar utanför asfalten ska rapporteras så gjorde jag det .....Robz skrev:2328813Fick Mr K skriva skampapper??
Nuuu begriper jag varför det gick så fort... var det när du hängde mig?
(Bra att du höll dig på hjulen om jag förstått allt rätt!)
Tack!!CorbenDallas skrev:2329418Alltid kul med skakfilm!
Jag tycker nog att stilstudien av BMW-mickes orgie i häng är det häftigaste att se ....
Mr K skrev:2327753Det är väl inget och ha när du blir varvad på innern .....
men du körde ju röd ...... omkörning på innern tillåten ...... bortförklaringarAleX skrev:2329571Va fan de va fortfarande ingen omkörning på innern de va jag som inte ville snedda in över killens spår.. jag provade på yttern men insåg att omkörningen skulle bli för tight och avbröt
Robz skrev:2329718
Bättre o bättre tråd!!
@Alex, Var det GPSen som visade fel spår igen?
EDIT: Du kanske vet att du är ivä... hrm, med på denna:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=129123
Hehe... Nope - är mycket noga med sån't (efter missen på Knudan för ett tag sedan)! Kameran sitter på vänster rampuck, så hjulen ligger väl 50cm till höger i Vänstersväng... därav kan man lättare filma curbs i Vä-svängAleX skrev:2329761...Nu bet du dig själv i rövva... Kolla i början E de en klockren svartflaggning jag ser... korsande av heldragen linje....
Robz skrev:2329800Hehe... Nope - är mycket noga med sån't (efter missen på Knudan för ett tag sedan)! Kameran sitter på vänster rampuck, så hjulen ligger väl 50cm till höger i Vänstersväng... därav kan man lättare filma curbs i Vä-sväng
Fetelägg .... nåja, du kommer dit en dag du oxåAleX skrev:232980350cm.... va körde du för ånglok?
CorbenDallas skrev:2329418
Jag tycker nog att stilstudien av BMW-mickes orgie i häng är det häftigaste att se
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|