Glenning
;)
Hallå!!! Vad hände med denna tråden? Har ni inget oviktigt att säga alls idag?
Glenning skrev:Hallå!!! Vad hände med denna tråden? Har ni inget oviktigt att säga alls idag?
996D skrev:
Glenning skrev:Du som kör ducce borde ju ha en del tycker jag....
996D skrev:Inte alls, är ju inte som att åka/meka honda.
Skönt med ducce så man vet att det alltid bara funkar när man ska ut o åka
Glenning skrev:Har för mig det var tvärt om. Dessutom behöver man vårda sin kärlek. Så det så.
wonderwizard skrev:ja just det... du köper ju din kärlek
Glenning skrev:Har för mig det var tvärt om. Var bara batteriet som var dåligt Dessutom behöver man vårda sin kärlek. Så det så.
Glenning skrev:Jaha.... har alla gått och lagt sig nu efter en höjdardag på sporthoj?
wonderwizard skrev:nädå... man måste ju kolla läget här efter all den action som varit idag
Glenning skrev:Så många inloggade och nästan ingen skriver något. Vad är detta för jävla forum om jag får fråga.
Glenning skrev:Jaha.... har alla gått och lagt sig nu efter en höjdardag på sporthoj?
Glenning skrev:Det kan vara illa nog. Det beror på var någonstans du nafsar förstår du väl. Gör du det på yappe blir ju ww förbannad.
YappE skrev:Hmmmm varför belv nu jag indragen i detta.
Ni har fan slösat bort en hel dag till ingen nytta. Och en annan har jobbat o legat i som f-n. Medans ni bara suttit o tradat o klankat på t-bordet.
Jag e inte alls avis.... Vad är en bal på slottet...
Jag måste f-n snart ha semester.
Måtte det snart vara freda så man kan supa lite
Glenn har du några tips om hur man tar sig råd att åka på semester utan pengar o utan ledighet.
Glenning skrev:Du var ju med i tupphuset..... Då blir det så.
Man rymmer från jobbet och säljer sin kropp. Det brukar jag göra. Brukar få en ett par tre kronor på detta sätt.
blacktriple skrev:Otrolig aktivitet idag.
Nu ska jag i alla fall ta med Tysken ut på rondellen och visa hur mycket blondiner det finns i Sverige...
YappE skrev:appp appp appp ... låt han för sören inte ta med någon hem. vi e snart ett utdött släckte. men du kan ju alltid lura på honom en fejkad blondin.
Glenning skrev:Han kan få ta med sig hur många pantade blondiner som helst. Dom smarta behåller vi.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|