Fast det var ju problem jag hade på Iphone och inte på Galaxy.
Boat-browsern verkar helt klart bäst hittills! Ett problem fixat. Tio kvar...
headset volym är ordnat med 2.3.4
Fast det var ju problem jag hade på Iphone och inte på Galaxy.
Boat-browsern verkar helt klart bäst hittills! Ett problem fixat. Tio kvar...
Jag uppdaterade nydligen modemet till KI1 från KG6 och vips försvann alla mina problem med dålig hastighet vid surf och att den vill gå på 2G (edge) istället för 3G HSPDA.
Har nu haft min lur i en vecka. Väldigt nöjd med bytet från iphone 4 överlag. Inget lagg i menyerna som på gamla androidmobiler och en utomordentlig "känsla" och exakthet i tangentbordet när man skriver, något som störde mig så pass förut att jag bytte bort min dåvarande Desire HD mot en IP4.
Nu till mitt "problem", standard webläsare kraschar ibland när jag börjar navigera runt på sidan innan den har laddat klart. Gör den så för er andra också? Jag har ej uppdaterat till 2.3.4 ännu.
Inte samma "problem" med Opera och/eller Dolphin, men dem stör jag mig lite på av någon anledning.
Sen en annan grej. Android market. Fruktansvärt segt när jag navigerar runt och är uppkopplad mot wifi. Lite mindre segt med 3g. Har 3.1.5.
Är det så för er också? Kommer det en fix?
Går det justera ned vibrationssignalen? Den stör ju på möten trots att telen är i fickan
Köp siliconskydd för 75kr så är det besväret borta
Då fastnar ju telen i fickan..
Igår när jag var på en föreläsning (och spelade wordfeud) med ljudlös inställt så börjar en damröst säga "HELLO, WHAT WOULD YOU LIKE TO DO?"
De där jävla carmode aktiveras hela tiden utan anledning, och trots att man har ljudlös på så låter den
Googlat och tydligen drabbas många av detta och det finns ingen lösning
Vilken jävla skittelefon!
Har åxå upptäckt att just wordfeud fuckar med carmode... dock suger wordfued så de gör inte mig nått längre
Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk
Då fastnar ju telen i fickan..
Igår när jag var på en föreläsning (och spelade wordfeud) med ljudlös inställt så börjar en damröst säga "HELLO, WHAT WOULD YOU LIKE TO DO?"
De där jävla carmode aktiveras hela tiden utan anledning, och trots att man har ljudlös på så låter den
Googlat och tydligen drabbas många av detta och det finns ingen lösning
Vilken jävla skittelefon!
Är den där luren så kass som man får intryck av? Min 1000:- Blade verkar ju bättre.
Nej den är mycket bättre än din blade
Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk
Hur gjorde du det?
Kan inte svaren på alla dina frågor, men jag testade Boat Browser Mini, den sparkar hittills stjärt på alla andra browsers jag testat.
Gratis, så du kan ju testa?
Är inte Samsungs Galaxy S2 exakt samma som min LG Optimus X2? Jag vill dock ha Android 2.3... LG är sjukt försenade med den uppdateringen.
Jag tror den känns snabbare för att den har 2.3. LG'n har fortfarande 2.2 och vad jag förståt t utnyttjar därför inte dubbla kärnor fullt ut i OS'et.Nej, det är inte exakt samma. LG var den första mobilen med dubbla kärnor vet jag. Samsungen är snabbare, har bättre skärm mm mm.
Hur är Samsungen på den fronten? I t.ex miljöer med dåligt ljus?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari