Sanslöst asså!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
gladh skrev:
säg inte att jag är rasse nu eller nått men över 80% av alla brott som sker i sverige begås av "invandrare" edt är skam! om vi e schyssta och låter de komma hit så måste de hålla på med massa dumheter och grejer! då kan man lika skicka tebax dem! de tycker iaf jag!

gladh

Helt rätt talat. Om jag kommer hem till dig som gäst och inte uppför mig så blir jag utkastad. Samma sak gäller om ett främmande land visar med den oändliga välviljan att ta emot mig och min familj när vi kommer utblottade från förföljese och krig, och jag då är så otacksam att jag inte följer lagarna och tar seden dit jag kommer. Jag har jobbat med många flycktingar och domm allra flesta är hårt arbetande välbehövliga tillskott till vårat samhälle. Men då rötäggen inte är födda här så bor dom här på nåder, och kan man då inte uppföra sig så kan man faan dra åt helvete!. :mad:

Last edited:

KIRE

Guest
MEN
Jag har haft en hel del kompisar med invandrar bakgrund. Jag känner fortfarande en del med invandrarbakgrund. Jag jobbar med folk som har invandrarbakgrund. Jag tycker om vissa med invandrar bakgrund. Jag tycker inte om vissa med invandrar bakgrund. Jag vill inte definiera mig själv som rasist.
Jag har sett alla sidor av invandrare och gick från början in
med åsikten att visst fan är alla lika bra/dåliga människor
oberoende av ursprung. Det finns rötägg i alla folkslag, dra inte alla över en kam osv. Det där är tyvärr skitsnack även om man
VILL tro det! Det är faktiskt så att man kan dra 90% av alla
invandrare från forna jugoslavien och arabländer öven EN kam.
Afrikaner, sydamerikaner, öst europeer samt asiater sköter sig bättre.
TRO mig när jag säger att alla svenskar indirekt blir utnyttjade
av invandrare bara för att vi är dumma och godtrogna. Dom är
betydligt bättre på att utnyttja systemet än gemene svensk förstår. Det finns självklart massa enskilda undantag som alltid.
Men i nästan alla sammanhang ska man se på helheten och inte hänga upp sig på enskiljda grejer. Innan du som läser detta börjar tänka ut och skriva ditt hatiska svar gentemot mina åsikter
så tycker jag du ska skaffa dig en egen uppfattning genom att umgås och jobba med massa olika personer med invandrarbakgrund en längre tid(minst 10 år). Sen kan du svara och börja argumentera!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Smått skrämmande nivå på vissa inlägg i den här tråden.
Tråkigt med hojen, skönt att det löste sig..
Men när folk helt plötsligt drar in invandrarsnack i debatten är det bara för djävla lågt. Dra på er era vita luvor och svep öl med de som producerar vit makt propagandan...
vet inte hur många svenska vita käringar jag sett dra från parkeringsskador de ställt till med, eller unga killar som inte kan fickparkera och drar repor ut med bilarna och sen drar därifrån.
Det är konstigt att hudfärg/medborgarskap alltid ska dras upp så fort något händer där en invandrare är inblandad..

Skulle jag slagit ihjäl norrmannen för att han skickade en framhjulslös skoter på full gas rakt in i sidan på min hoj också? För han är ju invandrare också? Eller bränna lusekoftor?

Tänk tre millimeter längre än fyra skinnbollar med sammanlagt 3 på iq-skalan...

Märkte killen ens att han hade ner stolpen på hojen?

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Hightuned skrev:
Vad beträffar grisblodet var det relaterat till hans ansökan om medborgarskap och en dålig liknelse på att han (om han nu var muslim) skulle bli lika förbannad om någon hädade hans religon som en hojåkare blir om man repar deras hoj. Och var alltså bara ett försök att poängtera vilken skymf mot ägaren det är att försöka slingra sig.
[/B]

Jag tror nog att han kom ifrån Indien eller nåt liknande och borde därför vara hindu.

Det är faktiskt inte så att alla "andra" religioner utövas fanatiskt av folket. Vi är ju inte extremt reigiösa i Sverige så varför förutsätter ni att "alla" "utlänningar" är det??? HALLÅ VAKNA!! Vi lever på 2000-talet!!!! :mad:

Jag trodde faktiskt inte att unga människor kunde uttala sej så klumpigt och fördomsfullt! Ni låter som min farsa som är över 60 bast!! Vad har ni gått i för skola och kramade inte era mammor er när ni var små??

Nu menar jag inte just dej, Hightuned, men läs den här tråden från början till slut..... :gråta :gråta

/Fröken mörkrädd

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Hightuned skrev:
Helt rätt talat. Om jag kommer hem till dig som gäst och inte uppför mig så blir jag utkastad. Samma sak gäller om ett främmande land visar med den oändliga välviljan att ta emot mig och min familj när vi kommer utblottade från förföljese och krig, och jag då är så otacksam att jag inte följer lagarna och tar seden dit jag kommer. Jag har jobbat med många flycktingar och domm allra flesta är hårt arbetande välbehövliga tillskott till vårat samhälle. Men då rötäggen inte är födda här så bor dom här på nåder, och kan man då inte uppföra sig så kan man faan dra åt helvete!. :mad:

Om du kommer till mig och hälsar på så är du gäst. Om du kommer och besöker vårt land är du turist. Som flykting eller assylsökande (vilket du i princip kan glömma idag) så är du invandrare till den dag som du fått svenskt medborgarskap. Efter den dagen är du svensk och ingår i det svenska samhället. Första, andra tredje generationens invandrare är bara ett språkligt uttryck för att skapa en vi och dom anda.
Begår du ett brott i Sverige och har svensk nationalitet ska du inte kastas någonstans, du avtjänar ditt straff/betalar dina böter och går sedan tillbaka till det svenska samhället. Om dina farföräldrar kom ifrån Somalia, Turkiet eller Dalarna spelar ingen roll. Om du bryter på Ryska, Asyriska eller Värmländska spelar ingen roll det heller.

Sen kan jag tillägga att jag anser att 80% har lika stor gilltighet som historien om råttan i pizzan fram till den dag någon dunkar hårda fakta med källreferenser i huvudet på mig.

gladh

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
KIRE skrev:
blablablablablablabla

Tio års erfarenhet, inga problem.
Argument: du har fel.
Dessutom så tror jag faktiskt att du borde ta på dig en vit dumstrut med små hål för ögonen.

gladh

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
gladh skrev:
Om du kommer till mig och hälsar på så är du gäst. Om du kommer och besöker vårt land är du turist. Som flykting eller assylsökande (vilket du i princip kan glömma idag) så är du invandrare till den dag som du fått svenskt medborgarskap. Efter den dagen är du svensk och ingår i det svenska samhället. Första, andra tredje generationens invandrare är bara ett språkligt uttryck för att skapa en vi och dom anda.
Begår du ett brott i Sverige och har svensk nationalitet ska du inte kastas någonstans, du avtjänar ditt straff/betalar dina böter och går sedan tillbaka till det svenska samhället. Om dina farföräldrar kom ifrån Somalia, Turkiet eller Dalarna spelar ingen roll. Om du bryter på Ryska, Asyriska eller Värmländska spelar ingen roll det heller.

Sen kan jag tillägga att jag anser att 80% har lika stor gilltighet som historien om råttan i pizzan fram till den dag någon dunkar hårda fakta med källreferenser i huvudet på mig.

gladh

WORD!!! :fakta

Offkeff: Han märkte att röret föll, men nu verkar inte debatten handla om hojen längre.... :rolleyes:

/FrökenW

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
watson skrev:
Jag tror nog att han kom ifrån Indien eller nåt liknande och borde därför vara hindu.

Det är faktiskt inte så att alla "andra" religioner utövas fanatiskt av folket. Vi är ju inte extremt reigiösa i Sverige så varför förutsätter ni att "alla" "utlänningar" är det??? HALLÅ VAKNA!! Vi lever på 2000-talet!!!! :mad:

Jag trodde faktiskt inte att unga människor kunde uttala sej så klumpigt och fördomsfullt! Ni låter som min farsa som är över 60 bast!! Vad har ni gått i för skola och kramade inte era mammor er när ni var små??

Nu menar jag inte just dej, Hightuned, men läs den här tråden från början till slut..... :gråta :gråta

/Fröken mörkrädd

Då faller ju alla bitarna på plats. Han blev skyfad av att ni åt mördade kor på Mc Donalds och hade alltså rätten på sin sida att hämnas!: :D

p.s. Det är viktigare att säga vad man verkligen tycker än att vara politiskt korrekt. Hur många är det inte som utalar sig om oändligt samförstånd och harmoni mellan folkgrupper, som skulle skita knäck i spiraler om deras dotter kom hemdragandes med t.ex en arab?.

p.s. igen det var mitt fel jag skulle inte har dragit i islam i debatten det var omoget men jag blev så förbannad när jag läste om hans betende, så nu släpper vi det här larviga tjafset om rasism hit eller dit!.

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
haha, så det kan blir...... Snart kommer übermattias och låser tråden iaf......

Btw så hatar jag alla religioner, sekter är vad det är! :D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tråden låst. Sluta prata om raser. Deep down, we're all the same.

click click glock glick

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...