Vem har sagt att du hatar muslimer? Jag påpekade bara att du kom dragande med vidriga religionsfördommar, vilket jag tycker är smaklöst nästan oavsett sammanhang.
Om nån välter min hoj får jag nog lust att spöa honom eller henne, hoppas det finns någon i närheten som hindrar mig. Ett motexempel: Om du av misstag skulle välta en hoj, skulle du finna dig i att få stryk även om du stog kvar och väntade på ägaren? Eller räknar du med att ni blir vänner bara för att du står kvar och väntar? "Tja, jag välte din hoj, det var inte meningen..."
Att någon blir så rädd att han inte står kvar (som både du och jag skulle göra, det är jag säker på) är väl inget som gör personen i fråga fredlös?
Och nej, det finns naturligtvis inga förmildrande omständigheter för smitning i någon form, det är INTE det jag menar. [/B][/QUOTE]
Jag är ingen psykopat och visst kan en olycka ske, men bli så rädd att man inte kan stå för olyckan?, kanske om det gällt en vält HD och ett gäng packade HA bikers (då hade man ju kunnat lämna ett tel. nr och göra upp det senare). Men den här killen hade uppenbarligen inte för avsikt att ersätta skadan, och sådant betende är det faan nackskott på. Vad beträffar grisblodet var det relaterat till hans ansökan om medborgarskap och en dålig liknelse på att han (om han nu var muslim) skulle bli lika förbannad om någon hädade hans religon som en hojåkare blir om man repar deras hoj. Och var alltså bara ett försök att poängtera vilken skymf mot ägaren det är att försöka slingra sig.
p.s. jag är inte rasist, men till viss del religonshatare, då jag anser att inget har skapat så mycket krig och lidande igenom historien som religon. Och jag hatar den kristna högern i USA precis lika myckt som jag hatar Al-kaida fundamentalister.