Jag antar att jag skulle göra samma sak som Mikael, om jag hade råd.
Sitter hela dagarna och drömmer om vilka bussar man skulle köpa, vilka husvagnar man skulle köpa, hur hojen skulle se ut osv. om jag hade massor med pengar att slänga ut på min racing.
Själv tycker jag att min racing blir i dyraste laget, och jag har räknat med en budget på ca 60.000:- för en säsong (ex. cykeln som jag hoppas jag får tillbaka lite pengar på när jag säljer den).
Jag får låna en skruttig buss av en av mina sponsorer, fått gratis olja, bor i skåpet på bussen under helgen... osv.
Jag tycker att ZX10'an har tillräckligt med effekt och prestanda för att begränsningen inte ska sitta i hojen när jag är ute på banan, och har därför valt bort helsystem och dyra fjädringskomponenter.
Tycker man att det är för dyrt så finns det ju alltid massor med sätt att hålla kostnaderna nere. Använda däcken längre, inte trimma hojen så mycket, köpa billigare buss (eller ingen alls), köpa billigare husvagn (eller ingen alls), inte ha dom flashigaste verktygen (handla på Biltema?), låna kompressor och däckkrängare av någon vänlig själ i depån, vara flera och dela på kostnader för transport/boende med osv. Det finns pengar att spara överallt...
...men vill man kosta på sig, och har råd. Så tycker jag att man ska göra det. Det skulle jag göra iaf...