Jag och sambon planerar att flytta ner till Skåne regionen, kanske ska ge upp körkortsplugget och hojplanerna redan nu
Lite väl över dramatisk nu. Alla får inte sina motorcyklar stulna stup i kvarten. Förvarar man sin motorcykel säkert ska man ha maximal otur om den blir stulen.
Bra fråga!Vågar man ens ha en mc snart i skåne pga tjuvarna?
på klostergården nära st.lars....
tror inte jag har visat att hojen finns där mer än några få timmar samanlagt.. och nästan ingen viste att jag skulle ut och jobba.. jävligt skumt!!
Någon som passerat garaget och sett vad det innehåller? Någon i bekantskapskretsen som snackat med fel individer? Någon nyfiken som sett reg. nummer och efterforskat vidare?
Det sista lär väl inte vara så aktuellt med tanke på att säsongen inte börjat här nere. Sista rundan körde väl de flesta i september eller oktober -09.
Håller dock med föregående skribent att det är för för slapphänt med säkerheten. Det är inte svårt att hitta ägaren till ett fordon med hjälp av vägverkets tjänster.
Vill någon verkligen åt motorcykeln i ett enskilt garage finns det inget som hindrar dem. Man kan gjuta fast öglor i golvet och sätta på alla möjliga typer av lås. Det enda man gör är att man försvårar för tjuvarna.
I det här fallet har man alltså slagit sönder rutan för att sätta bilen i friläge och ta bort handbroms för att kunna flytta bilen så att motorcykeln ska gå att rulla ut ur garaget?
Hoppas att ni får tag i tjuvarna och att motorcykeln återfinns. Skulle jag se den meddelar jag det.
Beklagar det inträffade.
Trist som fan, du får hämta hem en billigt från USA....eller ni går på andra sidan?
Hoppas det går smidigt med försäkringen
Har du någon aning om när den kan ha blivit stulen?
Finns ju ett antal sätt.Hur får idioterna reda på var hojarna finns egentligen?
Börja köra 80tals hoj ingen vill sno dom
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |