Satans helvetes djävla skit, så djävla less!!

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Skulle på uppkörning 08:15 idag fick inte ens köra upp.
Det hela började ju inte så bra: Kom dit i god tid körskoleeleverna var redan där, jag glider fram och morsar på lärarna och några elever där, då talar en lärare om för mig att där är jag minsann inte försäkrad, varpå jag frågar ska jag åka utanför området då eller? Ja gör det sägar han. Åker ut och snurrar lite på parkeringen och gasar lite extra så att mitt slipon åtmonstone skulle djävlas lite då det bara var symaskiner där, är lite irriterad på hans arroganta sätt. En stund senare dyker generaldirektörerna upp från VV. Jag åker dit och pratar lite med dom då kommer den första kommentaren "mm sporthoj morr" sen kommer stora släggan farande. Jag får INTE köra upp på min hoj för mycket KW! Till saken hör att jag frågat en som jobbar som inspektör på VV om det är OK att köra upp på den inga problem enligt han. Har även ringt till VV falun även de sa att det inte var några problem.
Åker därifrån lagom glad och ska beställa en ny tid direkt för de kunde inte tänka sig att vänta om jag försökt skaffa en annan cykel "Vi börjar 08:15" det var ju trots allt ca 10 till där men tydligen var det jag som skulle börja då eller?
Kommer hem ringer till VV då svarar människan att jag måste vänta ett dygn efter att jag kuggat, jag talade om att jag inte kuggat körde ju inte ens!
Hjäpte föga bara att ringa imorgon, lite synd då det är kö på tiderna.
Tjing Tjong häftigt värre försvann den Lelle träffen, kul va!!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
möjligen att han reagera på ditt slipon. En hoj med slipon kommer troligen inte ha rätt antal kw.

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
Försäkrad ? Körde du dit själv eller ?.. fattar nada..

Last edited:

He||Zen

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
GSX-R 600
fattar inte heller riktigt vad du surrar om..