Satans skit, min älskling är borta och jag är tom i själen.
Jag parkerade min svarta CBR 1000 på Södermalm 22.30 den 24/6-09 och imorse 08.00 25/6-09 var den puts väck... Den var självklart låst med skivbroms- och rattlås. Den är ju dessutom utrustad med HISS (Honda Ignition Security System) så det känns inte som om det är någon fjortis som "impulssnott" den för att ha lite kul.
Jag bedömer därför själv mina chanser att se pärlan igen som enormt små och letar därför redan efter en ny. Pengar från försäkringsbolaget lär dröja iaf 50 dagar och sen ska man hitta en ny vilket innebär att sommaren e borta innan jag fått en ersättare. Jag blir så in i he***tes **** förbannad.
Nu till min fråga, vad är era erfarenheter, kommer jag att se den igen (alltså ska jag vänta lite innan jag köper en ny) eller ska jag satsa på att köpa en ny så snart som möjligt?
Tack på förhand
Riktigt surt det där, beklagar verkligen!
Fick samma otrevliga efrarenhet i fjol, en lite trajja som jag hämtade ut i April försvann i Juli.
Jag räknade kallt med att inte få se den igen så jag köpte en annan hoj ca en vecka senare.
Dagen efter mitt inköp ringer polisen, dom hade hittat hojen i söderförort.
Med facit i hand hade jag nog gjort likadant, köpa en ny alltså, pga att var semestertider så jag fick inte ut den från rep förrän i september.
Last edited: