igelhammar
gud är bedragare......
rookie racen var en fin nagelbitare på 1.5 minuter.....
Det är ju inte SM i RR som tvsänds, det är ju Scandinavian Open och där är ju Nordic SB, Superstock 600 och 125GP huvudklasser så det är ju inget konstigt att superbike får sändingstid.Superbike är inte heller någon SM-klass i SO så det argumentet är inte värt mycket.
Absolut inte, ville bara påpeka att SM-argumentet inte duger.Det är ju inte SM i RR som tvsänds, det är ju Scandinavian Open och där är ju Nordic SB, Superstock 600 och 125GP huvudklasser så det är ju inget konstigt att superbike får sändingstid.
Absolut inte, ville bara påpeka att SM-argumentet inte duger.
Nej, eftersom det inte är SM i RR som TV-sänds, utan Scandinavian Open...
Där hade det räckt fint med start och målgång för att visa att det finns en juniorklass. Gott så.Varför alltid envisas med att förstöra stämningen med att börja sändningen med att visa de tråkiga 125Junior i en halv evighet, t.o.m. de insatta i sporten får avsmak o går o klipper gräsmattan under tiden.
Där hade det räckt fint med start och målgång för att visa att det finns en juniorklass. Gott så.
Superbike ska vara nummer 1, SST600 nummer 2 och sen Rookie-klasserna
Där hade det räckt fint med start och målgång för att visa att det finns en juniorklass. Gott så.
Superbike ska vara nummer 1, SST600 nummer 2 och sen Rookie-klasserna
Hade hoppats på liiite mer rookie 1000.. iaf få se sitt namn i resultat listan..
Jo, jag vet att det pratades om att SST600 skulle vara huvudklass i SO i år men det var det väl ändå ingen som trodde på?fel.eftersom pro superbike tv sänds så är sst 600 huvudklassen,så ge 20 min till stk 600,10 min till superbike och låt rookie klasserna samt de andra delar på en halvtimme
fel.eftersom pro superbike tv sänds så är sst 600 huvudklassen,så ge 20 min till stk 600,10 min till superbike och låt rookie klasserna samt de andra delar på en halvtimme
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|