Arthur Dent
Inge Vidare Snabb
Det är väl egentligen ganska enkelt.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Rookie
http://sv.wikipedia.org/wiki/Rookie
Är du politiskt aktiv?
Jag bryter in med lite bilder från helgens rookie-race mellan alla bokstäver här i tråden Fler hittar ni här. Har även postat i bildtråden.
det är samma problem även inom andra idrotter där det syns tydligt vem som är bra/dålig. Där har jag sett tendensen att de som är bra i b-klasserna hellre försöker få de klasserna (b) att få mer status, än att vara med och tävla med de "stora pojkarna".
Jag tycker att det känns lite åt samma håll här. Dvs att de som är snabba i rookie-klasserna hellre vill att rookie skulle haft mer status. Helst fått mer sändningstid på tv, och säkert gärna en större buckla att ställa i hyllan.
Lösningen tror jag är att hantera rookie just som rookie. Det har lite med vår egen inställning till det att göra. Om vi lyfter ögonen och ser att det är tuffare att komma 4:a från slutet i sbk än att vinna rookie 1000 kommer också fler att acceptera att harva bland de sista i SBK
Fina bilder! Är det om om man använder dem på sin hemsida?
Mossberg blev blockad i starten, hann inte bromsa och körde in i den framför med krasch som resultat. Jag highsidade ut ur esset på första varvet och den rödflaggade dom. Vi klarade oss bra båda två
Stog på utsidan av depåkurvan men hade ett 500mm objektiv till låns för dagen, så jag följde er i starten och fick några bilder.
Var det du som hade den långa kameran?
Stog på utsidan av depåkurvan men hade ett 500mm objektiv till låns för dagen, så jag följde er i starten och fick några bilder.
ee ja kanske det, va det du som sa så?
Quitters never win, winners never quit!Kommer ihåg att vid detta tillfälle hade jag bara en tanke i skallen, "Detta klarar jag, inga problem!"... Så blev det tyvärr inte..
/A
Du hade blicken åt rätt håll iaf
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS