Aspackad
Ny medlem
- Gick med
- 20 Mar 2003
Men alltså, om jag har förstått saken rätt, så gick informationen ut om schemaändringen under förarmötet på lördagsmorgonen?
Aspackad skrev:2131239Men alltså, om jag har förstått saken rätt, så gick informationen ut om schemaändringen under förarmötet på lördagsmorgonen?
håkan skrev:2132483Det är självklart de trevliga flickorna i kansliets fel att det är 580A på en fas och 200 på de andra 2 också, KAN ha varit därför elen inte var så bra vissa nätter...
Om folk kopplat in sig på nåt annat än en fas och fördelat lite bättre så hade problemet inte uppstått. Fast det är ju alltid så att man börjar från vänster när man kopplar in sig
Lycklig är bara förnamnetKakan skrev:2132561vet inte om nån svarat p å det men såg att nån sa att det var pga att super moto inte skulle skita ner på banan för mycke...helt rätt...regnet ställde till en del också, där av ändringen i körschemat.
Gissa om man njöt när alla suger moto körare starta upp vid transpondertältet jag såg nog löjligt lycklig ut då
LOTTAK skrev:2132825Lycklig är bara förnamnet
Du stod och sniffade och öronen stod på spets för att inte missa något litet ljud
håkan skrev:2132845gissa om Supermoto-förarna var glada när dom fick hämta sina hojar från Parc Ferme 18:40 ... tiden anslogs 20min efter målgång + 30min...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|