Med en MotoGP-hoj ja. Han har tydligen kört rätt så många bandagar i Frankrike.
Ok, My bad - Rätt ok för någon som kör lite bandagar...
Med en MotoGP-hoj ja. Han har tydligen kört rätt så många bandagar i Frankrike.
Pastrana kör f.ö. rally som inte är en motorcykelsport. Eller syftade du på Spies nu?
Travis Pastrana var den första att sätta en dubbel backflip i tävlingssammanhang och var som 14:åring världsmästare i Freestyle MX... så i mångas ögon är han nog mer en mc-förare än bilkille... fast han verkar ju kunna kör bil med!
http://en.wikipedia.org/wiki/Travis_Pastrana
Pastrana skulle nog oxå göra helrätta tider på en MotoGp hoj...
Jag såg ett inslag från X-games där pastrana slog Colin McRae (Rip) i "stadium"-rally.
Har även sett inslag med Pastrana i topp på Rachau (stavfel?!?) hillclimb på en sleten gammal suzuki 125 och han hotade "experterna" ett bra tag...
Och då är ju hans specialitet Frestyle MX
Det är nog så att den absoluta eliten inom all form av motorsport har rätt enkelt att anpassa sig till olika sorters fordon, det är väl fingertoppskänslan kanske...
Travis Pastrana var den första att sätta en dubbel backflip i tävlingssammanhang och var som 14:åring världsmästare i Freestyle MX... så i mångas ögon är han nog mer en mc-förare än bilkille... fast han verkar ju kunna kör bil med!
http://en.wikipedia.org/wiki/Travis_Pastrana
hittade de här tideran från testet på valencia, och trodde först att Abundant Andrea va hon trial tjejen som fick testa en repsol RCV..
men hon heter tydligen Laia Sanz..
så vem fan e detta?
Casey Stoner (Ducati) - 1' 32"393
Nicky Hayden (Honda) - 1' 33"176
Chris Vermeulen (Suzuki) - 1' 33"634
Loris Capirossi (Suzuki) - 1' 33"669
Tones Elias (Ducati) - 1' 33"911
Shinya Nakano (Honda) - 1' 34"561
Randy De Puniet (Honda) - 1' 34"804
Dani Pedrosa (Honda) - 1' 34"926
John Hopkins (Kawasaki) - 1' 35"128
Mark Melandri (Ducati) - 1' 35"267
Sylvain Guintoli (Ducati) - 1' 35"695
Olivier Jacque (Kawasaki) - 1' 36"034
Nobuatsu Aoki (Suzuki) - 1' 36"826
Alex De Angelis (Honda) - 1' 36"934
Jorge Lorenzo (Yamaha) - 1' 37"115
Abundant Andrea (Honda) - 1' 37"255
Jo, jag vet vem han är och vad han har gjort för bedrifter.
Men det jag tänkte var att rätta dig när du skrev hojkille på hoj fast jag förstår nu i efterhand att du menade Spies (tror jag).
Vad jag menade var att det är överraskande att en bilkille kör riktigt fort på hoj för det är svårare än att köra riktigt fort med bil.
Till exempel tror jag att hela startfältet i PRO Superbike skulle ligga inom fem sekunder från STCC-boysenas tider efter ca. en timmas träning. LÄTT!
Däremot skulle ytterst få av STCC boysena ligga fem sek från Superbiketiderna efter en timma i sadeln.
Ja, imponerande om det stämmer, men på den filmen går det inga fem sekunder långsammare än toppförarna...
Tiderna stämmer säkert. Han var dock ute med Randy Mamola som gav tips och visade spår. Imponerande non the less.Om det nu stämmer så är jag sjukt imponerad. Har han dessutom gjort det utan draghjälp/hare, så är jag än mer imponerad.
Vad jag menade var att det är överraskande att en bilkille kör riktigt fort på hoj för det är svårare än att köra riktigt fort med bil.
Till exempel tror jag att hela startfältet i PRO Superbike skulle ligga inom fem sekunder från STCC-boysenas tider efter ca. en timmas träning. LÄTT!
Däremot skulle ytterst få av STCC boysena ligga fem sek från Superbiketiderna efter en timma i sadeln.
Du har så rätt. Men man får tänka på att motorcyklister i t.ex. pro superbike som har kört i säg 10 år säkert har kört bil i minst lika många, privat. Däremot tror jag inte att alla som kört STCC i 10 år kör hoj varje dag.
Läser du dina egna inlägg innan du postar eller förstod du inte vad Edwards sa i uttalandet?Låter mer och mer som att det snart sitter programmerare på hojarna... som ändrar och gör nya script....kollar buggar och så vidare...
Låter mer och mer som att det snart sitter programmerare på hojarna...
som ändrar och gör nya script....kollar buggar och så vidare...
Rossi, världens bäst betalde datorspelareSom ett dataspel.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|