144000, scientologer, de talar väl inte om ngn himmel? Är inte det Jehovas?
I helsingborg och malmö har det kryllat av dem de senaste dagarna, och de pratar inte svenska alla heller, utan engelska.
Haha, har gjort exakt samma sak men det stog ett par välkammade pojkarHmm det där med att vara naken när Jehovas knackar på funkade inge bra för mig. Var brutalt nyvaken/bakfull och med täcket halvt hängandes runt om mig när jag öppnade dörren.
Nänä dom ville allt prata ändå!
Har jag absolut noll för mig och är uttråkad kan jag tom bjuda in dom på en kopp kaffe (nej jag är inte religiös och kommer aldrig bli det häller).
Tycker om att höra knäppa saker och "tankegången" bakom det från personen i fråga istället för att rata ner på folk bara för att jag läst nån Wiki.
Haha, har gjort exakt samma sak men det stog ett par välkammade pojkar
som ville förklara hur Mormonerna kom till.
Jag bjöd dom på pulverkaffe och en utomordentligt vidrig andedräkt....inga problem, dom drog sin helt
absurda histora om fornegyptiska inskriptioner i guld.
Rekommenderas om man vill få sig ett gott skratt.
Provade detta för några år sedan.Välj en valfri annan religion och försök prångla på honom den istället. Använd samma teknik som han. Om han vänder och går så följ efter och tjata.
Fight fire with fire.
...dra av dig brallorna och börja onanera...naturligtvis ser du honom/henne/de i ögonen under tiden...och vill du gå på den snällare varianten så ska du 'hota' de med onani om de inte låter dig vara...
Frågan är då bara vem som framstår som mest störd?
Dom har öppnat "kyrka" för scientologer ute i arlöv vid gammla sockerbruket, vill ninnas att tidningen sa nått om första kyrkan i sverige tom. vilket fall så har du anledningen till varför dom flockas i malmö nuförtiden
Kyrkan gillar inte heller konkurenter.
Avhoppad Scientolog svarar på frågor, anser själv att Scientologerna är den farligaste sekten för att deras mål är att "ta över världen"En potentiellt scenario:
"Allt handlar om pengar! Det är lågkonjunktur och vissa människor behöver någon att luta sig mot och då ser dessa att sekter och religioner är ett sätt att bearbeta ångest och söker behov av trygghet i. En riktigt troende skänker ändå en hel del pengar till sin religion/sekt och där man i vissa fall är beredd att offra totalt de ekonomiska tillgångar man har samt arbeta in ekonomisk tillgång(oftast till sekter)."
Med denna slutsats tror inte jag det är så konstigt att Svenska Kyrkan känner konkurrens! Allt ska gå med vinst idag.
Då önskar vi dem all lycka till! De största religionerna i världen.Avhoppad Scientolog svarar på frågor, anser själv att Scientologerna är den farligaste sekten för att deras mål är att "ta över världen"
http://sydsvenskan.se/inpalivet/article429935/Vilka-sekter-ar-farligast.html
De växer så det knakar, drar in en massa pengar och etablerar sig i en massa länder just nu. Bland annat har de startat en skola i stockholm och har köpt in sig på gamla sockerbruket i arlöv.Då önskar vi dem all lycka till! De största religionerna i världen.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|