Scientologer

saurus

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Ort
L-town
Hoj
GSX-R 1000 '06
Pah, alla religiösa fanatiker, oberoende vilken religion det gäller, är knasbollar.
 
Gick med
4 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
R1-05 nu såld :(
Knasbollar var väl milt.... det är hursomhelst synd att folk rycks med av sånna psykfall! Jävla inskränkta, omedvetna idioter är vad dom är!
 

Lazy

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Ort
Surte
Hoj
03, Honda CBR 600RR
Hmm det där med att vara naken när Jehovas knackar på funkade inge bra för mig. Var brutalt nyvaken/bakfull och med täcket halvt hängandes runt om mig när jag öppnade dörren.

Nänä dom ville allt prata ändå!

Har jag absolut noll för mig och är uttråkad kan jag tom bjuda in dom på en kopp kaffe (nej jag är inte religiös och kommer aldrig bli det häller).
Tycker om att höra knäppa saker och "tankegången" bakom det från personen i fråga istället för att rata ner på folk bara för att jag läst nån Wiki.
 

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Ort
Där vägen slutar efter avfart 8
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
I helsingborg och malmö har det kryllat av dem de senaste dagarna, och de pratar inte svenska alla heller, utan engelska.

Dom har öppnat "kyrka" för scientologer ute i arlöv vid gammla sockerbruket, vill ninnas att tidningen sa nått om första kyrkan i sverige tom. vilket fall så har du anledningen till varför dom flockas i malmö nuförtiden
 

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Ort
Tullinge
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Hmm det där med att vara naken när Jehovas knackar på funkade inge bra för mig. Var brutalt nyvaken/bakfull och med täcket halvt hängandes runt om mig när jag öppnade dörren.

Nänä dom ville allt prata ändå!

Har jag absolut noll för mig och är uttråkad kan jag tom bjuda in dom på en kopp kaffe (nej jag är inte religiös och kommer aldrig bli det häller).
Tycker om att höra knäppa saker och "tankegången" bakom det från personen i fråga istället för att rata ner på folk bara för att jag läst nån Wiki.
Haha, har gjort exakt samma sak men det stog ett par välkammade pojkar
som ville förklara hur Mormonerna kom till.

Jag bjöd dom på pulverkaffe och en utomordentligt vidrig andedräkt....inga problem, dom drog sin helt
absurda histora om fornegyptiska inskriptioner i guld.
Rekommenderas om man vill få sig ett gott skratt.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Haha, har gjort exakt samma sak men det stog ett par välkammade pojkar
som ville förklara hur Mormonerna kom till.

Jag bjöd dom på pulverkaffe och en utomordentligt vidrig andedräkt....inga problem, dom drog sin helt
absurda histora om fornegyptiska inskriptioner i guld.
Rekommenderas om man vill få sig ett gott skratt.

Bjud in em nästa gång och visa SouthPark där de redogör för mormonerna:hihi

Dumb-dumbdumbdumbdumb....
 

pinocchio

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2007
Ort
Skutskär
Hoj
1998 Suzuki Gsxr 750
Välj en valfri annan religion och försök prångla på honom den istället. Använd samma teknik som han. Om han vänder och går så följ efter och tjata.
Fight fire with fire.
Provade detta för några år sedan.
Han blev inte alls glad och det hela slutade med att killen (munken) önkskade att jag blev överkörd i nästa korsning !
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
...dra av dig brallorna och börja onanera...naturligtvis ser du honom/henne/de i ögonen under tiden...och vill du gå på den snällare varianten så ska du 'hota' de med onani om de inte låter dig vara...
 

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
...dra av dig brallorna och börja onanera...naturligtvis ser du honom/henne/de i ögonen under tiden...och vill du gå på den snällare varianten så ska du 'hota' de med onani om de inte låter dig vara...

Frågan är då bara vem som framstår som mest störd?
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Frågan är då bara vem som framstår som mest störd?

mjaa, spelar det någon roll egentligen?

för annars är tanken att det kan vara lämpligt att vara 'störd' tillbaka mot dem, så de får känna på hur det känns när de ska 'prata' och 'diskutera sin grej' för oss vanliga dödliga...
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Dom har öppnat "kyrka" för scientologer ute i arlöv vid gammla sockerbruket, vill ninnas att tidningen sa nått om första kyrkan i sverige tom. vilket fall så har du anledningen till varför dom flockas i malmö nuförtiden

Behöver jag skriva hur vi ska göra!?!

Med lite världsomspaning :fakta får man reda på allt:

Sockerbruket i Arlöv säljs till Scientologerna

och

Amerikansk sekt sprider sitt budskap på Möllan

och

Kyrkoherde varnar för scientologerna

Helt okej med folk som är troende och behöver religion som sin mittpunkt i livet! Om jag hade varit troende hade jag inte prackar på dem min tro, så då prackar de inte på mig sin tro! Jag tackar vänligen nej och sen fet ignorerar jag dem.
 
Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
:rofl Kyrkan gillar inte heller konkurenter.

En potentiellt scenario:

"Allt handlar om pengar! Det är lågkonjunktur och vissa människor behöver någon att luta sig mot och då ser dessa att sekter och religioner är ett sätt att bearbeta ångest och söker behov av trygghet i. En riktigt troende skänker ändå en hel del pengar till sin religion/sekt och där man i vissa fall är beredd att offra totalt de ekonomiska tillgångar man har samt arbeta in ekonomisk tillgång(oftast till sekter)."

Med denna slutsats tror inte jag det är så konstigt att Svenska Kyrkan känner konkurrens! Allt ska gå med vinst idag.
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
En potentiellt scenario:

"Allt handlar om pengar! Det är lågkonjunktur och vissa människor behöver någon att luta sig mot och då ser dessa att sekter och religioner är ett sätt att bearbeta ångest och söker behov av trygghet i. En riktigt troende skänker ändå en hel del pengar till sin religion/sekt och där man i vissa fall är beredd att offra totalt de ekonomiska tillgångar man har samt arbeta in ekonomisk tillgång(oftast till sekter)."

Med denna slutsats tror inte jag det är så konstigt att Svenska Kyrkan känner konkurrens! Allt ska gå med vinst idag.
Avhoppad Scientolog svarar på frågor, anser själv att Scientologerna är den farligaste sekten för att deras mål är att "ta över världen"

http://sydsvenskan.se/inpalivet/article429935/Vilka-sekter-ar-farligast.html
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top