SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Fast ang. tiggeriet räcker du ju att endast någon del är organiserad för att dom skall ha rätt.

Sen blev dom väl bortförda för att dom hindrade de som verkligen ville lyssna. Du menar väl inte att man skall tillåta att hindra de som vill ta till sig ett eventuellt politiskt budskap?

Vart någonstans har det skett att dom hindrade de som verkligen ville lyssna?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Vart någonstans har det skett att dom hindrade de som verkligen ville lyssna?

Du bör läsa länkarna innan du postar dom så du kan ge adekvata motargument.

Ibland undrar jag om du tillhör något forum med en inbördes beundran, ett ställe där saker postas utan substans eller kvalité, och du hämtar färdiga poster som du klipper ut och klistrar in här.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Du bör läsa länkarna innan du postar dom så du kan ge adekvata motargument.

Ibland undrar jag om du tillhör något forum med en inbördes beundran, ett ställe där saker postas utan substans eller kvalité, och du hämtar färdiga poster som du klipper ut och klistrar in här.

Vad denna oklädsamma sura ton skägget? Syftar Du på Götaplatsen i förrgår har bl.a polisen sagt att Åkesson mkt väl kunde genomfört sitt tal. Om jag har fel så är jag först att beklaga. Annser Du att jag bara postar utan substans eller kvalité kan Du ju alltid använda dig av ignore funktionen :tummenupp

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Vad denna oklädsamma sura ton skägget? Syftar Du på Götaplatsen i förrgår har bl.a polisen sagt att Åkesson mkt väl kunde genomfört sitt tal. Om jag har fel så är jag först att beklaga. Annser Du att jag bara postar utan substans eller kvalité kan Du ju alltid använda dig av ignore funktionen :tummenupp

Det är bara det att i din länk är det Varberg man skriver om

Sur, absolut inte, önska bara förmedla den bild jag får av dig stundtals.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Det är bara det att i din länk är det Varberg man skriver om

Sur, absolut inte, önska bara förmedla den bild jag får av dig stundtals.

Okej. "En av platserna där människor vände ryggen mot Sverigedemokraterna var i Brunnsparken i Varberg."
Fast ändå. Avser Du P4 Halland länken kan inte finna belägg för ditt påstående att de hindrade de som verkligen ville lyssna :va

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Okej. "En av platserna där människor vände ryggen mot Sverigedemokraterna var i Brunnsparken i Varberg."
Fast ändå. Avser Du P4 Halland länken kan inte finna belägg för ditt påstående att de hindrade de som verkligen ville lyssna :va

En av platserna där människor vände ryggen mot Sverigedemokraterna var i Brunnsparken i Varberg.

Under protesterna var det många motdemonstranterna med ryggen emot Jimmy Åkesson, men stod de för långt fram i publiken var det flera som blev avvisade av polisen trots att det inte finns något stöd i lagen för det.

Typ där.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ok då vet jag hur Du tänkte. Fast om de som vände Åkesson ryggen i Varberg stod för långt fram i publiken är ju det i sig inget tungt belägg för ditt påstående att de hindrade de som verkligen ville lyssna.

Fast då skulle man ju kunna hävda att bara man hade adekvat hörsel skulle det kunna stå tiotusental i vägen.

Principen är den samma, en ansökan är beviljad och några försöker hindra, antal osv. är bara teknikaliteter i sammanhanget.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Fast då skulle man ju kunna hävda att bara man hade adekvat hörsel skulle det kunna stå tiotusental i vägen.

Principen är den samma, en ansökan är beviljad och några försöker hindra, antal osv. är bara teknikaliteter i sammanhanget.
Tror tyvärr Du totalt har missuppfattat principen med tysta ryggar. Principen är som jag förstått att tyst fast med mängd visa motståndet till Åkessons rasistiska politik. Så återigen, vem hindrar SD svansen att höra Åkessons delvis rasistiska budskap :va

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Tror tyvärr Du totalt har missuppfattat principen med tysta ryggar. Principen är som jag förstått att tyst fast med mängd visa motståndet till Åkessons rasistiska politik. Så återigen, vem hindrar SD svansen att höra Åkessons delvis rasistiska budskap :va

Tror du det skulle funka om jag ställde av fyra 40-fots containrar mellan honom och publiken?

Dom är rätt tysta dom med.

Principen är ju inte svår att ta till sig, men dom skall fortfarande inte hindra demokratin.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Tror du det skulle funka om jag ställde av fyra 40-fots containrar mellan honom och publiken?

Dom är rätt tysta dom med.

Principen är ju inte svår att ta till sig, men dom skall fortfarande inte hindra demokratin.

haha, jag gillar dig. Så återigen, vem hindrar SD svansen att höra Åkessons budskap :va

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Tja, ta en ickehörande t.ex.

Har inte de rätt att ta till sig budskapet?

Du måste tänka på teckenservice. Är ju upp till Åkessons resande cirkus att ha med den servicen.

Så återigen, vem hindrar SD svansen att höra Åkessons budskap :confused:

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Ska bli kul att se på valdan hur de går med SD och Miljöpartiet.
Enligt den utmärkta tidningen Metro och deras lika utmärkta opinionsundersökning som bygger på 5 olika undersökningar
får SD 5 och Miljö 14. Enligt utländsk opinionsundersökning
får SD 8.
Vi får se om Metro håller bättre än den utländska

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Du måste tänka på teckenservice. Är ju upp till Åkessons resande cirkus att ha med den servicen.

Så återigen, vem hindrar SD svansen att höra Åkessons budskap :confused:

Nej, det är myndigheten som givit sitt tillstånd som skall säkerställa att innehavaren av tillståndet kan bedriva mötet korrekt och utan störning.

Men hur ser du tecknen om det står några hundra nunor mellan dig och tolken, synen är väl fortfarande sinnet som tillgodogör sig kommunikationen?:va

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Nej, det är myndigheten som givit sitt tillstånd som skall säkerställa att innehavaren av tillståndet kan bedriva mötet korrekt och utan störning.

Men hur ser du tecknen om det står några hundra nunor mellan dig och tolken, synen är väl fortfarande sinnet som tillgodogör sig kommunikationen?:va

De andra partierna jag sett har alltid placerat teckentolken på scenen = hög nivå. Vore slarvit av Åkesson att missa en så simpel detalj :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S