SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Som sagt, du har en del att läsa på.

inductionshäll? Jävligt illa stavat hehe

Jamen, peka åt vilket håll du får denna egenpåtalade upplysning istället.

Edit
Skulle du varit lite halvsmart skulle du sett att jag redan kunde stava rätt, sen kunde du dragit slutsatsen att, det av misstag var stavat på engelska, eller som i detta fallet en funktion av någon skit som kallas rättstavning som inte alltid är rätt.

Induktionshäll, inductionshäll, inductionshäll, inductionshäll,

Nejdu, på appleianska stavas det med c.

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Fast lyssnar man vilket Du inte verkar vilja göra, så talar tjejen om vad som gäller. När det går upp för W. Hahne att de är ute i spenaten börjar han lipa att alla e dumma och V o S får men inte vi :hihi

Med andra ord, stor humor.

Fast lyssnar man vilket Du inte verkar vilja göra, så används olika bedömningsgrunder beroende på vem som ansöker.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
"Påtagligt mycket fokus på face, hudfärg och härkomst från SD sidan."

"En till som inte vågar visa hur en ful SD jöns ser ut."

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Nu är #space åt vänster och där har demokratin aldrig varit den tyngsta faktorn. Inte märkvärdigt att åsikterna fluktuerar beroende på vilket ungdomsparti det gäller.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
"Påtagligt mycket fokus på face, hudfärg och härkomst från SD sidan."

"En till som inte vågar visa hur en ful SD jöns ser ut."

Samma dubbelmoral som finns hos feministerna. Man gnäller över hur kvinnor kritiseras efter sitt utseende samtidigt som man är de som själv använder flest utseenderelaterade nidbilder mot motståndarsidan (läs Alla med kewk). Och man skräder inte med orden heller.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Det finns några rasistiska sajter på nätet, en av dessa är Fria Tider.

Så vilka är Fria Tider?

Widar Nord, 28 år, betalningsmottagare på nättidningen jagas av kronofogden.2011 hade Widar 26 ansökningar om betalningsförelägganden. Han är också duktig på att skriva avskyvärda och rasistiska inlägg på ex. sin blogg. Citatet i bilden nedan kommer givetvis från denna man. Nord har även varit vice vd i ett företag som begärdes i konkurs i februari förra året. Bolaget har ådragit sig sex stämningsansökningar och 43 betalningsanmärkningar. Året innan konkursen plockade ägarna ut 458.000 kronor extra i löner för utveckling av ett affärssystem, något som revisorn anmärkte på.

Carl Lundström, skribent - f.d. medlem i BSS (Bevara Sverige Svenskt). Dömd för hot, misshandel och har suttit fyra månader i fängelse för medhjälp till upphovsrättsintrång. 2010 dömdes Carl Lundström tillsammans med Fredrik Neij, Gottfrid Svartholm-Warg och Peter Sunde till fängelse och skadestånd på sammanlagt 46 miljoner kronor. Personlig konkurs i Schweiz.

Henrik Agerhäll, f.d. skribent - numera ordförande Sverigedemokraterna Umeå, publicerade migrationsdomar (likt Lexbase) på Migileaks. Polisanmäld av datainspektionen för publicering av känsliga personuppgifter.

Återigen får vi svart på vitt att Skit dras till Skit.

1780708_736676979699799_1311801944_n.jpg

Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Inget! För några år sedan, och det kan ha ändrats, var snittlönen samma för kvinnor och män. Möjligt att det ändrats men oavsett bryr jag mig inte om vad andra har för lön då jag är nöjd med det jag har.
Sedan fattar jag att det finns de som har mer men även de som har mindre.

Läste på lite om den "den stora utjämningen" som väl till största delen initierades och genomfördes 2006. Tydligen ganska framgångsrik på sina håll, din nisch t ex.

Hade ett par tre år tidigare ett samtal om det där med en läkare där han starkt kritiserade ett skevt lönesystem han själv var "vinnare" i. Stormade rätt friskt om inte minst kvinnliga läkares löner då. Det där verkar de till största delen ha jämnat ut, (även om jag tycker det varit bättre om de sänkt de manliga läkarnas...).

Så...avbön på det. Jag citerar dig; "Förnedring gör sig bäst i offentligt".

Reserverar mig för felcitat, korrigera gärna.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
1526604_612448752150271_1095949482_n.jpg

Kom ihåg att våra skogarna är planterade av afrikaner och bär och svampar är plockade av asiater!

:hihi

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
View attachment 399635

Kom ihåg att våra skogarna är planterade av afrikaner och bär och svampar är plockade av asiater!

:hihi

Skogen planterad av afrikaner, vilket land lever du i?

Sen att någon med skev syn på allemansrätten tar sig friheter att profitera på andras ägodelar gör ju knappast något positivt för dina åsikter.

Vilka jag för övrigt inte lyckas pricka, förutom att dom är gravt influerade av sagor och propaganda.

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
http://www.8sidor.se/inrikes/2013/01/afrikanska-arbetare-lurades-av-svenskt-foretag

Tyvärr eller rättare sagt som vanligt vart det knappt inga löner utbetalda.

Oseriösa småföretagare växer som ogräs i detta land :fakta

Jupp. Och många finns i Malmö och kallas ofta "framgångsrika invandrare". Jag tänker på Özans Frukthandel och Falafel No.1 främst men det finns många fler. Lokalpressens gjorde en stor drive om detta för 2-3 år sedan men inte fan blev det riksnyheter...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S