SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Psykoterapeut är å andra sidan det alla tror är psykolog.

Sorry, men han verkar inte ha alla hästar hemma. Sitter och gör gästerna nervösa genom att hålla käften och stirra idiotiskt. Påminner lite om polisens förhörsteknik.

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Sorry, men han verkar inte ha alla hästar hemma. Sitter och gör gästerna nervösa genom att hålla käften och stirra idiotiskt. Påminner lite om polisens förhörsteknik.

Jag har inte sett det och har inga planer på det men faktum är att du har till stor del rätt. Tystnad skapar ångest, ångest gör att folk pratar även om sådant de inte tänkt säga. Enkelt och effektivt.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
http://sv.wikipedia.org/wiki/Poul_Perris

...läkare och legitimerad psykoterapeut som bland annat medverkat i TV-programmet Par i terapi.[2]

:rolleyes:
ja, läkare och psykoterapeut, alltså :tungan fast han har ju inte doktorerat i ämnet, så egentligen är han en hobbyskrynklare? Tre år på halvfart eller vad nu utbildningen tar för att bli leggad av socialstyrelsen..Verkar vara lite fjantigt upplägg på intervjuandet om man tolkar vad som skrivs.

Smagatusk

Guest

Hur kan någon som du, som allt som oftast är så klarsynt och insiktsfull i MotoGP-trådarna, vara det totalt motsatta här?

Du skämmer ju snudd på ut dig själv. Allt det du länkar till är avpixlats totala motsats vilket gör dig lika extrem och rabiat som dem du själv föraktar. Jag är lite förvånad faktiskt.

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Helt fantastiskt hur man kan justera sitt eget minne... Jimmie klädde sig i bomberjacka och gick med i ett parti präglat av vit-makt-rörelsen. Men idag minns han sig som EU-motståndare. Patetiskt!

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Helt fantastiskt hur man kan justera sitt eget minne... Jimmie klädde sig i bomberjacka och gick med i ett parti präglat av vit-makt-rörelsen. Men idag minns han sig som EU-motståndare. Patetiskt!

Har skrivit det förut och skriver det igen; SD är byggt från Nazism.

Dock så har jag en viss förståelse för hans och likasinnades åsikter till viss del. Där jag växte upp i Sollentuna fanns det en hel del invandrargäng. Jag personligen vart påhoppad av ett utav dessa gäng för att en lirare som ville se mig åka på spö lurade dem att jag var Nazist; slå- springa - saken löst.

Vidare försökte några "beroshor" sno min polares moped också, de kom fram två lirare och bad om att få provköra, vilket de inte fick. Då skulle de ringa sin kusin om de inte fick mopeden nu, vilket de inte fick. - "Ey vi letar upp den när du inte ser du vet." Sen gick dem.

Det Åkesson beskriver så tillvida att det finns problem med invandrargäng och segregation är korrekt, fler än han, och fler än jag har varit med om sådana problem. Men det löses inte med ett parti ursprunget ur Nazism.

Det löses genom att ha en effektivare polis för och främst. Vidare måste socialen/liknande instutioner kopplas in tidigt. Hur enkelt hade det inte varit i USA om det kommer fram ett par lirare och vill ha din moped; hold on 2 secs - 911- Hey someone is robbing me. 1 minut senare - *BAM* Drägget ligger på marken och lider samt åker dit.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det löses genom att ha en effektivare polis för och främst. Vidare måste socialen/liknande instutioner kopplas in tidigt. Hur enkelt hade det inte varit i USA om det kommer fram ett par lirare och vill ha din moped; hold on 2 secs - 911- Hey someone is robbing me. 1 minut senare - *BAM* Drägget ligger på marken och lider samt åker dit.

Absolut, och det är tyvärr bara SD som vill ha ett samhälle som är ungefär så.

Är SD's historia i viss mån dålig? Ja
Gäller det också många andra partier? Ja
Har SD en rad bra idéer? Ja
Har andra partier bra idéer? Ja

:mattias

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Absolut, och det är tyvärr bara SD som vill ha ett samhälle som är ungefär så.

Är SD's historia i viss mån dålig? Ja
Gäller det också många andra partier? Ja
Har SD en rad bra idéer? Ja
Har andra partier bra idéer? Ja

:mattias

Va? Berätta mer? På vilket sätt hjälper ful-nationalismen Sverige?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Någon pratar med dig, polisen slår ner dem, du får livvakter resten av livet?
Så fungerar det inte någonstans, någonsin.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S