SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Hoj
Ingen
Du vet att Kent Ekeroth inte är personen på bilden va?
Vaaa!!?? Är det inte???

Kent är väl invandrare i ungern, lite motsägelse fullt kan man tycka men det är säkert inga problem :Bugar

Järnrörs partiet har flera ansikten :7peta
Jag älskar den här tråden, den drar verkligen en tydlig skiljelinje mellan SD-hatare och balanserade människor. :lol

Jag älskar den också, den är helt underbart rolig och man förstår verkligen hur hur insnöade/upplysta anhängarna är.

SD-hatare, balanserande människor och så har vi SD anhängarna, givetvis har SD-anhängarna sett sanningen och är de upplysta :rofl

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vaaa!!?? Är det inte???

Kent är väl invandrare i ungern, lite motsägelse fullt kan man tycka men det är säkert inga problem :Bugar

Järnrörs partiet har flera ansikten :7peta

Jag älskar den också, den är helt underbart rolig och man förstår verkligen hur hur insnöade/upplysta anhängarna är.

SD-hatare, balanserande människor och så har vi SD anhängarna, givetvis har SD-anhängarna sett sanningen och är de upplysta :rofl

Oj vad du verkar upprörd och raljant, finns det ingen sakfråga vi kan borra i istället? :)

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Generaldirektör vill kräkas

Kom ihåg att eftervärlden har klandrat de som var tysta på 20- 30- och 40-talen. Eftervärlden kanske inte kommer att klandra Generaldirektör Dan Eliasson. På 30-talet skrev gode Torgny Segerstedt i en tidningsledare att "den där Hitler är en förolämpning". Segerstedt var en besvärlig jävel tyckte många då. Idag vet vi hur rätt han hade :fakta

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Kom ihåg att eftervärlden har klandrat de som var tysta på 20- 30- och 40-talen. Eftervärlden kanske inte kommer att klandra Generaldirektör Dan Eliasson. På 30-talet skrev gode Torgny Segerstedt i en tidningsledare att "den där Hitler är en förolämpning". Segerstedt var en besvärlig jävel tyckte många då. Idag vet vi hur rätt han hade :fakta

Jo, och under senare tid klandrar vi de som var tysta på 50-, 60- och 70-talen. Det är inte lätt att veta hur framtiden skriver historien.

En GD skall inte uttala sig på det viset ens om Jimmie Åkesson. Det brukar kallas för härskarteknik annars...

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Hoj
Ingen
Oj vad du verkar upprörd och raljant, finns det ingen sakfråga vi kan borra i istället? :)
Jag har intrycket att du raljerar över andras åsikter men det kan vara fel, givetvis kan vi diskutera någon annan fråga.

Hur skall SD komma till bukt med alla inom partiet som klampar utanför aktuell politik?

Idag petades Thoralf Alfsson från riksdags listan, vad beror det på?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Betyder det att om man inte förolämpar moderater offentligt så har man ett ansvar för brott begångna av moderater i framtiden?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag har intrycket att du raljerar över andras åsikter men det kan vara fel, givetvis kan vi diskutera någon annan fråga.

Hur skall SD komma till bukt med alla inom partiet som klampar utanför aktuell politik?

Idag petades Thoralf Alfsson från riksdags listan, vad beror det på?

Ja det kanske jag gör men jag tror jag kan gå in högt och lågt, jag sitter i alla fall inte och undviker sakfrågor med smileys, som vissa på forumet gör.

Sakfråga:

Svar:
Inte min sak att reda ut och har ingen egentlig uppfattning, men de verkar ju rensa rätt friskt så de är på bra mycket bättre väg än alla andra partier.

Var god fyll i:

Sakfråga:
Hur skall övriga partier komma till bukt med alla inom partiet som klampar utanför aktuell politik? T.ex. vad skall moderaterna göra åt Abdirizak Waberi tycker du?

Svar:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Det var en obegriplig mening.
Du slipper ange källa (så länge), men du kan väl försöka skriva på svenska i stället för googletranslateiska..
Inte i närheten av din polare Kent Ekeroth :fakta

Stackars Kenta, inte lätt med grammatiken alla gånger :lol

314153_416809765047505_516135285_n.jpg

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Men jösses, du bör nog inte kasta sten på dina klasskamrater......

I min bok ligger ni iaf. på samma nivå.

Ja för din polare K. Ekeroth är en av de största rasisterna i SD och av nån konstig anledning försvaras han alltid av resten av partitoppen. Många har bevisligen fått avgå av mycket mindre rasistiska uttalanden i SD. Hoppas det känns skönt skägget att sitta i hans knä.

:hihi

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Det var en obegriplig mening.
Du slipper ange källa (så länge), men du kan väl försöka skriva på svenska i stället för googletranslateiska..

Jag försökte på förra sidan. Kan du hjälpa mig med denna:

Dagligen tvingas man läsa insändare i kommentarsfält från SD medlemmars lögnaktiga och hatiska framfart som i likt drogade föraktfullt och ovärdigt mänskligheten uttalar sig om flyktingar.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ja för din polare K. Ekeroth är en av de största rasisterna i SD och av nån konstig anledning försvaras han alltid av resten av partitoppen. Många har bevisligen fått avgå av mycket mindre rasistiska uttalanden i SD. Hoppas det känns skönt skägget att sitta i hans knä.

:hihi

Jag sitter lika lite i sd.s knä som i ditt partis knä, ty jag skyr er bägge lika mycket.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
SD-föreningen i Karlskoga verkar knappast ha slagit vakt om begåvningsreserven!!

Deras åsikt är: "de flyktingar vi får till Sverige från krigets Syrien är dagens motsvarigheter till Himmler och Göring. Att de är personer som dödat fler än Breivik. Syriska flyktingar värre än Breivik."

Att ett enda parti i landet verkar ha slagit famnen om alla tokigheter är i sig beundransvärt :fakta

1653828_646796412048838_511832910_n.jpg

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
#medlem är för SD vad Sahlin och Juholt var för M. Hoppas han aldrig slutar skriva :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S