SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Nu har vi internet. Information och kunskap finns överallt.
Visst finns det massor av information men det finns minst lika mycket skit på nätet, de flesta klarar inte av att se skillnaden. Det finns många som hittar en massa mystiska konspiratoriska teorier och förklaringar på nätet men det betyder inte att dessa stämmer. Det är väl bara att se valfri tråd på SH så kan alla länka till en eller annat mer eller mindre seriös sida på nätet som "bevis" samtidigt som man "vet" att alla andra har fel.

Jag brukar utgå ifrån att det troligen inte är de som satt längst bak i klassrummet och kastade suddgummi som är de som normalt sitter inne med svaret på komplicerade frågor.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Visst finns det massor av information men det finns minst lika mycket skit på nätet, de flesta klarar inte av att se skillnaden. Det finns många som hittar en massa mystiska konspiratoriska teorier och förklaringar på nätet men det betyder inte att dessa stämmer. Det är väl bara att se valfri tråd på SH så kan alla länka till en eller annat mer eller mindre seriös sida på nätet som "bevis" samtidigt som man "vet" att alla andra har fel.

Jag brukar utgå ifrån att det troligen inte är de som satt längst bak i klassrummet och kastade suddgummi som är de som normalt sitter inne med svaret på komplicerade frågor.

Siv Jensen satt inte längst bak.

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Jag med, och vi båda har svaren på det mesta, med främsta skiljelinje att jag oftast har rätt. :D
Jag är inte bättre/sämre än att jag kan ta till mig ny forskning/information och ändra mig! Så min nya hållning är:

Det är de som satt längst bak som sitter inne med svaren!!!

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Markus,

Du gillar ju USA?

haha den va bra.

Lika paradoxalt som när samme SDMarcus argumenterar att invandrarna bara lever på bidrag och kosta en massa pengar. Samtidigt som han SDMarcus påstår att de tar Svenskarnas jobb :lol

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
haha den va bra.

Lika paradoxalt som när samme SDMarcus argumenterar att invandrarna bara lever på bidrag och kosta en massa pengar. Samtidigt som han SDMarcus påstår att de tar Svenskarnas jobb :lol

Haha, det där har du garanterat skrivit själv. :lol
Vad dålig du är. :rofl

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Ja, väldigt mycket. Du då, hur var det när du var ung med Nordamerikaresor och popmusiken som kom därifrån? Var den fräck?

1998 - 1999 bodde jag i USA. I gamla södern. Popmusiken på radion där var mestadels svensk. Meja med dum-dum-diddeli-dum och Lisa med en låt om en bil.

Du kan kanske fråga mamma och pappa om ni kan resa till USA? Florida är fint för barnfamiljer.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
1998 - 1999 bodde jag i USA. I gamla södern. Popmusiken på radion där var mestadels svensk. Meja med dum-dum-diddeli-dum och Lisa med en låt om en bil.

Du kan kanske fråga mamma och pappa om ni kan resa till USA? Florida är fint för barnfamiljer.

Södern är inte USA.....

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Vilken av de typiska regionerna är USA då? Den gamla södern är ju ursprungliga gamla kronkolonier. Här finns USAs vackraste städer. Du kanske tänker på "Deep South"?

Tänkte mer i banorna att dom inte hade ett val....

Men dom är ju nära det som USA en gång i tiden var tänkt att vara, iaf närmare än resten av kolonin.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S