Vilket trams det här blivit, #medlem drar verkligen ner nivån.
Då känner Du dig ju som hemma
Trams är SD som inte mäktar med att argumentera övertygande ens som det enfrågepart de är
Nej, jag tycker faktiskt man kunde diskutera en sakfråga då och då, men det har jag inte sett dig göra någonsin, tror det blivit uppenbart varför.
Hur ställer sig SD till kärnkraft och alternativa energikällor? Är man pro-kärnisar eller anti-kärnisar? Gillar man vindkraft?
För kärnkraft och vill ha större satsningar på biogas.
Varför visste du inte det?
Jag har inte precis pluggat in alla partiers partiprogram... men en annan intressant fråga är ju hur många av SDs sympatisörer som vet det? Apropå huruvida SD är ett enfrågeparti eller inte...
Du gör det väldigt enkelt för dig.
Du menar att inga världskrig funnits om internet fanns på 20- 30- 40- talet Är det verkligen så enkelt?
Konstigt då att det finns krig/konflikter/rasism över huvud taget idag, vi har ju internet i varje buske.
Internet är bevisligen inte lösningen på allt
Du säger att Sverige ruttnar inifrån!
Sveriges modell har gått bra i alla år. Ett starkt entreprenörskap och starka statliga företag är receptet för framgång. Inga andra än desorienterade SD människor skulle på allvar påstå att Sverige ruttnar inifrån
Visst finns det massor av information men det finns minst lika mycket skit på nätet, de flesta klarar inte av att se skillnaden. Det finns många som hittar en massa mystiska konspiratoriska teorier och förklaringar på nätet men det betyder inte att dessa stämmer. Det är väl bara att se valfri tråd på SH så kan alla länka till en eller annat mer eller mindre seriös sida på nätet som "bevis" samtidigt som man "vet" att alla andra har fel.
Jag brukar utgå ifrån att det troligen inte är de som satt längst bak i klassrummet och kastade suddgummi som är de som normalt sitter inne med svaret på komplicerade frågor.
Jo, så att... liberaler brukar gilla USA. Man håller staten i schack, någorlunda i alla fall...
De flesta av våra svenska partier är liberala. Det är inte dessa människor i USA som vill decentralisera makten.
Du ska få något så ovanligt som ett helt seriöst svar av mig!Jag brukar utgå från att det inte är de som satt längst fram i klassrummet som sitter inne med svaret på komplicerade frågor. Jag är fullständigt seriös.
Många svenska partier kallar sig liberala, samtidigt använder de statens våldsmonopol till att lösa problem.
Privatisera polisen och privata fängelser ??
Finns inget som säger att allt måste privatiseras, men varför inte?
Ordningsvakter är väl privata?
Behandlingshemmen är väl privata?
Varför inte privatisera militären samt våra domstolar medans Du ändå håller på
Jag har inte precis pluggat in alla partiers partiprogram... men en annan intressant fråga är ju hur många av SDs sympatisörer som vet det? Apropå huruvida SD är ett enfrågeparti eller inte...
...fast det skulle ju innebära att du blir tvungen att tänk efter, och det lär väl inte hända.
Fel. Frågan var vad AGV menar med "Många svenska partier kallar sig liberala, samtidigt använder de statens våldsmonopol till att lösa problem."Men frågan var varför man inte kan ha privat polis eller fängelse, fast det skulle ju innebära att du blir tvungen att tänk efter, och det lär väl inte hända.
Jag bryr mig faktiskt inte ett dugg
Fel. Frågan var vad AGV menar med "Många svenska partier kallar sig liberala, samtidigt använder de statens våldsmonopol till att lösa problem."
Nää, Vi vet. Det enda Du faktiskt bryr dig om är enfrågepartiet SD:s myt att: Alla muslimer är likadana och de är jättefarliga
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari