Se hit

Status
Ej öppen för fler svar.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Romantiskt, men låt inte en vinkning bli uppförstorat till något det inte kanske ens är..

En blick kan ibland bara vara en blick, i den studen något hett, onekeligen, men att brodera ut en hel romantisk historia och drömma om att just han var Mr Right är ett fenomen som är lätt hänt, dock kaske inte alltid realistiskt.
Det berömda "tänk om".

Visst kan det kittla fantasin att det var just ödet som förde er samman.
Man sitter och dagdrömmer sig bort om det hypotetiska händelseförloppet "tänk om" och undrar vad som hade skett om bara, om det bara det varit ett annorlunda scenario.

Men samtidigt så får man också se det för vad det är och vad det var.

Han vinkade, du vinkade, du körde vidare, han körde vidare.
Hade det funnits ett genuint intressere från hans sida hade han säkerligen följt efter ditt stora fordon.

Ibland är det underbart att dras med med romantiska dagdrömmar, men det kan också bli en enorm besvikelse när ens dagdrömmeri inte infrias.
Det blir tankar och längtan utan substans.

Låt inte dina tankar bygga upp en (o)medveten idealbild av den sk "mc-mannen" som just drömmannen du gick miste om...
Det finns massa massa män där ute och vem vet, nästa gång du står i bankomat-kön kanske han står just framför dig. :)

Lycka till med allt Dhalia.

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
prova några dagar med foto oxo, säkert får du napp här, kanske inte mannen du letar efter men utbudet blir något större!!
Vad det tjatas om foto... Jag raggar inte på vem som helst, bara på en person o han vet redan hur jag ser ut. Ingen anledning att lägga upp en bild...
Folk har fått för sig att jag är en desperat och patetisk person som har svårt att få napp. Så är det inte!! Men folk får tro vad fan de vill.
Ännu en gång, jag lägger inte upp några bilder här eftersom jag inte vill ha ragg av ngn annan mc snubbe.

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Hoj
Yamma
Vad det tjatas om foto... Jag raggar inte på vem som helst, bara på en person o han vet redan hur jag ser ut. Ingen anledning att lägga upp en bild...
Folk har fått för sig att jag är en desperat och patetisk person som har svårt att få napp. Så är det inte!! Men folk får tro vad fan de vill.
Ännu en gång, jag lägger inte upp några bilder här eftersom jag inte vill ha ragg av ngn annan mc snubbe.

hahaha - jisses - är det inte lika bra o "köpa" en helsida i Aftonbladet!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras