Se hit

Status
Ej öppen för fler svar.

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
hahaha, tyngsta tråden på länge!! Mer lastbilar på vägarna:)

Nej nje nej, lastbilar e miljöförstörare. Tyvärr... Mer glada lyckliga o kaxiga mc killar och tjejer. O människor som vågar göra bort sig. Tummen upp för de som "vågar" på vägarna!! Vill inte vara den ende då... Anslut er till oss glada på vägarna!!!

Hon kanske är en galen mördare...det är därför ingen vill ge sig till känna...passa er!!

Ge dig till känna, så får du reda på om jag e verkligen det... Ha ha!!!

Last edited:

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Ne det vågar jag inte....du kan se en bild på mig med hjälm PÅ i min profil...that´s it...scary woman!!

Tummen ner för fegisar. Sitt du där o gömm dig bakom dina dumma kommentarer och din hjälm. Mer synd om dig än om mig... Snälla, besök inte min tråd mer. Tackar på förhand.

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
jag håller med hellre fega än fanatiska. fega då får man försöka lite själv=) som att det inte bara är killen som ska bjuda när man går ut. tjejer får ju försöka lite dom också
Jo men tänk inte så mycket på vem som bjuder om vi pratar om ett glas i baren etc. Om jag märker att en tjej lägger fokus på vem som bjuder så säger jag antingen "Jag kan ta första så tar du andra", eller gör nått kul av det, typ som att utmana henne i en sten, sax, påse om vem som ska bjuda. Vips, så slapp vi diskutera det mer.

Sen är det ju faktiskt sjukt hett med en driven tjej som vet vad hon vill och går för det (utan att bli klängig).

Vissa tjejer ja, men de tjejerna vill du ändå inte ha något seriöst med så, Next...

De allra flesta tjejerna vill bli respekterade och beundrade för den de är. Först när hon kan känna sig respekterad som kvinna kan hon ge sig hän till 100%.
Dvs. behandla henne som en drottning utanför sänghalmen så kommer hon att kunna leva ut slampan inom sig i sovrummet... Good for you, Good for her.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Du verkar vara ute efter mer uppmärksamhet än tjejerna i tråden :)

Men nu menade jag inte tjejerna i tråden utan generellt!

Vissa tjejer ja, men de tjejerna vill du ändå inte ha något seriöst med så, Next...

De allra flesta tjejerna vill bli respekterade och beundrade för den de är. Först när hon kan känna sig respekterad som kvinna kan hon ge sig hän till 100%.
Dvs. behandla henne som en drottning utanför sänghalmen så kommer hon att kunna leva ut slampan inom sig i sovrummet... Good for you, Good for her.

Så du menar att alla kvinnor är slampor mao? Kass kvinnosyn du har!

Last edited:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Vi som kör rejshoj då?:D

Men det andra håller jag fullständigt med om ;)

Hoppas du hittar rätt person :hållertummen

äh jag vet. jag har ju också en hel drös men hojjar hemma utan regnummer. det var bara en spontan tanke som härstammade i att mc forum borde vara mc forum och inget annat.

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
äh jag vet. jag har ju också en hel drös men hojjar hemma utan regnummer. det var bara en spontan tanke som härstammade i att mc forum borde vara mc forum och inget annat.

Men vad e anledningen till att du skriver ett inlägg. Gör inte det då.... MEN TACK ÄNDÅ :)

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Men vad e anledningen till att du skriver ett inlägg. Gör inte det då.... MEN TACK ÄNDÅ :)

Jag svarade på en quote som till synes?
Tacka inte mig, jag tycker fortfarande det är en skit-tråd och de finns för mycket muppar på detta forum med alltför lättfärdiga trådar som ej avhandlar MC.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Tummen ner för fegisar. Sitt du där o gömm dig bakom dina dumma kommentarer och din hjälm. Mer synd om dig än om mig... Snälla, besök inte min tråd mer. Tackar på förhand.

Å neeeeeejj.........:sissy
På tal om fegisar...om du nu verkligen söker någon, varför lägger du inte upp en bild på dig själv? ..eller kanske på din fina lastbil? (en idé bara)

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
På tal om fegisar...om du nu verkligen söker någon, varför lägger du inte upp en bild på dig själv? ..eller kanske på din fina lastbil? (en idé bara)

För att snubben som hon söker vet ju vart dom sågs, när dom sågs
och hur dom sågs.

Katte.N

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
Hojlös

Ja! Lägg upp en bild på lastbilen!!!!
Helst nåt porrigt, typ du fotar snett bak ifrån, och så tar du bort vänster
bak så att man ser den NAKNA hjulaxeln :krama

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
För att snubben som hon söker vet ju vart dom sågs, när dom sågs
och hur dom sågs.

Äntligen en som har fattat!!! O ja!!! Han tog faktiskt av sig sin hjälm, så jag vet hur människan ser ut!!!! E d så svårt att förstå? Har visserligen problem med tangentbordet,men tror att jag har lyckats förklara mig ganska bra. Vissa har ju fattat...

Ja! Lägg upp en bild på lastbilen!!!!
Helst nåt porrigt, typ du fotar snett bak ifrån, och så tar du bort vänster
bak så att man ser den NAKNA hjulaxeln :krama

Ha ha ha!! Roligaste jag läst på min tråd!!!:Bugar Ska fan göra det, så fordonskåta pojkar lugnar ner sig. Vissa har varit lite väl otåliga.

Last edited:

Johanna

Guest
Jo men tänk inte så mycket på vem som bjuder om vi pratar om ett glas i baren etc. Om jag märker att en tjej lägger fokus på vem som bjuder så säger jag antingen "Jag kan ta första så tar du andra", eller gör nått kul av det, typ som att utmana henne i en sten, sax, påse om vem som ska bjuda. Vips, så slapp vi diskutera det mer.

Sen är det ju faktiskt sjukt hett med en driven tjej som vet vad hon vill och går för det (utan att bli klängig).

haha ja faktiskt. jag och en kille gjorde faktiskt alltid så där(shots) sten sax påse och den som förlora fick dricka. vart väldigt roliga kvällar haha..

de sista du skrev, underbart skrivet!

Dalafalo

Alltid retar det nån
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
RC211V
Ibland så har jag sett (eller tror mig ha sett) att nån trafikant har vinkat åt mig också, eller så kanske dom bara har knytt näven eller nått (jag vet inte säkert) men nått är det iallafall ;o)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras