hahaha, tyngsta tråden på länge!! Mer lastbilar på vägarna
Hon kanske är en galen mördare...det är därför ingen vill ge sig till känna...passa er!!
Ne det vågar jag inte....du kan se en bild på mig med hjälm PÅ i min profil...that´s it...scary woman!!
Jo men tänk inte så mycket på vem som bjuder om vi pratar om ett glas i baren etc. Om jag märker att en tjej lägger fokus på vem som bjuder så säger jag antingen "Jag kan ta första så tar du andra", eller gör nått kul av det, typ som att utmana henne i en sten, sax, påse om vem som ska bjuda. Vips, så slapp vi diskutera det mer.jag håller med hellre fega än fanatiska. fega då får man försöka lite själv=) som att det inte bara är killen som ska bjuda när man går ut. tjejer får ju försöka lite dom också
Vissa tjejer ja, men de tjejerna vill du ändå inte ha något seriöst med så, Next...klart ni är!
klart ni är!
Du verkar vara ute efter mer uppmärksamhet än tjejerna i tråden
Vissa tjejer ja, men de tjejerna vill du ändå inte ha något seriöst med så, Next...
De allra flesta tjejerna vill bli respekterade och beundrade för den de är. Först när hon kan känna sig respekterad som kvinna kan hon ge sig hän till 100%.
Dvs. behandla henne som en drottning utanför sänghalmen så kommer hon att kunna leva ut slampan inom sig i sovrummet... Good for you, Good for her.
Vi som kör rejshoj då?
Men det andra håller jag fullständigt med om
Hoppas du hittar rätt person :hållertummen
äh jag vet. jag har ju också en hel drös men hojjar hemma utan regnummer. det var bara en spontan tanke som härstammade i att mc forum borde vara mc forum och inget annat.
Men vad e anledningen till att du skriver ett inlägg. Gör inte det då.... MEN TACK ÄNDÅ
Tummen ner för fegisar. Sitt du där o gömm dig bakom dina dumma kommentarer och din hjälm. Mer synd om dig än om mig... Snälla, besök inte min tråd mer. Tackar på förhand.
Å neeeeeejj.........
På tal om fegisar...om du nu verkligen söker någon, varför lägger du inte upp en bild på dig själv? ..eller kanske på din fina lastbil? (en idé bara)
Å neeeeeejj.........
På tal om fegisar...om du nu verkligen söker någon, varför lägger du inte upp en bild på dig själv? ..eller kanske på din fina lastbil? (en idé bara)
Ja! Lägg upp en bild på lastbilen!!!!
Helst nåt porrigt, typ du fotar snett bak ifrån, och så tar du bort vänster
bak så att man ser den NAKNA hjulaxeln
För att snubben som hon söker vet ju vart dom sågs, när dom sågs
och hur dom sågs.
Ja! Lägg upp en bild på lastbilen!!!!
Helst nåt porrigt, typ du fotar snett bak ifrån, och så tar du bort vänster
bak så att man ser den NAKNA hjulaxeln
Jo men tänk inte så mycket på vem som bjuder om vi pratar om ett glas i baren etc. Om jag märker att en tjej lägger fokus på vem som bjuder så säger jag antingen "Jag kan ta första så tar du andra", eller gör nått kul av det, typ som att utmana henne i en sten, sax, påse om vem som ska bjuda. Vips, så slapp vi diskutera det mer.
Sen är det ju faktiskt sjukt hett med en driven tjej som vet vad hon vill och går för det (utan att bli klängig).
Vissa tjejer ja, men de tjejerna vill du ändå inte ha något seriöst med så, Next...
De allra flesta tjejerna vill bli respekterade och beundrade för den de är. Först när hon kan känna sig respekterad som kvinna kan hon ge sig hän till 100%.
Dvs. behandla henne som en drottning utanför sänghalmen så kommer hon att kunna leva ut slampan inom sig i sovrummet... Good for you, Good for her.
Hmmm ska pröva det ngn gång. Lyckligtvis har jag otur i spel...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|