Se hit

Status
Ej öppen för fler svar.

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
dahlia: Hoppas verkligen att du hittar rätt person. Och du gör helt rätt i att inte publicera nån bild, på varken dig eller ditt fordon.
Ska du ev pubilcera nått så kolla på olika hojjar o se om du känner igen nått. Isåfall är det ju lite lättare.
Lika så om du tyckte att det såg ut som en "skrev/plast"raket eller en med mycket läder/crom
Färg om du kommer ihåg kan oxå hjälpa att sortera ut ev vilken typ av hoj det rör sig om.

Föresten det är starkt (och så j* rätt!) av dig att leta på forum på detta sätt. Så ingorera svamprökarna som inte inser att det är en sån som dig man ska ha. :)

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Jag tror du ska lägga en tråd eller be om att flytta den hit http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=82 för du ju i Stockholm.
Om du kontaktar honom http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=1 han är liksom den som bestämmer här på sporthoj.

man blir ju lite avis på den killen, bli jagad på detta viset

Lycka till.

;) Tack för tipsen. Ska undersöka möjligheten. Jag blir själv avis på snubben. Har aldrig gjort bort mig på det här viset förut. O inte bara på denna sida utan på fler. Riktigt pinsamt.... Men om jag inte försöker, kommer jag ju ångra mig för alltid....

dahlia: Hoppas verkligen att du hittar rätt person. Och du gör helt rätt i att inte publicera nån bild, på varken dig eller ditt fordon.
Ska du ev pubilcera nått så kolla på olika hojjar o se om du känner igen nått. Isåfall är det ju lite lättare.
Lika så om du tyckte att det såg ut som en "skrev/plast"raket eller en med mycket läder/crom
Färg om du kommer ihåg kan oxå hjälpa att sortera ut ev vilken typ av hoj det rör sig om.

Föresten det är starkt (och så j* rätt!) av dig att leta på forum på detta sätt. Så ingorera svamprökarna som inte inser att det är en sån som dig man ska ha. :)

Ärligt... har ingen koll på mc typer. Han hade hjälm(så klart) o jacka, o jeans. O mc... ja... vad ska jag säga om den... såg ut att ha en del metall... Jag har som du ser ingen koll på mctyper.... Visste inte ens att det fanns flera olika... :va Har ju aldrig tänkt på det. Känner mig lite dum faktiskt. Har lite bättre koll på tunga fordon. Suck :confused:

Last edited:

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
Har en polare som e sån där bad boy som brudar vill ha, sån otrevlig jävel, snygg, har lätt för sig... Han döna minsan in en kontakt-annons i tidningen efter en tjej han tappat bort vid ett tillfälle. Hade iförsig förnamn o stad, borde underlätta något...

Han är "inne", han kör kontakt-annons, summa summarum: Det e ok...
gonatt

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
;) Riktigt pinsamt.... Men om jag inte försöker, kommer jag ju ångra mig för alltid....

Ja men det är ju ingen här som vet vem du är, jag har gjort en liknande sak för några år sedan,,,,, några kompisar tipsade mig om en tjej på en fest och jag var lite feg men jag tänkte som du så jag ringde dagen efter till henne,,,, hon blev skitsur, men då vet man ju.
Men försök att komma på hur hojen såg ut. Under Forumet hittar du en massa klubbar också.

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Ja men det är ju ingen här som vet vem du är, jag har gjort en liknande sak för några år sedan,,,,, några kompisar tipsade mig om en tjej på en fest och jag var lite feg men jag tänkte som du så jag ringde dagen efter till henne,,,, hon blev skitsur, men då vet man ju.
Men försök att komma på hur hojen såg ut. Under Forumet hittar du en massa klubbar också.

Men visst e du lite nöjd idag att du i alla fall försökte???!! Inget fel i att försöka. Bra jobbat!!!
En väninna (som för övrigt tycker att jag e lite skämmig) tipsade om blocket. Kommer ju aldrig komma ihåg vilken hoj han hade....

Smagatusk

Guest
Ärligt... har ingen koll på mc typer. Han hade hjälm(så klart) o jacka, o jeans. O mc... ja... vad ska jag säga om den... såg ut att ha en del metall... Jag har som du ser ingen koll på mctyper.... Visste inte ens att det fanns flera olika... :va Har ju aldrig tänkt på det. Känner mig lite dum faktiskt. Har lite bättre koll på tunga fordon. Suck :confused:

Kanske var hjälmen du blev betuttad i? Låter konstigt att du är så nällad efter en kille du bara sett i hjälm och inte ens pratat med?

Och han vet kanske hur du ser ut, men han kanske inte vet att personen han såg är samma som startat denna tråden.

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Nackdelen är att man inte ser så mycket av oss när vi har full mundering på, så det blir lite av att köpa gris i säck, men det är bara att prova sig fram.

Haha, ännu ett suveränt inlägg av GuW. Du måste ha semester?

Hade jag varit singel hade jag bytt titel till "Gris i säck" nu. :D

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Hoppas du får tag i din mc-åkare.
Tänk om man hade haft lika mycket mod att göra det du gör. Jag håller tummarna för dig.

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
>Dahlia

Tror att du skulle ha bättre framgång i ditt sökande om du talade om NÄR detta skulle ha skett. Lättare att veta om man var i just den korsningen då. Du vet, det är många som vinkar och vill tala med oss hela tiden.
Lycka till

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hoppas du får tag i din mc-åkare.
Tänk om man hade haft lika mycket mod att göra det du gör. Jag håller tummarna för dig.

Vet inte om det är såhär du menar, men..
Visst att de krävs en gnutta mod för att göra en sådan sak, men är det bara jag eller är det verkligen så svårt att göra en sådan sak? jag skulle väll inte göra det bara för att något sa mig att chanserna att få tag i personen är små med den lilla mängden information om personen som i detta fall... tyvärr:( sen vad folk tycker och om jag folk tycker att jag skämmer ut mig är jag sjukt duktig på att skit fullständigt i.

Det jag tycker är coolt, är att hon vågar tro på att hon kan hitta snubben!(Säger inte att det är omöjligt, säger bara att jag kan vara så tråkig att jag inte skulle tro det i hennes sitts). Men det är kanske det du menar?

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Om jag tar av mig hjälmen och ska snacka med en förare i ett tungt fordon som står vid ett rödljus vid min hoj så är det nog inte ragga jag planerat i första taget. Snarare handlar det om att jag vill uppmärksamma föraren om att kika i backspeglarna/över axeln mer, but thats just me...

Nåväl, hoppas verkligen du hittar killen. Vore ju faktiskt en urgullig story om du kom hit till SH, fann killen, ni hookade upp och klickade på alla plan. :krama

Tuxedo

Du har inte en chans -Ta den!
Gick med
19 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000, K7 & K3
Jag vinkade och gjorde "tummen upp" till en tjej på en HD i går. Inte har hon skrivit någon efterlysning på mig i dag....

Jaja, vad är väl en bal på slottet....

Lycka till!

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Försökte du precis förklara vad nån annan skrivit?
För de du skrivit fattar jag inte ett skit av :gnissla
:confused:
Visst att de krävs en gnutta mod för att göra en sådan sak, men är det bara jag eller är det verkligen så svårt att göra en sådan sak? jag skulle väll inte göra det bara för att något sa mig att chanserna att få tag i personen är små med den lilla mängden information om personen som i detta fall... tyvärr:( sen vad folk tycker och om jag folk tycker att jag skämmer ut mig är jag sjukt duktig på att skit fullständigt i.

Det jag tycker är coolt, är att hon vågar tro på att hon kan hitta snubben!(Säger inte att det är omöjligt, säger bara att jag kan vara så tråkig att jag inte skulle tro det i hennes sitts). Men det är kanske det du menar?

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös

Visst är det coolt det hon gör, precis det jag syftade på. Dock hade nog inte jag haft mod att skriva en efterlysning på en kille jag bara sett ett kort ögonblick, även om man kan vara väldigt anonym när man gör det.

Smagatusk

Guest

SM i svenska.

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Va,va,va..inte bli desperat och jaga mannen man har blivit kär i. ?? ..... ja isåfall är det ju ute med oss oemotståndliga män som bara väntar på att få spendera pengar på Er ... :D

Så Du menar att det är vi män som ska jaga er hela tiden... var är jämställdheten ... :banana

Absolut inte, jakten är ju rolig, men inte efter ett ögonblicks kontakt bara :)
Men visst får ni män jaga också...

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Absolut inte, jakten är ju rolig, men inte efter ett ögonblicks kontakt bara :)
Men visst får ni män jaga också...

Ha ha!! Du e rolig minitoker. Jag håller med. Visst får män oxå jaga... De gör det för sällan, nu i dessa jämställda tider. Usch usch... Kom igen alla mc killar och tjejer, fyll vägarna med flirt och kärlek.:krama Snart och lika oväntat e det kallt ute och mc:n ska in i garaget...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras