Så tråkigt alltså...
Vet hur de känns. Själv hade man spanat in en snygg brud på gymmet.
Fick reda på för ett par veckor sen att hon jobbar ihop med en polares fru.
Hon sa att jag hade en beundrare...Coolt sa jag och försökte få kontakt med
henne, men ville tydligen inte bli kontaktad...Värsta kniven kände jag i ryggen.
Har testat de mesta vad de gäller att hitta en tjej, men funkar inte.
Har ingen aning om vad man gör för fel egentligen...
Har haft ett antal dåliga förhållande innan, och blivit lite rädd för att det ska
gå åt pipan igen. Kommentaren man får...''De e inte fel på dig, de e mig de e
fel på''...Hur ska man tolka de när man får samma kommentar varje gång
Japp, det e fruktansvärt frustrerande att få "nej" jämt. Men så är det för de flesta människor. Det gäller att inte ge upp. Som du själv menar, plötsligt så händer det.
Har du försökt att ändra din smak lite, bredda dina vyer. Vi jagar alldelles för ofta samma typ och får nobben om oom igen, ibland måste man öppna ögonen för andra människor.
Det kanske står en trevlig tjej på gymmet o spanar in dig som f..n, men du har bara ögonen för din brutta. Släpp henne, du har (hopas jag) gjort ditt bästa. Visar hon inte intresse, så är det bara att saddla om o flörta med andra. O ge inte upp, ingen gillar pessimister o geuppare.
Se bara vilka hemska kommentarer jag har fått av folk pga min tråd. Do I give a shit??? No way in hell!!! De är bara bittra o arga o ensamma fegisar!!!! Det är såna som vi som kommer att vinna i slutändan!!! Jag håller tummarna för dig!!!
Har du någon aning alls om vad för motorcykel det var han körde? Glidare, sporthoj, offroad, HD?
Nej, ingen som helst aning... Kör själv bl a lastbil, har ingen koll på er "småttingar". Jättesvårt att avgöra vilken hoj e vilken för en som inte har en endaste aning... Så syyyynd.....
Du måste nästan hitta på ett bättre trådnamn, jag avskräktes diReCkt när jag såg namnet.
Ha ha ha!!! Förslag då tack