Senaste tiden har det varit gott om dom, både ragga-tråd och ligga-tråd...
Men seriöst nu, om det killade till i bäret på bruttan när hon passerade en hojåkare, vart skulle hon annars söka efter honom?
Hon skriver ju själv att hon inte kommer att bli kvar här sedan hon hittat sin landsvägsriddare, så låt henne pröva.
Då är ju dom riktiga forumtrollen värre, som starar skittrådar om guds existens och folket som bor inuti jorden....
...så backar jag upp till 100%.
Jag vill ta chansen att efterlysa den tjej som tittade på mig på Centralstationen 26:e eller 27:e Augusti 1998. Du hade brunt hår och en väska, jag var iförd jeans. Hör av dig!
Om det nu inte är någon som skämtar så får man väl lov att säga att det är rätt kaxigt att våga slänga ut en sån fråga på diverse forum, just för att bli mött med den här typen av kommentarer. Och dessutom, vad fan spelar en tråd för roll? Går det bra får de kontakt och annars är tråden borta på ett par dagar.
Let's face it, alla har inte världens bästa självförtroende och alla har inte lika lätt att träffa någon och många har blivit brända för många gånger under livets gång för att våga chansa igen så varför inte slänga ut några frågor om man känner på sig att man kommer ångra i fall man inte ens försökt. Känns det rätt har man fan inget att förlora.
No pain, no gain!
dahlia,
Jag förstår att du vill komma i kontakt med honom, du har inte fått så roliga svar hittills här på SH vilket jag tycker känns fel, jag tycker inte att det är något konstigt med att du undersöker den här möjligheten det hade jag säkert också gjort i motsvarande situation, klart man vill få kontakt med en person som man får vackra känslor för. Lycka till, hoppas att du kommer i kontakt med honom, ägna gärna inte fokus åt personer som verkar sakna värme i sitt hjärta och som ibland uttrycker det på det här forumet, så som i den här tråden. Träffar du han du såg tror jag det är .
Kram!
Om det nu inte är någon som skämtar så får man väl lov att säga att det är rätt kaxigt att våga slänga ut en sån fråga på diverse forum, just för att bli mött med den här typen av kommentarer. Och dessutom, vad fan spelar en tråd för roll? Går det bra får de kontakt och annars är tråden borta på ett par dagar.
Let's face it, alla har inte världens bästa självförtroende och alla har inte lika lätt att träffa någon och många har blivit brända för många gånger under livets gång för att våga chansa igen så varför inte slänga ut några frågor om man känner på sig att man kommer ångra i fall man inte ens försökt. Känns det rätt har man fan inget att förlora.
No pain, no gain!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |