MrC
\,,/(O_O)\,,/
Senaste dagarna har det gått väldigt segt för mig, även till & från nu när vi bara är 250-300 pers online på SH
686 inloggade. 15:23 lokal tid.
FF 4.0.1
När jag går in i någon av Youtube-trådarna så börjar min firefox äta massa minne. mellan 400mb och 600mb. Enda lösningen är att döda firefox-processen och börja om.
Det där är ett fel med Firefox. En skitläsare som får minnesproblem alldes för ofta. Gav upp den läsaren rätt fort... Kör nu Chrome, känns stabilare.686 inloggade. 15:23 lokal tid.
FF 4.0.1
När jag går in i någon av Youtube-trådarna så börjar min firefox äta massa minne. mellan 400mb och 600mb. Enda lösningen är att döda firefox-processen och börja om.
Har du flera fönster öppna samtidigt varav ena tar lång tid att öppna så köas alla andra av dina fönster, och ibland även en del andra på sajten.Kom på en sak, det är som segast när jag tex går in i mina senaste skrivna inlägg osv (kolla på svar i mina inlägg), kan det ha med sökmotorn i forumet att göra?
För oftast så är SH's startsida relativt snabbt.
peecee. Testat med adblock, men samma sak.Flash. Kör du Mac?
Testat Opera och Chrome tidigare, men fastnade inte riktigt för det.Det där är ett fel med Firefox. En skitläsare som får minnesproblem alldes för ofta. Gav upp den läsaren rätt fort... Kör nu Chrome, känns stabilare.
Har du flera fönster öppna samtidigt varav ena tar lång tid att öppna så köas alla andra av dina fönster, och ibland även en del andra på sajten.
peecee. Testat med adblock, men samma sak.
Testat Opera och Chrome tidigare, men fastnade inte riktigt för det.
så jag får helt enkelt leva med det.
Inaktivera Flash i webbläsaren gör stor skillnad i hastighet för mig.
Fått database error både igår och idag, dags att olja databasen?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|