Vad för webbläsare har ni förresten. Jag har Google Chrome i huvudsak. Eventuellt att en annan webbläsare vore sämre på hanteringen av annonsscripten. Det går fort fort fort för mina sidladdningar.
Firefox 3.6.15 och Opera mini 5.1.21214.Vad för webbläsare har ni förresten. Jag har Google Chrome i huvudsak. Eventuellt att en annan webbläsare vore sämre på hanteringen av annonsscripten. Det går fort fort fort för mina sidladdningar.
Vad för webbläsare har ni förresten. Jag har Google Chrome i huvudsak. Eventuellt att en annan webbläsare vore sämre på hanteringen av annonsscripten. Det går fort fort fort för mina sidladdningar.
Du menar inte adserver.adtech.de?
Jag provade just med Firefox 4.0 och det rullar på finfint just nu iaf. Jag ska testa skillnaderna senare ikväll när det är fler folk online.
Eventuellt att ni har installerat en massa tillägg i era webbläsare som orsakar att det går långsamt?
Det kan vara PM-tabellen i databasen. Den är enorm och rätt klantigt seg. Är det det, så kan jag inte riktigt göra något åt det.
Jag har full förståelse för detta. Och jag har inget emot reklam. Men jag mår illa av rörliga bilder så om jag inte kunde stänga av Flash skulle jag inte vara på Sporthoj (eller andra siter heller med den här typen av reklam) En site som har fattat detta är http://eforum.idg.se. Där har man om Flash är inaktiverat stillastående reklam vilket är helt OK för mig. Jag är självklart intresserad av vad SH annonsörer har att erbjuda så för mig är det trist att de väljer Flash. Som jag normalt har inaktiverat. Utan Flash inaktiverat skulle jag inte kunna surfa på webben idag. Och detta är inget unikt. Jag har kollegor på jobbet med samma problem.Utan reklam som finansierar serverdrift och underhåll så existerar inte SH.
Jag har full förståelse för detta. Och jag har inget emot reklam. Men jag mår illa av rörliga bilder så om jag inte kunde stänga av Flash skulle jag inte vara på Sporthoj (eller andra siter heller med den här typen av reklam) En site som har fattat detta är http://eforum.idg.se. Där har man om Flash är inaktiverat stillastående reklam vilket är helt OK för mig. Jag är självklart intresserad av vad SH annonsörer har att erbjuda så för mig är det trist att de väljer Flash. Som jag normalt har inaktiverat. Utan Flash inaktiverat skulle jag inte kunna surfa på webben idag. Och detta är inget unikt. Jag har kollegor på jobbet med samma problem.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|