Serier man absolut inte får missa?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För egen del uppskattar jag mer serier som inte är avsedda att ses/kan ses i fristående avsnitt. Läs: Scrubs, 2 och en halv män, Family guy etc. som serier med fristående avsnitt.

Såna serier fungerar det med men de kollar jag på när de går på tv och man råkar sitta där.
Jag är mer ute efter såna där serier som man verkligen MÅSTE se för att de är så jäkla bra, och då på bästa sändningstid= I min mediaspelare på kvällen när man sitter med en stadig i näven.

Och ok Skäggo, Trueblood kanske inte passar in där men det är en sjukt bra serie som JAG måste se åtminstone. Men det är inget jag rekommenderar som ett underverk till en kultursnobb eller dylikt :D
Long way around hittar jag inte någonstans dock :(

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Spaced
[YOUTUBE-ID]lBB9An0ZT3I[/YOUTUBE-ID]

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Tycker det är konstigt att Oz bara har nämnts någon gång i denna tråden. Grymt bra serie. Gjord av HBO som senare gjorde Sopranos. Flera av skådespelarna i Oz fick senare roller i Sopranos.

Kan varmt rekomendera Oz om du gillade Sopranos...

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Är just nu inne i The Wire. Efter två säsonger av fem börjar jag förstå varför den har 9,7 på imdb (högst ever?).

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tycker det är konstigt att Oz bara har nämnts någon gång i denna tråden. Grymt bra serie. Gjord av HBO som senare gjorde Sopranos. Flera av skådespelarna i Oz fick senare roller i Sopranos.

Kan varmt rekomendera Oz om du gillade Sopranos...

Oz har jag sett, grymt bra serie helt klart! Jag kommer däremot inte ihåg några därifrån som var med i Sopranos men det säger mer om mitt minne än om något annat...

Är just nu inne i The Wire. Efter två säsonger av fem börjar jag förstå varför den har 9,7 på imdb (högst ever?).

Har inte ens kollat in vad den handlar om då jag trodde att det var nån ny form av "Spanarna" eller dylikt men det där såg ju minst sagt lovande ut!
Den ska genast tankas hem och troligtvis så kommer jag tillbaka och säger att den var skitgrym :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...