Sex är det finaste som finns mellan tre människor..ktmjacke skrev:KRÄVER???????Jag ska tala om för dig,att sex är nånting underbart o vackert och skall utföras helt utan krav av gifta par.
Sex är det finaste som finns mellan tre människor..ktmjacke skrev:KRÄVER???????Jag ska tala om för dig,att sex är nånting underbart o vackert och skall utföras helt utan krav av gifta par.
ktmjacke skrev:KRÄVER???????Jag ska tala om för dig,att sex är nånting underbart o vackert och skall utföras helt utan krav av gifta par.
Plats i korgen kvinna(rycker hårt i kopplet)Lilla_Tingeling skrev:Klart att jag har lite krav på killen. Men... Gör han inte mig till viljes så kan jag juh alltid använda mina bojjor. Och ta det jag vill ha själv...
// Lena
Wheeliegirl skrev:Nejdå, mina senaste har d då inte vart nåt fel på! ;-)
ktmjacke skrev:Plats i korgen kvinna(rycker hårt i kopplet)
DanTheMan71 skrev:Bojjor?? Sa nån bojjor???
Då kanske jag ändrar min inställning men då ska det inte va några rosa larviga vadderade bojjor med massa ludd o skit....utan riktiga i härdat stål o gärna andra attiraljer med såsom oxpiskor o lädermundering.
Då kan vi börja snacka
Lilla_Tingeling skrev:Haha... Tur att alla tjejer inte e sånna. Jag tillhör inte den dyra sorten. Betalar för mig själv. Bjuder gärna en kille på middag. Och jag älskar att köpa blommor och små presenter. Brukar mestadels vara jag som gör resorna. Gillar inte att springa så mycket i affärer. Diskar och städar gör jag gärna, för att det ska vara rent och snyggt... Men visst kräver jag nåt tillbaka av killen.
// Lena
En vis man sa en gång .....Lilla_Tingeling skrev:Klart att det inte ska vara nå "mullimull" och ludd på dom. Det ska kännas stål mot huden. Lite ont ska det göra för att förhöja njutningen...
// Lena
trodde det var underförstått ......Felix skrev:Sex är det finaste som finns mellan tre människor..
Ska vi gifta oss? .... vänta nu lite ....... Vad kräver du? Är det bara sex så e det lungt ......Lilla_Tingeling skrev:Haha... Tur att alla tjejer inte e sånna. Jag tillhör inte den dyra sorten. Betalar för mig själv. Bjuder gärna en kille på middag. Och jag älskar att köpa blommor och små presenter. Brukar mestadels vara jag som gör resorna. Gillar inte att springa så mycket i affärer. Diskar och städar gör jag gärna, för att det ska vara rent och snyggt... Men visst kräver jag nåt tillbaka av killen.
// Lena
Mr K skrev:En vis man sa en gång .....
-"Det ska göra lite ont för att vara riktigt skönt"
trodde det var underförstått ......
Ska vi gifta oss? .... vänta nu lite ....... Vad kräver du? Är det bara sex så e det lungt ......
hmmm .... du kräver inte lite du ..... hmmmmm .....Lilla_Tingeling skrev:...Jag kräver en sak till. Att få åka hojj ibland.
// Lena
Ka11e skrev:Efter en hetlevrad diskussion på krogen igår bestämde jag mig för att se hur läget är med er alla.
Du är ute och promenerar. Plötsligt dyker gud upp, han säger.
"Du har varit stygg... sååå stygg att du endast får utöva en av dina två favoritsaker under hela din livstid.
1. Ha sex, men aldrig mer få gränsla/köra en hoj.
2. Köra hoj men aldrig mer ha sex (förutom med dig själv).
Låt oss säga att det här med kids fixar sig även om du väljer 2an.
MrGooFy skrev:Jag vidhåller. Tycker du att sex är lika bra eller bättre på egen hand så är han inte mycket att hurra för!!
Dr.Bike skrev:Vad är det man säger?
Sex är snuskigt...
Men bara om det bedrivs på RÄTT sätt!
Antagligen blev det förmycket för min blivande fru ........ synd .... jag trodde vi hade något speciellt .... buhhhuuuuu .....*snyft*Mr K skrev:hmmm .... du kräver inte lite du ..... hmmmmm .....
OK! ....men vi låter ledordet vara "ibland" ..... ett mycket bra uttryck .......
Nyckeln till ett lyckat förhållande här är ......
Vad tycker du är ibland?
Gillar du och åka på 1 hjul?
Kan du knäskrapa som passagerare?
Mr K skrev:hmmm .... du kräver inte lite du ..... hmmmmm .....
OK! ....men vi låter ledordet vara "ibland" ..... ett mycket bra uttryck .......
Nyckeln till ett lyckat förhållande här är ......
Vad tycker du är ibland?
Gillar du och åka på 1 hjul?
Kan du knäskrapa som passagerare?
Ok, det verkar som vi ska kunna komma överrens. Sålänge jag får köra flertalet gånger själv. Det går ju faktiskt fortare & smidigare själv.Lilla_Tingeling skrev:När jag e sugen på härligt bus på hojj. Då vill jag gärna åka med...
Å med bus menar jag INTE att fara omkring som en tok på hojj. Utan annat bus. Hehe...
Det där med att åka på 1 hjul och likaså knäskrap har jag aldrig varit med om. Men jag e lättlärd och villig... Har jag bara nån mysig kille att hålla i mig så.
// Lena
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |