Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dream skrev:men fråga tjejen den dagen det är dags, hon vet nog sen tidigare hur den reagerar![]()
D värsta när man gjort d är nog att hunden blir sugen varje gång det ska till att bli övningar och själv vill va me.FUBAR skrev:Ähh, det första du ska göra är ju att sätta på hunden, så att den fattar var skåpet ska stå![]()
Nej, det tror jag inte på... Vill se nån källa förstRavetrancer skrev:ca 10% av dom kvinnliga hundägare som finns har nån gång haft sexuellt umgänge med sin hund.....
OLJEKYLD GSXR skrev:Det är olika från hund till hund, en del kommer upp i sängen och börjar klura på vad det är som låter. Sen är det beroende på hur gammal jycken är, en valp/unghund är inte lika vaktande som en vuxen, men jag tror att sålänge du och hunden lär känna varandra och kommer bra överrens så komemr det inte bli problem. Att stänga ute hunden från sovrummet kan funka mindre bra om hunden är van att alltid vara med matte, då lär han börja skälla och försöka ta sig in i sovrummet.
vart du orolig nu eller? har mor eller sambon hundKalleNorton skrev:Nej, det tror jag inte på... Vill se nån källa först
Ravetrancer skrev:statistik, kommer fan ej ihåg vart jag läste det , men det var för typ 6 månader sen. Ganska så skrämmande iaf . Då gällde ju oftast att dom låtit hunden hmmm slicka ja ni vet ....
Ravetrancer skrev:statistik, kommer fan ej ihåg vart jag läste det , men det var för typ 6 månader sen. Ganska så skrämmande iaf . Då gällde ju oftast att dom låtit hunden hmmm slicka ja ni vet ....
verkligen inte.granath_ skrev:hmm? du har koll på det mesta dumen lät inte så frächt med en hund tunga mellan benen?
![]()
![]()
Lugn skrev:Tja, varfor inte? En del hundar man traffat luktar ju minst lika illa ur munnen som...
![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning