Sex med hund...

Är den under 2år e det NOG ingen fara, är den äldre än fem så vet HON hur den ska hanteras.. Där emellan, chansa inte, dom bits....

min hund bryr sig inte spec mkt, mer än att hon gärna ställer sig bredvid sängen & tittar mig rakt i ansiktet under tiden alt nosar killen på sidan/ryggen eller vart hon nu kommer åt men då säger man bara åt henne att gå & lägga sig igen så gör hon det.

men fråga tjejen den dagen det är dags, hon vet nog sen tidigare hur den reagerar :tungan

Dream skrev:
men fråga tjejen den dagen det är dags, hon vet nog sen tidigare hur den reagerar :tungan

Ja eller så är det en sadistisk kvinna som njuter av att killen blir påsatt alt biten av hunden,så hon kanske inte berättar hur den kommer att göra.
Lyssnade på P3 för några veckor sen då det handlade om onani, killar ringde in och berättade olika situationer som gjorde att dom bara "måste" dra en skinnhiss. Och jag säger jösses amalia det finns folk som tänder på ALLT. :3freak

Ähh, det första du ska göra är ju att sätta på hunden, så att den fattar var skåpet ska stå :gnissla

Det är olika från hund till hund, en del kommer upp i sängen och börjar klura på vad det är som låter. Sen är det beroende på hur gammal jycken är, en valp/unghund är inte lika vaktande som en vuxen, men jag tror att sålänge du och hunden lär känna varandra och kommer bra överrens så komemr det inte bli problem. Att stänga ute hunden från sovrummet kan funka mindre bra om hunden är van att alltid vara med matte, då lär han börja skälla och försöka ta sig in i sovrummet.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Det är olika från hund till hund, en del kommer upp i sängen och börjar klura på vad det är som låter. Sen är det beroende på hur gammal jycken är, en valp/unghund är inte lika vaktande som en vuxen, men jag tror att sålänge du och hunden lär känna varandra och kommer bra överrens så komemr det inte bli problem. Att stänga ute hunden från sovrummet kan funka mindre bra om hunden är van att alltid vara med matte, då lär han börja skälla och försöka ta sig in i sovrummet.

Okej tackar :tummenupp

Ravetrancer skrev:
statistik, kommer fan ej ihåg vart jag läste det , men det var för typ 6 månader sen. Ganska så skrämmande iaf . Då gällde ju oftast att dom låtit hunden hmmm slicka ja ni vet ....

Bara en tanke... hur har en sådan undersökning gått till och hur trovärdig är det...

Jag och mitt ex hade hundar och det var inga problem alls.
Fast det är ju skillnad på hundraser med.
En ras med vaktinstinkter regaerar starkare än vad en hund med jaktinstikter eller vallinstinkter gör. En pittbull har ruskigt stark kampinstinkt.. dvs du bör ta det lungt tills du vet hur den reagerar...
Hur reagerar den om ni småbusar med varandra?

Ett annant sätt att börja är annars att låta tjejen vara överst..
På hundspråk betyder det då att du underkastar dig henne. :krama

Lycka till.

Last edited:
Min hund har aldrig sett på när jag rumlar runt i sänghalmen.....man vill ju inte ha åskådare :tungan .Så hunden får va någon annan stans :tummenupp.Har en kompis som har en gammal pudel och den är med överallt,även i sängkammaren.Och den har en benägenhet att para sig på allt och alla....jag tror den har blit lite skadad av att va med i sängkammare under sexakterna. :hihi :rofl :lol .

Ravetrancer skrev:
statistik, kommer fan ej ihåg vart jag läste det , men det var för typ 6 månader sen. Ganska så skrämmande iaf . Då gällde ju oftast att dom låtit hunden hmmm slicka ja ni vet ....

hmm? du har koll på det mesta du :rolleyes: men lät inte så frächt med en hund tunga mellan benen? :slicka :zpy

Tror inte att rejvis har helt fel.
Har ni funderat på varför äldre tanter oftast har små hundar med långa tungor? :hihi

Finns en skön skröna om tjejen som kommer hem till sin mörka lägenheten, går in i köket och öppnar en burk hundmat.
En stund senare hörs stön från köket och hennes arbetskollegor, som gömt sig i vardagsrummet för att överraska henne på födelsdagen, tittar in i köket och ser då hur hunden håller på och slickar i sig maten som tjejen placerat på......
:rofl

Last edited:
Äsch det e nog lugnt.

Tjejen har en Golden på 4år.

Den blir lite nyfiken när man tar sig från soffan till sängen, kollar lite på en som om han kollar om man reste sig för att lattja med honom.

Men när man väl har planterat sig i sängen så ledsnar han å drar å lägger sig i hallen.

Ravetrancer skrev:

Tja, varfor inte? En del hundar man traffat luktar ju minst lika illa ur munnen som...

:lol

Jag skulle inte klara av att ha sex med någonting, som hund, sitter och stirrar på en. nä, lås ute hunden

He he he... Skulle nog stänga ute hunden hur som helst...
Skulle fan inte palla med att den stod en halvmeter ifrån och glodde på medans man körde sin bästa moves... :rofl

Nä, ut med hunden medans husse och matte leker...

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick