Sex med hund...

Dropkick

Meningen med livet
Gick med
29 Jul 2004
Nu har man då träffat en tjej, vi har dejtat varandra ett tag nu och vi kommer närmare varandra varje dag.
Men nu är det så att hon har en pittbull hemma och den sover i hennes rum.
Vet nån hur hundar reagerar på när man har sex? hundarna vill ju skydda sina hussar och kan då hunden uppfatta stön som skrik!? :confused:
Jag vill inte bli biten :4skrika

Är det bara att låsa in hunden nånstans eller uppfattar hunden sex som normalt?
:3freak

Om jag hade varit dig skulle jag undvikit att ha sex överhuvudtaget av dessa skäl:

1. Om du har sex samtidigt som doggen är där så är det säkert en stor chans att du blir biten eller påsatt av hunden.

2. Du kan inte lämna hunden utanför rummet eller i ett annat rum, för då kommer den bara springa iväg och du kommer inte hitta den och då kommer din syster att bli arg för att du slarvat bort en hund. :hihi :rofl :7peta :gnissla :D

jadu jag skulle nog skicka ut hunden innan jag började fingra på henne iaf, men testa skulle vara kul att höra hur han reagerar.
Men jag tror att om du ligger ovanpå henne och hon börjar stöna och oja sig så kan du nog räkna med sällskap i sängen.

Ja rubriken kan missuppfattas, tidelag kallas det.

Ta för fan inga risker!
Kör på ett helt platoniskt förhållande tills hundfan dör! (kan ta 10-15 år)
Sen kan ni börja fulas!
Och då lär det fanimig vara passionerat, så länge utan 6... Du är i en no-lose-situation! :tummenupp

Dropkick skrev:
Nu har man då träffat en tjej, vi har dejtat varandra ett tag nu och vi kommer närmare varandra varje dag.
Men nu är det så att hon har en pittbull hemma och den sover i hennes rum.
Vet nån hur hundar reagerar på när man har sex? hundarna vill ju skydda sina hussar och kan då hunden uppfatta stön som skrik!? :confused:
Jag vill inte bli biten :4skrika

Är det bara att låsa in hunden nånstans eller uppfattar hunden sex som normalt?
:3freak
Ähh föreslå för tjejen att hunfan kan få vara med....då kan ni ju ha 3kant !! :3freak

Josafan skrev:
Om jag hade varit dig skulle jag undvikit att ha sex överhuvudtaget av dessa skäl:

1. Om du har sex samtidigt som doggen är där så är det säkert en stor chans att du blir biten eller påsatt av hunden.

2. Du kan inte lämna hunden utanför rummet eller i ett annat rum, för då kommer den bara springa iväg och du kommer inte hitta den och då kommer din syster att bli arg för att du slarvat bort en hund. :hihi :rofl :7peta :gnissla :D
Vadå syster? :va
De e la fan inte syrran han ska dra över eller?
Har ja missat nåt nu?

ec2bme skrev:
Vadå syster? :va
De e la fan inte syrran han ska dra över eller?
Har ja missat nåt nu?

Ja du har missat nån, trådstartaren slarvade bort sin syrras katt för ett tag sen.

Finns en tråd om det, en av dom roligaste på hela SH! :rofl

Edit, homer hann före. :(

hållundan skrev:
Va? Du skojar? Var kommer de siffrorna ifrån?

:hihi
statistik, kommer fan ej ihåg vart jag läste det , men det var för typ 6 månader sen. Ganska så skrämmande iaf . Då gällde ju oftast att dom låtit hunden hmmm slicka ja ni vet ....

P-E skrev:
Jag skulle nog frågat tjejen i fråga.

Jo det är klart man ska göra, fast ja har inte träffat henne så länge och det skulle kännas lite pinsamt och börja snacka om sex på en gång :fyllisar

Tack för alla svaren och den ironin som nu lyser upp mitt liv :rofl

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick