Lokke
Bullshit Racing
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Tja, om man inte kan köra, så måste man väl hitta på annat, som att ha sex på den t ex....
Övning ger färdighet....lassnig skrev:Asså, jag vill inte påstå nåt eller så... men du verkar ju nästan ha skrivit "Motorcycle Sex For Dummies" eller nåt, så många tips som du kommer med...
HanneZ skrev:Jag kan spy.
warrior skrev:Hej! Jag o min flickvän har länge varit sugna på att ha sex på min mc.
Men det är lite svårt praktiskt sätt! Är det någon som har några bra förslag?!
Nja, det gäller bara om man har en utomordentligt snygg lärare mellan 20 - 30 år...Kia skrev:Får man lektioner i sånt här när man tar MC-kort?? För i så fall så ser jag verkligen fram emot just den lektionen...
Miss_Orchidee skrev:Nja, det gäller bara om man har en utomordentligt snygg lärare mellan 20 - 30 år...
....tyvärr missade jag med den lektionen, men man kan ta extra lektioner i det senare och då kan nästan vem som hälst va lärare....tror ja? eller handledare kanske det heter
Tar ni bara till er det som lärs ut på lektionen,, så är det rätt billigt.Kia skrev:Får försöka boka några såna lektioner dårå. Fast risken är väl att just de lektionerna är bra mycket dyrare än de vanliga?
Lilla_Tingeling skrev:Haha... Och det ska komma från dig, din lilla porris!
// Lena
behöver jag nämna att missade den lektionen... blev kuggad igår....Kia skrev:Får försöka boka några såna lektioner dårå. Fast risken är väl att just de lektionerna är bra mycket dyrare än de vanliga?
warrior skrev:Hej! Jag o min flickvän har länge varit sugna på att ha sex på min mc.
Men det är lite svårt praktiskt sätt! Är det någon som har några bra förslag?!
Du kan få göra Den lektionen hos mig,, hemma i hålanMiss_Orchidee skrev:behöver jag nämna att missade den lektionen... blev kuggad igår....
så passa er, det är inte att leka med att missa den lektionen
DenGalne skrev:En ovetenskaplig studie:
Frågeställning:
--------------
1. Finns det tjejer på Sporthoj.com?
2. Vad är deras främsta intresse?
Ansats:
-------
1. Titta igenom medlemarna och skumma bland trådarna...
Svar: Ja det finns en skara tjejer på sporthoj.com
2. Titta igenom ett antal slumpvalda trådar för att se frekvensen på inlägg från tjejer.
Svar: Tjejer är mer intresserade av sex än av mc.
Slutsats:
--------
Tjejer är som galna efter sex, se bara på denna tråden, det var detta ämne som lockade fram den högsta svarsfrekvensen från tjejer ...
Tja, det kan ju vara fel eller nåt... Vilka håller med respektive inte... jag är säker på jag får höra det...
/K
DenGalne skrev:En ovetenskaplig studie:
Frågeställning:
--------------
1. Finns det tjejer på Sporthoj.com?
2. Vad är deras främsta intresse?
Ansats:
-------
1. Titta igenom medlemarna och skumma bland trådarna...
Svar: Ja det finns en skara tjejer på sporthoj.com
2. Titta igenom ett antal slumpvalda trådar för att se frekvensen på inlägg från tjejer.
Svar: Tjejer är mer intresserade av sex än av mc.
Slutsats:
--------
Tjejer är som galna efter sex, se bara på denna tråden, det var detta ämne som lockade fram den högsta svarsfrekvensen från tjejer ...
Tja, det kan ju vara fel eller nåt... Vilka håller med respektive inte... jag är säker på jag får höra det...
/K
HanneZ skrev:Haha, ja jävlar vad jag instämmer med Solid snake.Tjejer madhonda med flera.
Din mamma?Slappa skrev:Madhonda är min bara min
//D
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin