Solid snake skrev:Akta, nu kallar han på sina kusiner.
Slappa skrev:Kusiner ?
Hörredu blanda inte ihop mig med nån turk från Rinkeby, stolt svensk
Blev de här inlägget rasistiskt nu ?
//D Något irriterad, något trött
Solid snake skrev:Jo, skriv upp dig på denna listan: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=78369
Folk som dig borde inte få gå löst!
Slappa skrev:
Ironin är som vanligt död på sporthoj!
//D
jaha, så bara för att man är över 30 så e man inget att ha då eller?Miss_Orchidee skrev:Nja, det gäller bara om man har en utomordentligt snygg lärare mellan 20 - 30 år...
....tyvärr missade jag med den lektionen, men man kan ta extra lektioner i det senare och då kan nästan vem som hälst va lärare....tror ja? eller handledare kanske det heter
R2 skrev:jaha, så bara för att man är över 30 så e man inget att ha då eller?
På tok för gammel för mig iallafall...R2 skrev:jaha, så bara för att man är över 30 så e man inget att ha då eller?
Dickhead skrev:Så är det.
Ja gud, jag kör aldrig hoj, faktum är att ja inte ens har en hoj jag bara spelar för att få fler killar.... Skinnstället har ja lånat av en polare, hojbilderna tagna från blocket.,...HanneZ skrev:Haha, ja jävlar vad jag instämmer med Solid snake. Tjejer får gärna köra hur mycket hoj dom vill. Emmi verkar ju va en tjej som har en redigt intresse, även hon den där minns inte vad hon kallar sig som håller på och mekar med sin zxr400 eller vad det va, anja, madhonda med flera. Men resten verkar fan i mig hålla till här för o ragga eller vad de nu kallas. Jävlar va ja sket i de blå skåpet nu och kommer bli påhoppad, men inte fan bryr ja mig.
Miss_Orchidee skrev:Ja gud, jag kör aldrig hoj, faktum är att ja inte ens har en hoj jag bara spelar för att få fler killar.... Skinnstället har ja lånat av en polare, hojbilderna tagna från blocket.,...
Man kan som sagt ha fler intressen än bara hojåkande...
Miss_Orchidee skrev:Ja gud, jag kör aldrig hoj, faktum är att ja inte ens har en hoj jag bara spelar för att få fler killar.... Skinnstället har ja lånat av en polare, hojbilderna tagna från blocket.,...
Man kan som sagt ha fler intressen än bara hojåkande...
Mehn vad är detta, det där kortet har Hagster tagit bakom min rygg, jag va helt ovetande om detta faktum är att ja själv är osäker på om det är min bak det där.... snygg är den i vart fall så det är visserligen möjligt.... men den procentuella changsen är otroligt liten tror jag....Slappa skrev:Miss_Orchide: Fick aldrig reda på om det här var din fina bakdel, väldigt lik iaf
//D
Fast jag har ju redan KK så....Dickhead skrev:Jag har hört att du inte ens klarade att ta körkort.
Dickhead skrev:Jag har hört att du inte ens klarade att ta körkort.
Miss_Orchidee skrev:@solid_Snake; du är dödens när ja ser dig
Vänta tills ja träffar honom....Solid snake skrev:Haha, det känns som du kommer bli kastrerad nu!
Edit: tydligen inte.
Miss_Orchidee skrev:Vänta tills ja träffar honom....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|