Sex på mc?!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Miss_Orchidee skrev:
Nja, det gäller bara om man har en utomordentligt snygg lärare mellan 20 - 30 år...
:rolleyes: ....tyvärr missade jag med den lektionen, men man kan ta extra lektioner i det senare och då kan nästan vem som hälst va lärare....tror ja? eller handledare kanske det heter :va
jaha, så bara för att man är över 30 så e man inget att ha då eller?
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
HanneZ skrev:
Haha, ja jävlar vad jag instämmer med Solid snake. Tjejer får gärna köra hur mycket hoj dom vill. Emmi verkar ju va en tjej som har en redigt intresse, även hon den där minns inte vad hon kallar sig som håller på och mekar med sin zxr400 eller vad det va, anja, madhonda med flera. Men resten verkar fan i mig hålla till här för o ragga eller vad de nu kallas. Jävlar va ja sket i de blå skåpet nu och kommer bli påhoppad, men inte fan bryr ja mig.
Ja gud, jag kör aldrig hoj, faktum är att ja inte ens har en hoj jag bara spelar för att få fler killar.... Skinnstället har ja lånat av en polare, hojbilderna tagna från blocket.,...

:rolleyes:

Man kan som sagt ha fler intressen än bara hojåkande...
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Miss_Orchidee skrev:
Ja gud, jag kör aldrig hoj, faktum är att ja inte ens har en hoj jag bara spelar för att få fler killar.... Skinnstället har ja lånat av en polare, hojbilderna tagna från blocket.,...

:rolleyes:

Man kan som sagt ha fler intressen än bara hojåkande...

Ta lite bilder från dina andra "intressen" och lägg in här också, som komplement till hojbilderna (ja dom du tagit från blocket).
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Miss_Orchide: Fick aldrig reda på om det här var din fina bakdel, väldigt lik iaf :D
//D
 

Bifogat

  • DSCN2186 (Medium).JPG
    DSCN2186 (Medium).JPG
    57.4 KB · Visningar: 231

Dickhead

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
stan
Hoj
jävligt snabb hynda
Miss_Orchidee skrev:
Ja gud, jag kör aldrig hoj, faktum är att ja inte ens har en hoj jag bara spelar för att få fler killar.... Skinnstället har ja lånat av en polare, hojbilderna tagna från blocket.,...

:rolleyes:

Man kan som sagt ha fler intressen än bara hojåkande...

Jag har hört att du inte ens klarade att ta körkort.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Slappa skrev:
Miss_Orchide: Fick aldrig reda på om det här var din fina bakdel, väldigt lik iaf :D
//D
Mehn vad är detta, det där kortet har Hagster tagit bakom min rygg, jag va helt ovetande om detta faktum är att ja själv är osäker på om det är min bak det där.... snygg är den i vart fall så det är visserligen möjligt.... men den procentuella changsen är otroligt liten tror jag.... :va

Och här blir inga andra komplement till mc bilderna :blah
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Solid snake skrev:
Haha, det känns som du kommer bli kastrerad nu! :lol

Edit: tydligen inte. :3freak
Vänta tills ja träffar honom....

Ja förklarade ju att ja missade den lektionen med sex på mcn så det va därför ja kuggade.... det är viktiga grejor detta.... :mattias:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top