Bild Sexbusters JJ(CBR)JJ

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Ser faktiskt inte skillnaden på den här filmen och en liknande med litershojar, låt grabben va!

Det är ju faktiskt en sporthoj han kör och ingen hd vilket hade varit än värre! :tummenupp

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Ja då! Kör på bara!..:rock

Såg illa och "oroligt" ut vid stopplikten. Du såg refug och löv lite sent.
Ser allmänt hetsigt och oroligt ut vid fler tillfällen men sätt fan mkt värre saker.

I övrigt tycker jag dina filmer börjar bli sevärda. Du lär dig.

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Det var förmodligen en 'sarcasm acknowledged, now gtfo'-like om du inte förstod det :tummenupp :fyllisar

Förmodligen var det nog inte så, men det vore ju smått kul ifall det var så! :fyllisar

Edit för lite konstruktiv kritik: Ta bort musiken från dina filmer. Musik är i 90% av fallen oftast till det sämre då en del, typ 50% inte har den musiksmaken och att det tar bort det bra motorljudet. Som din 4t 125 :) Riktigt muller! Eller försök hitta en låt med passande tempo och inte som i denna film, rätt relax körning (nåja) men med fel typ av musik som gör intrycket "fel". Men har för mig du sagt du har en dålig mikrofon i din kamera, kanske därför du inte har utan musik. Kanske testa sätta kameran innanför kåpglaset och få dit en form av brusdämpare omkring micken? Aja det är rätt sent, kan finnas typon! >.<

Last edited:

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
Ang musiksmaken så är det ändå rätt skönt att han går emot strömmen som antingen kör nån slags kommersiell rock eller nån raptrams. Så även om musiken kanske inte passar in så jättebra i filmen så är det ändå annorlunda.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Holy Crap i demand a refund på dom 4.49 av mitt liv... Sen slänga in en burnade Volvo 940/960 på slutet... :eek:

Musiken har ju alla andra tagit upp så... GAH... :huvet :4skrika :smasha

sportbike

Guest
Jag brukar aldrig kommentera såna här filmer, men nu gör jag det för att vi vill ha dig kvar här på sh och inte läsa en spalt i kvällspressen.
Kör med skallen, kör inte för kamerans skull, tänk bort den.
Det går alldeles för fort på vissa ställen om någon eller något hoppar ut framför dig.
I övrigt, keep it up.

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Å jag som hade tänkt ge han tips att fixa mindre backspeglar så att han får mindre luftmotsånd = det går snabbare...

Men lite bandagar med SMC skulle inte skada, du blir mycket bättre ganska fort.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Såg illa och "oroligt" ut vid stopplikten. Du såg refug och löv lite sent.
Ser allmänt hetsigt och oroligt ut vid fler tillfällen men sätt fan mkt värre saker.

I övrigt tycker jag dina filmer börjar bli sevärda. Du lär dig.

Jag visste att refugen va där,min tanke va å köra över refugen(vita linjerna) Men jag visste inte att det låg massa löv dör å vågade inte chansa å köra över dom linjerna när det låg massa blöta löv. Å jag hade nog inte hunnit köra över farhindret på fel sida å hinna tbx innan mötande va framme! Så jag kände att det va lika bra å släppa bilen å köra om den sen efter farthindret :)

Tackar!:)

Zeit

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2010
Hoj
Suzuki SV650S -06, Suzuki GSX 750 -03
Hahaha, fan va gött att alla blir moralkärringar under vintern, för att sedan brassa helvetet när sommaren står för dörrn. Dubbelmoralen ligger tung här inne. :tummenupp

Gillar även starkt att de med mer erfarenhet på ett vänligt och uppmuntrande sätt förklarar hur killen kan förbättra sin körning, stort kudos till er... :arsele

Nåja, håll ut, snart sommar!
:squid

PS. Gillade musiken, mer sånt!

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Hoj
Slagskeppet
Första filmen jag såg från dig var gräslig, andra var nog än värre, MEN, trots att även denna absolut faller utanför vad jag kallar för en "sevärd" film så kollar jag på den.. märkligt.. :crash

Kör på med dina filmer, dom blir bättre och bättre helt enkelt, lite mer kortklipp ist för långa körscener. Skippa "unts unts tink tink" - musiken så träffar du fler. (Och använd absolut inte: Awolnation - Sail)

I övrigt; tack för nostalgitrippen med en bööörnande arbetsvagn :yoparty:tuttar

Blir bra det här, om några år.. :tummenupp

sportbike

Guest
Hahaha, fan va gött att alla blir moralkärringar under vintern, för att sedan brassa helvetet när sommaren står för dörrn. Dubbelmoralen ligger tung här inne. :tummenupp

Gillar även starkt att de med mer erfarenhet på ett vänligt och uppmuntrande sätt förklarar hur killen kan förbättra sin körning, stort kudos till er... :arsele

Nåja, håll ut, snart sommar!
:squid

PS. Gillade musiken, mer sånt!
Då tycker jag att du som är så duktig ska komma med några egna bra tips, gärna verklighetsförankrade.

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Tycker det var en bra film, som någon sa, har sett mindre underhållande filmer. Fortsätt köra med huvudet, och musiken tror jag att man börjar bli för gammal för att kommentera :hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA