Bild Sexbusters JJ(CBR)JJ

fiffe

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2010
Hoj
SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
Han kör bra. Dock tycker jag inte om musiken men det är ju en smaksak. Filmerna påminner om när jag började köra som 16 åring och nu är det dags för dottern. Dags att ut och åka nu:banana:banana:banana

Zeit

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2010
Hoj
Suzuki SV650S -06, Suzuki GSX 750 -03
Då tycker jag att du som är så duktig ska komma med några egna bra tips, gärna verklighetsförankrade.
Tack, kul att du tycker jag är duktig! :tummenupp
Men var någonstans ser du att jag ens insinuerade att jag skulle kunna komma med egna tips om körningen? Jag står för att jag tycker att om man ska gnälla över körningen så ska man väl peka på var felen ligger, eller håller du inte med där?

Zeit

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2010
Hoj
Suzuki SV650S -06, Suzuki GSX 750 -03
Men hör du gubben, vad du tar saker personligt! Jag tror du missförstått mig totalt, du verkar tro att mitt inlägg var riktat till dig personligen, men du ska veta att jag hade inte ens läst det. :)
Att skriva att det går lite fort på vissa ställen förstår jag inte vad jag skulle kunna ha emot, men nu var det ju flera som "spydde galla" över körningen utan att säga något mer, till ditt försvar så sa du ju vad du tyckte var fel.

Så ta det lugnt, drick en kopp kaffe, och inse att jag inte bedriver personangrepp mot dig. :krama

TimR

Ny medlem
Gick med
25 May 2011
Hoj
Yamaha R6 -01 | Kawasaki kx 250 -03
Om jag vore dig skulle jag tagga ner lite när det är massa bilar runtomkring, vet aldrig vad idioterna kommer göra. Te.x kunde du blivit mos av röda bilen som svänger in före dig om du varit lite snabbare, för inte fan kollade han döda vinkeln.

Ta vara på dig så kanske du hinner uppleva lite :tuttar innan du dör:D

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
nice kört :) jag va ute med min cbr125r idag, fan vad bilister är korkade så kör som satan men försiktigt :rock

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
3 sidor och ingen har frågat varför du döpte den till Sexbusters ännu, DAFUQ

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Ta till dig al kretik både negativt o positivt. När du kör så ska du inte bry dig om va andra säger eller tycker. Hoppas du förstår min tanke orkar inte klaga för jag vet själv hur lätt det e o ryckas me;)

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Antar att detta är en nyare film en den jag sett från dig tidigare, då det verkar som du faktiskt tagit åt dig av kritiken och lyft din körning till en bättre nivå. Kul att se!

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Vet inte:va Kan ha varit,skit samma!

:dummer Kanske dax för fostrings-utbildning.... :va
Risken är att du inte blir så långlivad i trafiken den dagen en bilist missar dig...

Edit: Men... CP-webbsida... att man inte kan redigera som innan..

Nå ja.. Edit 2: Tips: Med tanke på vissa spårval i filmen, skulle jag rekommendera dig att boka in dig på första bästa överlevnadskurs med SMC-väst. Det är både kul och livsviktigt :)

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...