Sexig Lärarinna!!

MikkE

Guest
Oooo. En lärare;)

Har själv en kollega som jag inte skulle banga att ha sex med :hihi
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Är det någon som vet om mjukis synts till på sistone??

Om inte finns två teorier;

1. Han är fullt upptagen av "studier"

2. Någon läkare är fullt upptagen med att försöka komma underfund med hur han har fått så mycket skador av en lärarinna (eller hennes pojkvänn)



Så hur gick det????
 

AeroSol

V-twin for victory!
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Sydväst om Stockholm
Hoj
Honda Transalp ´03
Ett hett tips:
Ok, du måste bryta isen först och börja snacka med henne, det är ju inte bara att hoppa på henne som en del andra här har föreslagit. :hihi

Ta reda på hur hon tar sig till jobbet, om du har tur åker hon kommunalt. Fixa så du åker samma tåg/buss som henne. Sedan sätter du dig brevid henne och säger typ: "Hej, är inte du lärare i min skola?"
Lycka till! :tummenupp
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Beanise skrev:
Man rör inte en annans tjej :kocko :fatta! :huvet :3freak :4skrika
Det är ju den oskrivna regeln.
Ut och "tröstragga" istället funkar alltid :fyllisar

Så sant. De tär lika bra att börja ragga på andrasorteringen direkt, istället för att först gå på förstasorteringen och sedan byta till andrasorteringen senare under kvällen när tom de flesta ur andrasorteringen redan hunnit fixa sig ett ragg. (oj det blev en lång mening. var det nån som fattade?)
 

MikkE

Guest
Jag tror att mjukis ljuger för oss. Det finns ingen lärarinna! :4skrika
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
nu är ja här igen :D förstår att ni vill höra utveckligen :hihi

Tyvärr e ja sjuk nu samt att min kamera mob är på iordninggörning på expert. Men ja funderar på att ta med en riktig digitalkamera och låssas meka med den imorgon och råka ta ett kort när hon går förbi så det kommer nog upp ett kort imorgon, ska göra mitt bästa för att inte göra er besvikna.
Sen återstår ju grejen med att lägra henne men det är en disco bowling kväll på g, ska göra allt för att hon ska följa med på den.
När hon ser mina fina strike´s hela tiden så kommer hon falla för ma diweckt, annars får ja väl fälla henne med ett klot o ta henne på en bana... :)
 

Blåflagg

Varför kör alla så fort????
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
BMW R1200GS,
Pul

Tänk bara på att fråga snällt :) först om du får ta ett kort. PUL har åsikter om detta med publicering på nätet. Du får säga att du gör något journalistiskt uppdrag, då gäller andra regler. Om du bara publicerar kanske det inte blir :krama :pannkyss :tuttar utan bara :mad: :näsblod :fatta!
Gör dock inte bilden för bra bara, då kanske du får fler spelare i matchen :D
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mjukis skrev:
nu är ja här igen :D förstår att ni vill höra utveckligen :hihi

Gaaah! Den här tråden lever inte upp till ämnesrubriken. Smisk på stjärten skulle du ha! :fatta!
 

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Trosa
Hoj
URAL och en BMW1150
handtrallalaa

mjukis skrev:
Nu börjar dagarna i skolan bli jobbiga! Det har börjat en så sexig lärarinna här!
Hon springer omkring med sina högklackade skor och fina rumpa och bara ser sexig ut! Hon är en sån där riktig kvalitets tjej oxå, brunett, bra kropp, inte för smal och inte för rund, och ett sånt vackert ansikte... nu hör ja dom små stegen :kär
Kan inte låta bli att titta på henne varje gång hon går förbi och det verkar som om hon har märkt att jag tittar på henne. Jag tycker det är så kul att följa henne med blicken tills hon tittar tillbaka, hon vänder tillbaka huvet direkt men nu med lite rödare färg i ansiktet :hihi

Hur ska ja få henne? Vet ju inte om hon är gift eller något, har inte fått nån bra titt på handen.
Men om hon fattar att ja e intresserad så lär hon ju ta av sej ringen när hon går till jobbet, hon kan ju inte missa en sån bra o fin kille som mej :lol
Ska man bjuda på middag? Bor i en tvåa med inneboende :huvet
DU låter som en fjunig liten fjortis och om du inte kan betala får du nog satsa på dig själv
 

Najde

I smoke (two stroke)
Gick med
23 Aug 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha RD350
gurra snurra skrev:
DU låter som en fjunig liten fjortis och om du inte kan betala får du nog satsa på dig själv

Du låter som någon som har reggat sig bara för att vara dryg.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Gurra Snurra är den nya V-gurra vänta du bara tills han börjar snacka om sin astrimmade v-max eller hur han skall kör ifrån alla på bana.....
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Aaaahh! Sådant här vill man inte höra talas om. Det finns inte på riktigt. Det kan inte vara så. Herre Gud låt det inte vara så!

/Jenny, lärare
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
UrbanTiger skrev:
De här börjar likna en dålig komedi. Var är pökbilderna :4skrika


:fakta


Kan förstå om hon inte hade samma övertygelse som dig om att nuppabilder vore toppen, men en bild på henne skulle du väl kunna skramla fram?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top