SH Bankörning på Kinnekulle söndag 26 Sep

Öhm@n

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
KTM 640 Prestige Suzuki Gsx r 1000 K5 Honda CBR 954 RR 02
Japp då var det betalt o klart! men jag har inte fått nån bekräftelse på att ni har fått uppgifterna?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Bladerider skrev:
Japp då var det betalt o klart! men jag har inte fått nån bekräftelse på att ni har fått uppgifterna?

Lugn i båten sirru, det tar ett par dagar från att du betalar tills att vi får in betalningen till kontot och även ser uppgifterna du lämnade.

Har du inte fått något mail från oss inom 10 dagar så ringer vi 112 och drar i krigslarmet samtidigt :) , fast ännu bättre o enklare är ju att du hör av dig till oss om du inte har fått något besked inom 10 dagar!

Håll i hatten så går nog allt bra

/Nitrous

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Nitrous skrev:
Lugn i båten sirru, det tar ett par dagar från att du betalar tills att vi får in betalningen till kontot och även ser uppgifterna du lämnade.

/Nitrous

Va -- vaaaa?? Du menar att mina uppgifter svävar runt i sajberrymden och jag är förpassad i oventandet under flera dagar?? Hjääälp! :näsblod

Jag är lugn.. jättelugn.. :hihi mailade er uppgifterna direkt efter att jag betalat för säkerhets skull.. ni bör ha fått betalningen idag eller kommer den imorgon..

Hoppas att man får plats.. ska bara övertala frun om att jag skall åka också :D

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
DaGaz skrev:
Va -- vaaaa?? Du menar att mina uppgifter svävar runt i sajberrymden och jag är förpassad i oventandet under flera dagar?? Hjääälp! :näsblod

Jag är lugn.. jättelugn.. :hihi mailade er uppgifterna direkt efter att jag betalat för säkerhets skull.. ni bör ha fått betalningen idag eller kommer den imorgon..

Hoppas att man får plats.. ska bara övertala frun om att jag skall åka också :D

Har inte frun mc-kort? I så fall tar du med henne och låter henne köra. Om hon inte har mc-kort är det bara att du ger henne det och sätter henne i körskola :D

Du kommer få ett mail sen, men du kan vara lugn, du får en plats.

Öhm@n

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
KTM 640 Prestige Suzuki Gsx r 1000 K5 Honda CBR 954 RR 02
Nitrous skrev:

Har du inte fått något mail från oss inom 10 dagar så ringer vi 112 och drar i krigslarmet samtidigt :) , fast ännu bättre o enklare är ju att du hör av dig till oss om du inte har fått något besked inom 10 dagar!

Håll i hatten så går nog allt bra

/Nitrous

Ok.. visste inte riktigt hur det funkade! :rolleyes:
Ser fram emot en rolig bandag! kan ju alltid hoppas d blir lika bra väder som sist! :)

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Liwa1 skrev:
Har inte frun mc-kort? I så fall tar du med henne och låter henne köra. Om hon inte har mc-kort är det bara att du ger henne det och sätter henne i körskola :D

Du kommer få ett mail sen, men du kan vara lugn, du får en plats.

Nej inte ännu, vi har precis fått en liten son (6 månader) så vi skjuter nog upp körkortplanerna annars är hon inte helt oäven om hon får ett kort i present.

Måste bara fylla i att jag har en mycket förstående fru då vi åkte till gelleråsen på bikeweek och det var hennes förslag :kär Andra dan kikade hon lite från läktaren och tyckte att det såg rätt skoj ut.. så hoppet finns, steg ett blir att skaffa ett par minimoto så grabben & pappa kan leka på gokartbanan :tummenupp Vi ses..

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DaGaz skrev:
Nej inte ännu, vi har precis fått en liten son (6 månader) så vi skjuter nog upp körkortplanerna annars är hon inte helt oäven om hon får ett kort i present.

Måste bara fylla i att jag har en mycket förstående fru då vi åkte till gelleråsen på bikeweek och det var hennes förslag :kär Andra dan kikade hon lite från läktaren och tyckte att det såg rätt skoj ut.. så hoppet finns, steg ett blir att skaffa ett par minimoto så grabben & pappa kan leka på gokartbanan :tummenupp Vi ses..

Ta med fru och sonen till Kullen, för vi har med våran 6 månaders tös :) Glöm det där med minimotor och att du och sonen ska leka ihop på go-kart banorna. Din fru kommer vara ute med din son på crossbanorna och du får ha middagen klar när dom kommer hem

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Liwa1 skrev:
Ta med fru och sonen till Kullen, för vi har med våran 6 månaders tös :) Glöm det där med minimotor och att du och sonen ska leka ihop på go-kart banorna. Din fru kommer vara ute med din son på crossbanorna och du får ha middagen klar när dom kommer hem

Funkar ju det också.. vi får se, ska börja bearbeta henne :hihi
Asså vilket som funkar - bara grabben får åka hoj :D Jag har inget emot att laga mat men det har nog tyvärr resten av familjen :3freak

Jag provar att locka med att det finns fler på plats vi kan diskutera konsistens på utgifter, blöjors form och annat.. :lol Vi får se..

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Nitrous skrev:
:D Jag försöker övertyga min goda hälft om detta varje dag nästan :va

/Nitrous

Haha -- det är lika för dig asså? Hur vi än gör blir det fel -- stackars oss :hihi

Nä nu slutar jag spamma, jag kommer på nått sätt helt enkelt med eller utan följe. Farsgubben var lite sugen på att hålla mig sällskap om inte annat. Han har ju dragkrok osså vilket är en förutsättning :tungan

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Skynda o fynda, platserna går åt som smör i solsken.

STATUS

Verkar som att det är dom snabbaste grabbarna som är hetast på gröten den här gången.
ca 75% av platserna i snabba gruppen är betalda och bokade.

Totalt så är 1/3 av alla platser betalda och bokade nu redan.

madsenfoto

www.madsenfoto.nu
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
nej, men har kamera
Finns det någon möjlighet att få komma och fota?
Självklart lägger jag upp bilderna här på Sporthoj...

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
madsenfoto skrev:
Finns det någon möjlighet att få komma och fota?
Självklart lägger jag upp bilderna här på Sporthoj...

Hej

Ursäkta att det tagit ett tag för dig att få ett svar. Har varit bortrest och kört bana på Gelleråsen.

Vi har en fotograf vi samarbetar med. Kinnekulle Foto, som är inarbetad och som fått bra respons på sina bilder av förarna. Det är den fotografen vi presenterar på vårt förarmöte.

Dock är du välkommen att fota du med om du vill och lägga dessa bilder på SH.

Mvh
Liwa1

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...