SH / Bike PUB 18/11-06

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
R1
R1Lillen skrev:
2618859 mycket trevligt att träffa så många här ifrån :) .. tyvärr kom vi lite sent pga vi kollade på iron maiden i globen innan..
får kika upp på några fler pub kvällar :yoparty

Har försökt att skicka PM till dig.. Verkar inte fungera!:va :va Vill köpa din cuts.

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Mrnice80 skrev:
2619352 Nu är man hemma igen efter helgens festande. :)
Sliten och grann.

Har en del kort som jag tänkte ladda upp från både förfesten och en del från Tivoli. :tungan

Ser fram emot lite bilder! vek av ganska tidigt då jag inte ville vara packad på jobbet igen.

Tare lugnt så kanske vi ses på nästa SH-partaj :) :yoparty

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
BadToy skrev:
2619594Roller blir hämtad ;) Skoja bara fast hn såg lite sliten ut när han lunka hem

Haha, mjoo... jag kände igen bilderna på hur baren såg ut :fyllisar

Jag hörde att Benkar sa nåt i stil med "Du ser radiostyrd ut RoLLER" :lol Då var det va lika bra att lunka hemåt så man inte skämde ut sig mer än nödvändigt. :cpparty

Grima bilder btw. Taget med Nikon D200?

Ullis skrev:
2619596Himla tur att Roller aldrig löste ut sina beställda drinkar & att skägget var nykter. Hade väl slutat på Karolinska annars.

Just ja! dom där drinkarna ja.... :D Jag skulle bara hämta visakortet för att betala, när jag kom tillbaka till baren va inte bartendern kvar och groggarna va bortplockade. Och det tackar jag för!!!

Last edited:

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Nihlen skrev:
2620178 Ser fram emot lite bilder! vek av ganska tidigt då jag inte ville vara packad på jobbet igen.

Tare lugnt så kanske vi ses på nästa SH-partaj :) :yoparty

Ja, jag var så sliten igår och orkade inte ladda upp några kort.. men ska göra ett försök ikväll. :tungan

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
BadToy skrev:
2619594
& vad har Bobo i kikarn?
DSC_2659.jpg

Jag skulle snarare vilja veta vad min man och Shirin har i kikaren?!:näsblod

/Carin

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Ja det var en kul kväll..Tur att man har liten lägenhet annars hade all sprit tagit slut..ler

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
watson skrev:
2620410 Jag skulle snarare vilja veta vad min man och Shirin har i kikaren?!:näsblod

/Carin

Men Carin :O Du satt ju mittemot..tror tom vi pratade om dig (BRA saker :japp):) :krama

Jag som satt här o var så glad att jag inte fastnat på bild...så var det en profilbild med..my favorite:näsblod :rolleyes:

Last edited by a moderator:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Grymt snygga bilder som vanligt Simon :)

Nursey skrev:
2620472 Men Carin :O Du satt ju mittemot..tror tom vi pratade om dig (BRA saker :japp):) :krama

Jag som satt här o var så glad att jag inte fastnat på bild...så var det en profilbild med..my favorite:näsblod :rolleyes:

Är du säker, tycker nog du ser lite sugen ut? :D

Last edited:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
RoLLER skrev:
2620227

Jag hörde att Benkar sa nåt i stil med "Du ser radiostyrd ut RoLLER" :lol Då var det va lika bra att lunka hemåt så man inte skämde ut sig mer än nödvändigt. :cpparty

:D Jag ljög... var nog jag som såg dubbelt... :va

Hursomhelst kul träffa på dig och en massa andra SH-gamlingar, och andra ynglingar, var 1,5 år sedan jag var på SH-pub senast, får lov bli en eller två SH-pub-besök till under kommande vinter!

/B

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Går inge bra att ladda upp kort..
Får bara error meddelande. :(
Ändå är de förminskade i rätt storlek..

Ngt tips?? :confused:

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
RoLLER skrev:
2620227 Haha, mjoo... jag kände igen bilderna på hur baren såg ut :fyllisar

Grima bilder btw. Taget med Nikon D200?

Just ja! dom där drinkarna ja.... :D Jag skulle bara hämta visakortet för att betala, när jag kom tillbaka till baren va inte bartendern kvar och groggarna va bortplockade. Och det tackar jag för!!!

Yes :)

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
Ullis skrev:
2623298 Testing, testing.

edit: Funka fint. Har du rätt format då?

Jodå, rätt format och storlek.

Har ju fixat förr. Ska kika mer på det ikväll igen.. :tummenupp

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Varför var det aldrig något folk på tivli? Bra lokal, hyfsat läge och öppet till 3. Hajar inte vad de gjorde för fel.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Teo skrev:
2623519 Varför var det aldrig något folk på tivli? Bra lokal, hyfsat läge och öppet till 3. Hajar inte vad de gjorde för fel.

Ha Ha klev du in på hotellsidan å ner i källaren ?! Bara svartrockande fjuniga pubertetsarslen där vettu ! :va

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...