lady skrev:2617831Det här kallar jag rediga karlar
VÄL tilltagna herrar åtminstone...
-@
lady skrev:2617831Det här kallar jag rediga karlar
d1ce skrev:2617977VÄL tilltagna herrar åtminstone...
-@
Lord Adrian skrev:2618070Du är bara avundsjuk, ditt lilla blöjeksem.
Lord Adrian skrev:2618070Du är bara avundsjuk, ditt lilla blöjeksem.
Nursey skrev:2618707Vill bara säga att det var kul att träffa alla igen. Har ju saknat er
Ullis...hoppas du börjar få lite blod i alkoholomloppet ..du får la ringa när du vill ha din bil men jag tror att jag kör hem den till dig och en polare tar med min bil för du lär inte kunna köra idag..eller imorgon. Jag har lite nagellack jag vill ta bort..kanske du kan andas på mina naglar?
EBS skrev:2618711Hahaha!
Måste ha varit roligt för dig att sitta i en bil med 5 fyllon som alla ville olika saker.
Tack så mycket för skjutsen hem. Du är en ängel!
Tack alla andra för en trevlig kväll!
/Emil
Angel1000 skrev:2618539Jackan återfunnen!!!
Tack för visad förståelse när jag rände runt och letade som en besatt, och tack alla som hjäpte till.
Jackan hittades av DJ:n när han skulle gå hem strax efter tre. Den låg i en för mig okänd vrå i det som brukar vara garderoben. Undrar hur den kommit dit? Nåja, slutet gott - allting gott.
Tack för en trevlig förfest Larzon!
watson skrev:2618851Det var hysteriskt roligt att försöka prata med Jossan. Fick du ur henne nå kloka ord? Jag missa helt .
/Carin
Kapten Blåskägg skrev:2615007
Du kexet, den kvällen kostade mig 2500 kr så lite uppskattning vore på sin plats
watson skrev:Skönt att se att det gamla gardet från BC orkar smyga sig ner till "Tivoli" oxå. Pubarna är sig inte lika utan radarparet Betsy och Prillan. Puss i jumsken på er! Julfest?!
Nursey skrev:2618707Vill bara säga att det var kul att träffa alla igen. Har ju saknat er
Ullis...hoppas du börjar få lite blod i alkoholomloppet ..du får la ringa när du vill ha din bil men jag tror att jag kör hem den till dig och en polare tar med min bil för du lär inte kunna köra idag..eller imorgon. Jag har lite nagellack jag vill ta bort..kanske du kan andas på mina naglar?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari