SH / Bike PUB 18/11-06

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
KTM 990 Adventure
Jackan återfunnen!!! :)

Tack för visad förståelse när jag rände runt och letade som en besatt, och tack alla som hjäpte till.

Jackan hittades av DJ:n när han skulle gå hem strax efter tre. Den låg i en för mig okänd vrå i det som brukar vara garderoben. Undrar hur den kommit dit? :va Nåja, slutet gott - allting gott.

Tack för en trevlig förfest Larzon! :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Vill bara säga att det var kul att träffa alla igen. Har ju saknat er :)

Ullis...hoppas du börjar få lite blod i alkoholomloppet:D ..du får la ringa när du vill ha din bil:tungan men jag tror att jag kör hem den till dig och en polare tar med min bil för du lär inte kunna köra idag..eller imorgon:D. Jag har lite nagellack jag vill ta bort..kanske du kan andas på mina naglar:rofl?

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Nursey skrev:
2618707 Vill bara säga att det var kul att träffa alla igen. Har ju saknat er :)

Ullis...hoppas du börjar få lite blod i alkoholomloppet:D ..du får la ringa när du vill ha din bil:tungan men jag tror att jag kör hem den till dig och en polare tar med min bil för du lär inte kunna köra idag..eller imorgon:D. Jag har lite nagellack jag vill ta bort..kanske du kan andas på mina naglar:rofl?

Hahaha! :rofl

Måste ha varit roligt för dig att sitta i en bil med 5 fyllon som alla ville olika saker. :D :rolleyes:

Tack så mycket för skjutsen hem. Du är en ängel!

Tack alla andra för en trevlig kväll! :tummenupp

/Emil

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
O min dotter gick o bröt tummen.Så de bidde inget för fabbo jacke denna gången heller.Typiskt.Hoppas ni hade det kul.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Tack alla för en super kväll..denna gången minns jag allt oxå..vad jag vet nu iafl:rolleyes:
Ärd et bara jag som är sugen på en tur me hojen idag:confused: :yoparty

bobo08

PMC Member
Gick med
20 Feb 2005
Hoj
BMW s1000rr GRÖN inte gul!! Gixxer 1000 K6a litehängigedition
Ska på min höjd ha 4 hjul under arslet i dag.

Kanonkul kväll, lite sliten kanske, men det är väl åldern

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
EBS skrev:
2618711 Hahaha! :rofl

Måste ha varit roligt för dig att sitta i en bil med 5 fyllon som alla ville olika saker. :D :rolleyes:

Tack så mycket för skjutsen hem. Du är en ängel!

Tack alla andra för en trevlig kväll! :tummenupp

/Emil

Det var kanon att ni var där. Tycker så mycket om er :krama (Carin o Johan ni är fetinräknade där :japp:krama)

Ullis i bilen när vi kom ut från statoil var bäst. Hårdrocken skakar rutorna och hon sitter o halvsover med mobilen i handen (och ringer någon). Tror det blev ett givande meddelande på "någons" telefonsvarare ;)

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Angel1000 skrev:
2618539 Jackan återfunnen!!! :)

Tack för visad förståelse när jag rände runt och letade som en besatt, och tack alla som hjäpte till.

Jackan hittades av DJ:n när han skulle gå hem strax efter tre. Den låg i en för mig okänd vrå i det som brukar vara garderoben. Undrar hur den kommit dit? :va Nåja, slutet gott - allting gott.

Tack för en trevlig förfest Larzon! :tummenupp

Fan va skönt för dej! Obehagligt att bli av med grejjer och DYRT att byta lås...

Skönt att se att det gamla gardet från BC orkar smyga sig ner till "Tivoli" oxå. Pubarna är sig inte lika utan radarparet Betsy och Prillan. Puss i jumsken på er! Julfest?!:tummenupp

@Nuuuursy:
Synd att Ullis var så jävla full. Annars hade du sett ett fett nyvaket monster komma springandes när vi kom hem! Min myyyys :tungan !
Skittrevligt att träffas och snacka oxå såklart, och helt ok att vara nykter. Det var hysteriskt roligt att försöka prata med Jossan. Fick du ur henne nå kloka ord? Jag missa helt :D :D.

/Carin

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
mycket trevligt att träffa så många här ifrån :) .. tyvärr kom vi lite sent pga vi kollade på iron maiden i globen innan..
får kika upp på några fler pub kvällar :yoparty

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
watson skrev:
2618851Det var hysteriskt roligt att försöka prata med Jossan. Fick du ur henne nå kloka ord? Jag missa helt :D :D.

/Carin

:mad:
Nu förstår jag inte alls vad du menar.
Det man inte minns, det har inte hänt.

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Kapten Blåskägg skrev:
2615007 :mad:
Du kexet, den kvällen kostade mig 2500 kr så lite uppskattning vore på sin plats :D

:confused:
Vaddå??
Gick du hem tidigt???? :va

För övrigt kan jag med viss glädja nämna att jag varit ute och rastat den intalienska hingsten i dag..

Lite halt för min smak..
Men några mil blev det.. :tummenupp

Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Nursey skrev:
2618707 Vill bara säga att det var kul att träffa alla igen. Har ju saknat er :)

Börjar inse att det var tur att jag inte fick plats i bilen...hade nog varit ännu mer bakis idag om jag dessutom hade andats in ångorna av Ullis;)
Blev istället en taxi hem för 615 :-!!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...