Dawg skrev:2616105Fan.. Man kanske skulle ta och pallra sig till Tivoli imorrn, ursäkterna känns lite tunna.
Du ramlar in på markplan, förslagsvis ingången från Hornsgatan, då "ramlar" du ner i sofforna på en gång!Dawg skrev:2616105Är det bara att ramla in och avisera SH då eller? Och när???
Mrnice80 skrev:2616175Nu är man i full träning inför morgondagens festande!!
Skål!
Sisst trillade vi nog in efter midnatt..och vilken entré sen dåktmjacke skrev:2616063Är det några som ska förfekka på nåt annat hak eller dylikt?
Brukar ju va lite öde på tivoli före tioslaget typ.
Kapten Blåskägg skrev:2615166Ja man kan ju trixen
Haha, Falu är nog ordet du sökte .
Nursey skrev:2616340Nej nej..wienerpölse var det hon tänkte på..prinspölserna
Plonkan skrev:2616011OK, imorrn är det äntligen dags igen för
Vilken tid är det som gäller, när börjar folk trilla in på Tivoli och ner i soffan?
ktmjacke skrev:2616063Är det några som ska förfekka på nåt annat hak eller dylikt?
Brukar ju va lite öde på tivoli före tioslaget typ.
Ullis skrev:2616546Vi kan väl försöka var där till kl 22 iaf?? De stänger väl kl 1, å man vill ju hinna med sofforna ett tag
Eller vad säger resten av folket??
// Ullis
Är några som ska sitta hos Larzon, känner ni varann kanske??
Milla skrev:2616570Dom stänger väl kl: 03 hoppas jag?
Jag hoppas någon kommer och hämtar mig och kör mig till samma ställe som förfesten va på förra gången! Lady och Thyg0d, kan ni som kan komunicera med varandra styra upp nått? pleeeeese, ni vet hur mkt jag tycker om er? *smöra* Jag e klar till 16 eller nått, hehe.
Ses på Tivoli imorgon då! Jag ska försöka vara liiite nyktrare denna gång så jag inte super bort allt jag äger, igen...
Milla skrev:2616570Dom stänger väl kl: 03 hoppas jag?
Det kommer bli bra..tvivlar inteMrnice80 skrev:2616686Då ses vi hos Frida imorgon då. .
Och har ju hört ryktas till att det inte ska gå lika lugnt till denna kväll.
Haha,, syns imorgon..
Vi fixarMilla skrev:2616570Dom stänger väl kl: 03 hoppas jag?
Jag hoppas någon kommer och hämtar mig och kör mig till samma ställe som förfesten va på förra gången! Lady och Thyg0d, kan ni som kan komunicera med varandra styra upp nått? pleeeeese, ni vet hur mkt jag tycker om er? *smöra* Jag e klar till 16 eller nått, hehe.
Ses på Tivoli imorgon då! Jag ska försöka vara liiite nyktrare denna gång så jag inte super bort allt jag äger, igen...
lady skrev:2616783Det kommer bli bra..tvivlar inte
vi ses fulla och glada allihopa
Vi fixar
Om vi är..+milla oxå. Kommer bli en vana snartMrnice80 skrev:2616833Det tvivlar jag inte alls på.
Du, jag och Malle är i dimman innan alla andra kommer till dig då eller??
Ha en trevlig kväll.
Ullis skrev:2616703Gahhh.....ja, jag kan ha fel......jag brukar ha det
Kapten Blåskägg skrev:2617037Har för mig att klockan var tre när vi blev utvisade sist.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari