icko
Ny medlem
Larzon skrev:2602629Eftersom jag bor 3 min ifrån Tivoli så lär jag dyka upp..ler Jag vill också ha kramar!!
Förfest hos dig då eller!??
Lagom krypavstånd sen!!
Last edited:
Larzon skrev:2602629Eftersom jag bor 3 min ifrån Tivoli så lär jag dyka upp..ler Jag vill också ha kramar!!
Plonkan skrev:2603302JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, PAAAAAAAAAAAAAARTY!!!
:corn
icko skrev:2603350Förfest hos dig då eller!??
Lagom krypavstånd sen!!
*DanTheMan* skrev:2603498Du ska få en av mig
Ullis skrev:2603484Någon som har utnyttjad maxgränsen av smailisar här ser jag :smailis delete:
Men jag håller med, den här gången blir det x-antal järn för en annan med. Bara så man kan stå ut med alla andra fyllisar menar jag :smailis delete:
edit: Otroligt, jag får inga smailisar på mitt mess.....du tog ju ALLA haha.
Plonkan skrev:2609191Jäpp, jag tog dom allihopa! Ev. kan du få låna nån på lördag tex...
Plonkan skrev:2609191Jäpp, jag tog dom allihopa! Ev. kan du få låna nån på lördag tex...
Kapten Blåskägg skrev:2599914HÅRDROCK KAKAN!!!
Tyvärr verkar det som jag måste vara nykter, men jag ska försöka prata orent och talla på alla tjejer ändå
Kapten Blåskägg skrev:2600124
En tankbil med högoktanig mjölk skulle inte kunna hjälpa denne man, han är helt enkelt sjukt j-a gammal.
skönt attt du är på hemma plan denna gångenIngel skrev:2609393party party
Kakan skrev:2599570Ja så här är läget NU.
Jag vet att vi är välkommna och att sofforna står kvar.
NU har jag info om vip korten: Killen jag har kontakt med skulle prata med sin chef och se om vi fick, dom har de ej på deras andra pubar. Så på lördag kommer vi få ett definitift svar på vipkortens levende.
Sofforna har vi på en stående bokning. Varje månad.
Men pub kvällen är som vanligt sista lördagen innan löning på tivoli
I väg med ER och
Larzon skrev:2610132Skicka pm om ni tycker det ska vara förfest hos mig..bor i en lite knackarkvart 3 min från Tivoli...
Vadå??? Har ni inte börjat förfesta än???Hur fan ska ni hinna bli salongsberusade då????HICKLarzon skrev:2610132Skicka pm om ni tycker det ska vara förfest hos mig..bor i en lite knackarkvart 3 min från Tivoli...
bikerwoman skrev:2610803Knarkarkvart låter inte fel... ska jag ta med nån rolig spruta ifrån jobbet då?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |