d1ce skrev:2624855Jag kan ta dina slattar vännen, det är inga problem
-@
Slattar äh, kommer du förbi bjuder jag på en rejäl grogg
d1ce skrev:2624855Jag kan ta dina slattar vännen, det är inga problem
-@
lady skrev:2624868Det stämmer bra det...kanske ska vända oss nästa gång å säga
fille600 skrev:2624885Slattar äh, kommer du förbi bjuder jag på en rejäl grogg
Jörgen Karlsson skrev:2624869Motorn är såld till Kamikaze Kids ömma moder. Så jag är motorlös, jag tillbringar garagkvällarna med att sysslolös sitta på golvet ömsom psykotiskt lallande ömsom utskrikandes min ångest. Hojgrannarna ger mig mat då och så.
d1ce skrev:2624894Beror lite på från vilket håll jag anländer, men passar det tackar jag apselut inte nej!
-@
fille600 skrev:2624898
Hrurvida du anländer framifrån eller bakifrån etc. har ingen avgörande betydelse för mig. Lägger du upp och vill ha, så är bara att hojta!
Nursey skrev:2624860Nej nej..dom är riktigt mjuka alltså
Ullis skrev:2624908Jisses, Fille...det där låter lite desperat
fille600 skrev:2624898Hrurvida du anländer framifrån eller bakifrån etc. har ingen avgörande betydelse för mig. Dyker du upp och vill ha, så är bara att hojta!
Kapten Blåskägg skrev:2624913
Kapten Blåskägg skrev:2624070Zlide och jag gillar glögg
lady skrev:2624830det ska nog gå att fixa om Milla dyker upp och inte söp bort den i lördags..risken finns? själv dyker jag inte upp på nästa pub
Kapten Blåskägg skrev:2624070Ser ut som vi får klä upp oss till stjärtgossar och sikta in oss på killarna istället
Mrnice80 skrev:2625253
Någon som hört av Milla efter i Lördags?? Och det går väl att fixa en ny present åt Jörgen om nu Milla slarvat bort den, hon har ju en tendens som sagt att tappa bort saker.
Vilken tur att man är barnledig denna vecka..
Synes även nästa pub.
Malle skrev:2625702Nu tycker jag du ska vara snäll mot Milla...va inte hon som tappade bort kameran.... De var någon som stal den ...
Kan bli lite svårt å fixa en precis lika dan present åt Jörgen men allas underskrift på men men...
Sup lite för mig oxå för jag jobbar den helgen så jag kan inte komma
Milla skrev:2638629Kameran och nyklarna var det ju någon tjyv och bandit som stal
Bonnie skrev:2643569Det är skandal!
Äre nå drag på lördag??
Jag har inte märkt av ngt annat än ett bra drag jag hoppas ja kan smita iväg nästa lördag och liva upp stämningen liteMilla skrev:2643590Menar du nu på lördag eller den 16? Klartdet blir drag på SH-puben, brukar det va nått annat?
Nursey skrev:2622458Jag kanske hyr en skåpbil denna gång då och klämmer in ett par soffor..så alla kan få skjuts hem
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari