Sh/bike-pubkväll 16/12-06

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
MrNice80 skrev:
2652052 Det är ju för tusan en vecka kvar innan SH pub. :tuttar Du hinner fixa en innan dess..
Och de korten du pratar om hade jag kunnat betala en hel del för att få se. :tungan

Betalar du ska jag köpa en tomtedräkt med skägg och allt och ha på mig, lovar! :tummenupp :krama

Malle

Fick kortet 15/6-06
Gick med
22 May 2006
Hoj
ZX6R -07
MrNice80 skrev:
2652052 Det är ju för tusan en vecka kvar innan SH pub. :tuttar Du hinner fixa en innan dess..
Och de korten du pratar om hade jag kunnat betala en hel del för att få se. :tungan

De förstår jag att du hade kunnat gjort....fanns en hel del smaskiga/roliga kort i den kameran:tungan
Jag skulle oxå kunna betala för att Milla skulle få tillbaka kameran och vi alla få se dom skojjiga korten.

Du som tog kameran:hördu ...LÄMNA TILLBAKA DEN PÅ TIVOLI!! :kulspruta :machinegu
Milla behöver sin kamera och vi vill se bilderna:yoparty

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Malle skrev:
2652069 De förstår jag att du hade kunnat gjort....fanns en hel del smaskiga/roliga kort i den kameran:tungan
Jag skulle oxå kunna betala för att Milla skulle få tillbaka kameran och vi alla få se dom skojjiga korten.

Du som tog kameran:hördu ...LÄMNA TILLBAKA DEN PÅ TIVOLI!! :kulspruta :machinegu
Milla behöver sin kamera och vi vill se bilderna:yoparty

Precis, min ekonomi klarar verkligen inte ett köp av en ny kamera :( Jävla tjyvar och banditer det finns!!

Men snart e det en ny pub, utan tomtedräkt på Milla!!! :)
Hoppas det kommer en massa folk nu och bjuder mig på födelsedagsdrinkar! :tummenupp (6 dar i förskott, men men)

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
Milla skrev:
2656234 Precis, min ekonomi klarar verkligen inte ett köp av en ny kamera :( Jävla tjyvar och banditer det finns!!

Hoppas det kommer en massa folk nu och bjuder mig på födelsedagsdrinkar! :tummenupp (6 dar i förskott, men men)

Verkligen trist att kameran é väck! :mad:

He he, vi får slåss om födelsedagsdrinkarna, jag fyller en dag innan dig...! ;) :pannkyss :tungan

:)

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Milla skrev:
2656234 Precis, min ekonomi klarar verkligen inte ett köp av en ny kamera :( Jävla tjyvar och banditer det finns!!

Du menar väl kortet-tillbaka drinkar ;)

Grattis! :cpparty

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Milla skrev:
2656255 Schhhhh, jag VILL inte ha nån sån på mig ju! :)

:hihi Vadå Schhhh... Du skulle ha sett tomtedräkten som jag såg igår.. hade den varit av kortare modell så hade jag helt klart köpt den åt dig.:yoparty

Kan ju liksom inte ha en som slutar vid knäna. :D

Men som sagt.. Vi ses ju på Lördag, med eller utan tomtedräkt det återstår att se. Har som sagt ett par dagar på mig att leta efter en fin till DIG!:tungan

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Plonkan skrev:
2656435 Verkligen trist att kameran é väck! :mad:

He he, vi får slåss om födelsedagsdrinkarna, jag fyller en dag innan dig...! ;) :pannkyss :tungan

Å jag fyller 4 dagar före dej, så jag vinner :)

Fast då jag inte kan komma så får du & Milla dela på mina tilltänkta drinkar :D

Ojojoj......det kan bli "fullt" värre :cpparty

Plonkan skrev:
2656435 jag fyller en dag innan dig...!

Bonnie skrev:
2656567 Läser man detta flera gånger blir man snurrig :näsblod

Hur snurrigt är det nu då?? :)

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
MacRabbit skrev:
2656450 Du menar väl kortet-tillbaka drinkar ;)

Grattis! :cpparty

Hehe, ja ytterligare en anledning. Fick köra från igår och fick nya körkortet på posten idag! Snabba puckar :) Sååååå skönt :)

MrNice80 skrev:
2657101
Som sagt.. Vi ses ju på Lördag, utan tomtedräkt

Precis så gör vi! ;)

Ullis skrev:
2657482 Å jag fyller 4 dagar före dej, så jag vinner :)

Jag hoppas ju att alla andra devilsare däckar,(elelr följer med) så du och fruktsalladskungen kommer förbi och dricker en födelsedagsdrink med oss ändå! :tummenupp

Last edited:

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Milla skrev:
2657619 Hehe, ja ytterligare en anledning. Fick köra från igår och fick nya körkortet på posten idag! Snabba puckar :) Sååååå skönt :)

Precis så gör vi! ;)

Jag hoppas ju att alla andra devilsare däckar,(elelr följer med) så du och fruktsalladskungen kommer förbi och dricker en födelsedagsdrink med oss ändå! :tummenupp

Bara så du vet Milla så är det fullt att ändra när man quotar.. Fy dig.. :huvet
Bara för DET, så ska jag se till att du får ha på dig tomtedräkt.
Har en extra nu efter Lucia som jag köpte till min son. tror du strl 140 cl passar. ;)

Skönt att du har fått tbx körkortet nu.. :yoparty

Kommer du och fikar hos mig nu. ;)

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
Ullis skrev:
2657482 Å jag fyller 4 dagar före dej, så jag vinner :)

Ojojoj......det kan bli "fullt" värre :cpparty
Nu saknas det bara nån som fyller just på dagen, alltså den 16:e, annars vinner du! :tummenupp
Trist att du inte kommer till Tivoli/Helenes krog... :( Hoppas att du har en riktigt bra anledning att dissa oss! :va

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Plonkan skrev:
2658062 Nu saknas det bara nån som fyller just på dagen, alltså den 16:e, annars vinner du! :tummenupp
Trist att du inte kommer till Tivoli/Helenes krog... :( Hoppas att du har en riktigt bra anledning att dissa oss! :va

Ja, jag har verkligen en bra anledning...annars hade jag givet joinat er.
Ska ha julfest med mina klubbkompisar & respektive.

Julfest EN gång per år, SH-pubkväll MASSA kvällar per år. Innebär....I´ll be back :yoparty

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...