Sh/bike-pubkväll 16/12-06

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
supergirl skrev:
2664166 Han var ju inte snygg, han var en wannabebrat! (Det är till och med ännu värre än en riktig brat) Dessutom verkade han inte alls intresserad av att diskutera konservburkar, tråkig skit :D

Dock får jag ju säga att det var märkligt att vi fick visa leg för att komma in på en nästan tom bar. Specielt när det var 20årsgräns :va

Nejnej, han var inte snygg. Det var ju för att han jobbade på ica. Visst är det snygg-Lars, han heter? Han i reklamen?

Vi fick visa leg för att jag var med. Jag ser ut att vara 18 ju.

ktmjacke skrev:
2664176 DIG hade jag verkligen velat träffa.Fan att man ska bli pruttfull på 4 bira.:gnissla

Men mig ville du inte träffa? :mad:

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag måste faktiskt hålla med Anja..:skrämd

Det var otroligt lite folk och inte alls nått drag. Som alltid var det dock trevligt att träffa alla jag pratade med! Tusen tack för de födelsedags-drinkar jag fick! :krama

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
anja skrev:
2664183

Men mig ville du inte träffa? :mad:
Äger ju redan dig.Eller va det tvärt om?

Milla skrev:
2664262 Jag måste faktiskt hålla med Anja..:skrämd

Det var otroligt lite folk och inte alls nått drag. Som alltid var det dock trevligt att träffa alla jag pratade med! Tusen tack för de födelsedags-drinkar jag fick! :krama
Måste faktiskt göra mig löjlig o fråga;VAR JAG DÄR?

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
ktmjacke skrev:
2664291 Äger ju redan dig.Eller va det tvärt om?

Jag har inte sett dig, men jag gick runt 01.30 oxå, så du kanske kom senare?:)

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Ja, lite dåligt ös var det ju onekligen... jag som drog dit min MCE-styrelse efter vår kick-off och sa att det brukar vara ett jävla drag på SH-pubarna:confused:

Men, men som vanligt var det kul att träffa sina vänner oavsett drag:tummenupp

Min röst försvann igår...är det någon som har hittat den?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
anja skrev:
2664027 Jag visste väl inte vilka som var ni, dessutom hade jag fullt upp att prata med snygg-Lars som körde Ford Mondeo.

Det är likaledes här får jag säga. Hade gärna pratat med dig. Det var bla när jag läste att du skulle dit som jag fick ändan ur.

Jo jag tycker också att det var lite segt. Hittade som sagt ett kul gäng vid fönstret (plonkan, larson mfl). Det blev lite spittrat i övriga lokalen kändes det som. Den kanske är för stor, eller vi för få :va. Eller också är vi som är tråkiga :skrämd

Jag tror att det behövs mer folk för att få bra tryck på det stället.

/J

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jörgen Karlsson skrev:
2664380 Det är likaledes här får jag säga. Hade gärna pratat med dig. Det var bla när jag läste att du skulle dit som jag fick ändan ur.

Jo jag tycker också att det var lite segt. Hittade som sagt ett kul gäng vid fönstret (plonkan, larson mfl). Det blev lite spittrat i övriga lokalen kändes det som. Den kanske är för stor, eller vi för få :va. Eller också är vi som är tråkiga :skrämd

/J

E Plonkan Monica? :confused:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
ktmjacke skrev:
2663966 Ironiskt nog hamnade man på ett ställe som heter "halfway inn" o förfestade.Lyckades ju bli pruttfull som vanligt.Var jag öht på tivoli???

japp du var på tivoli i alla fall när jag var där och prata med personalen *S*

ktmjacke skrev:
2664291

:D Du kom vid 22 tiden så jag gissar att du hade gått innan alla andra kom ;)
Men du stod då å prata med mej och entrevakten en stund.

BONNIE Kom du ihåg å prata med David på puben??

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jörgen Karlsson skrev:
2664403 Förlåt Millan, det vaaar roligt att prata med dig med!;) Och paret Valrog, Bonnie och Fille mfl mfl.

/J

Haha, var ingen pik, mer en undran vem Plonkan är, om det inte e Monica! :)

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
Milla skrev:
2664405 Haha, var ingen pik, mer en undran vem Plonkan är, om det inte e Monica! :)
Jäpp, Plonkan é Monika, asså jag. :tungan

Du hittade inte möjligtvis din kamera igår? Vore ju trevligt ifall den dök upp igen, fast sannolikheten är väl ungefär noll, tyvärr.. :gnissla

:)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Plonkan skrev:
2664416 Jäpp, Plonkan é Monika, asså jag. :tungan

Du hittade inte möjligtvis din kamera igår? Vore ju trevligt ifall den dök upp igen, fast sannolikheten är väl ungefär noll, tyvärr.. :gnissla

Tänkte väl att detmåste va så, o jag som undrat sååå vem Plonkan e, o så har jag vetat det hela tiden, hehe.

Nepp, det e någon annan som har roligt med den nuförtiden, kameran alltså :/

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Jörgen Karlsson skrev:
2663943 Nu är jag ju förvisso homo varför jag kan ställa mig en smula fundersam till kommentaren "sög"..

Jag är också arg och upprörd!

Jag kom vid 22 och då mötes jag av följande, två gubbar i varsin skinnfåtölj och en som visst somnat på bardisken.

Efter cirka 2 timmar (som jag fördrev pratandes med en icke hojåkande filmkille) dyker det upp två tjejer och en elektriker i nedre tonåren som tjatade om trekant, tyvärr var deltagare nummer tre en schäfer, eller var det en pudel?

Efter ytterligare 1 timme fick jag prata med någon HD biker som skulle byta motor på sin chopper... :arsele

Hade det inte varit gångavstånd till Tivoli hade jag nog gråtit mig till sömns efter en sådan mardröm.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Bonnie skrev:
2664927 Jag är också arg och upprörd!

Jag kom vid 22 och då mötes jag av följande, två gubbar i varsin skinnfåtölj och en som visst somnat på bardisken.

Efter cirka 2 timmar (som jag fördrev pratandes med en icke hojåkande filmkille) dyker det upp två tjejer och en elektriker i nedre tonåren som tjatade om trekant, tyvärr var deltagare nummer tre en schäfer, eller var det en pudel?

Efter ytterligare 1 timme fick jag prata med någon HD biker som skulle byta motor på sin chopper... :arsele

Hade det inte varit gångavstånd till Tivoli hade jag nog gråtit mig till sömns efter en sådan mardröm.

Det låter ju rätt kul! :hihi

Har du kollat upp monstertriumphen jag tjatade om? :)

/J

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Jörgen Karlsson skrev:
2664380 Det är likaledes här får jag säga. Hade gärna pratat med dig. Det var bla när jag läste att du skulle dit som jag fick ändan ur.

/J

Jag får väl försöka styra upp min fritid lite så det blir lite "attack" å dom där festerna..

Det låter som om det skulle behövas lite mindre snack och en jävla massa mer verkstad.. :D

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Bonnie skrev:
2664927 Jag är också arg och upprörd!

Visst tusan ... det måste ju vart jag Anja och Martin ... men pudel o schäfer? Den biten minns inte jag :va

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Snail_shell skrev:
2666408 Jag får väl försöka styra upp min fritid lite så det blir lite "attack" å dom där festerna..

Det låter som om det skulle behövas lite mindre snack och en jävla massa mer verkstad.. :D
Ja det vore roligt. Gästerna gör ju festen..

/J

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
supergirl skrev:
2666456 men pudel o schäfer? Den biten minns inte jag :va

Var inte du sexolog?

ironi off:
Trevligt att träffas!

Kakan skrev:
2664390
BONNIE Kom du ihåg å prata med David på puben??

Jag glömde nog det lite, gjorde ett halvhjärtat försök men han var inte där just då. :rolleyes:

Last edited:

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Bonnie skrev:
2667221 Var inte du sexolog?

ironi off:
Trevligt att träffas!

Jag glömde nog det lite, gjorde ett halvhjärtat försök men han var inte där just då. :rolleyes:

ahh sexolog ... bara när jag är berusad :)

Jag får säga detsamma

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...