Sh/bike-pubkväll 16/12-06

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Milla skrev:
2662201 Men söta snälla du, inte ska du fixa det, men TACK för din omtanke :) :krama
Ha ha ha,söt o snäll!!! Såg mer ett tillfälle att få va en sugardaddy o få leverera varorna som ger svajande omdöme.:tungan Jag blir kanske söt efter en 8-10 flaskor cider eller nåt kanske:yoparty

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
ktmjacke skrev:
2662595 Ha ha ha,söt o snäll!!! Såg mer ett tillfälle att få va en sugardaddy o få leverera varorna som ger svajande omdöme.:tungan Jag blir kanske söt efter en 8-10 flaskor cider eller nåt kanske:yoparty

Jag har visst varit en snäll flicka för någon har varit och köpt cider åt mig! :) Så tydligen blir jag odräglig igen, stackars er! :tungan
Ses ikväll! :fyllisar

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
sporthojpuben sög. tur att man hade trevligt sällskap iaf. hela vägen hem längtade jag efter riskaka. när jag kom hem upptäckte jag att jag bara hade en kvar. typiskt.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
anja skrev:
2663935 sporthojpuben sög. tur att man hade trevligt sällskap iaf. hela vägen hem längtade jag efter riskaka. när jag kom hem upptäckte jag att jag bara hade en kvar. typiskt.
Nu är jag ju förvisso homo varför jag kan ställa mig en smula fundersam till kommentaren "sög".. Men varför satt du inte och giddrade med Plonkan och jag?

Last edited:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Ironiskt nog hamnade man på ett ställe som heter "halfway inn" o förfestade.Lyckades ju bli pruttfull som vanligt.Var jag öht på tivoli???

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2663943 Nu är jag ju förvisso homo varför jag kan ställa mig en smula fundersam till kommentaren "sög".. Men varför satt du inte och giddrade med Plonkan och jag?

Jag visste väl inte vilka som var ni, dessutom hade jag fullt upp att prata med snygg-Lars som körde Ford Mondeo.

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Ja visst fan sög den anja!

...på det dåliga sättet Jörgen Karlsson.

enda från sporthoj ja snackade med va dom ja kom med och nån lirare på en trajja från jesu födelse.

inge bra premiär sh-pub för mig mao..

nu blev jag arg o sugen på kebab!!

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Äh, nu är ni bara neggo och bakfulla! :arsele

Lite mindre uppslutning denna gång, men kul som vanligt att träffa de som dök upp!

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MacRabbit skrev:
2664034 Äh, nu är ni bara neggo och bakfulla! :arsele

Lite mindre uppslutning denna gång, men kul som vanligt att träffa de som dök upp!

men jag träffade inte dig där? i mina ögon var det typ helt folktomt. :va

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
anja skrev:
2664035 men jag träffade inte dig där? i mina ögon var det typ helt folktomt. :va
Var jag där???Har en garderobsbricka med nr 5 på från nåt ställe iaf.Men jackan e hemma.Så om nån saknar en bricka så har jag den:va

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Har nåt svagt minne av att det var nåt jidder med nån snubbe som va en halvmeter hög o väldigt verbal iaf.Tror jag gav honom en puss i pannan o gick typ.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
det va inge vidare drag där igår..jag va iofs bara in och vände. Körde nykterheten:tungan Måste ju visa att jag kan vara städad jag oxå:rolleyes:
På nästa pub hoppas jag på bättre uppslutning..:yoparty Bytte lite ord me lite nytt folk igår men hann inte sätta mig in i vilka ni va här på sh..sorry:gnissla

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Det var ju ruskigt lite folk !!! :(
Men trevligt att träffa de som var där !! :tummenupp
Att man aldrig lär sig att DET ÄR INTE LIKA KUL ATT VARA NYKTER !!:huvet
Men man är ju mamma o har ett anavar ibland ! ;)
Nu åter till bullbaket !! :yoparty

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
anja skrev:
2664027 Jag visste väl inte vilka som var ni, dessutom hade jag fullt upp att prata med snygg-Lars som körde Ford Mondeo.

Han var ju inte snygg, han var en wannabebrat! (Det är till och med ännu värre än en riktig brat) Dessutom verkade han inte alls intresserad av att diskutera konservburkar, tråkig skit :D

Dock får jag ju säga att det var märkligt att vi fick visa leg för att komma in på en nästan tom bar. Specielt när det var 20årsgräns :va

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
supergirl skrev:
2664166 Han var ju inte snygg, han var en wannabebrat! (Det är till och med ännu värre än en riktig brat) Dessutom verkade han inte alls intresserad av att diskutera konservburkar, tråkig skit :D

Dock får jag ju säga att det var märkligt att vi fick visa leg för att komma in på en nästan tom bar. Specielt när det var 20årsgräns :va
DIG hade jag verkligen velat träffa.Fan att man ska bli pruttfull på 4 bira.:gnissla

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...