ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Ha ha ha,söt o snäll!!! Såg mer ett tillfälle att få va en sugardaddy o få leverera varorna som ger svajande omdöme.Milla skrev:2662201Men söta snälla du, inte ska du fixa det, men TACK för din omtanke![]()
![]()
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Ha ha ha,söt o snäll!!! Såg mer ett tillfälle att få va en sugardaddy o få leverera varorna som ger svajande omdöme.Milla skrev:2662201Men söta snälla du, inte ska du fixa det, men TACK för din omtanke![]()
![]()
ktmjacke skrev:2662595Ha ha ha,söt o snäll!!! Såg mer ett tillfälle att få va en sugardaddy o få leverera varorna som ger svajande omdöme.Jag blir kanske söt efter en 8-10 flaskor cider eller nåt kanske
![]()
Angel1000 skrev:2663279Då drar man snart från Vaxholm med kurs mot Söder.
Vi ses!
Nu är jag ju förvisso homo varför jag kan ställa mig en smula fundersam till kommentaren "sög".. Men varför satt du inte och giddrade med Plonkan och jag?anja skrev:2663935sporthojpuben sög. tur att man hade trevligt sällskap iaf. hela vägen hem längtade jag efter riskaka. när jag kom hem upptäckte jag att jag bara hade en kvar. typiskt.
Jörgen Karlsson skrev:2663943Nu är jag ju förvisso homo varför jag kan ställa mig en smula fundersam till kommentaren "sög".. Men varför satt du inte och giddrade med Plonkan och jag?
MacRabbit skrev:2664034Äh, nu är ni bara neggo och bakfulla!![]()
Lite mindre uppslutning denna gång, men kul som vanligt att träffa de som dök upp!
Var jag där???Har en garderobsbricka med nr 5 på från nåt ställe iaf.Men jackan e hemma.Så om nån saknar en bricka så har jag denanja skrev:2664035men jag träffade inte dig där? i mina ögon var det typ helt folktomt.![]()
anja skrev:2664035men jag träffade inte dig där? i mina ögon var det typ helt folktomt.![]()
anja skrev:2664027Jag visste väl inte vilka som var ni, dessutom hade jag fullt upp att prata med snygg-Lars som körde Ford Mondeo.
DIG hade jag verkligen velat träffa.Fan att man ska bli pruttfull på 4 bira.supergirl skrev:2664166Han var ju inte snygg, han var en wannabebrat! (Det är till och med ännu värre än en riktig brat) Dessutom verkade han inte alls intresserad av att diskutera konservburkar, tråkig skit
Dock får jag ju säga att det var märkligt att vi fick visa leg för att komma in på en nästan tom bar. Specielt när det var 20årsgräns![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |