d1ce skrev:2357395Då vågar jag inte dyka upp, å då med er hälsa i åtanke. Jag looking dead sexy i rosa latex buff lär pilla ner både 4 och 5 hojjar i generatorböjjen
-@ndreas
Blir ju lite rätt att jag ska bli för knäsvag för att köra hoj..
d1ce skrev:2357395Då vågar jag inte dyka upp, å då med er hälsa i åtanke. Jag looking dead sexy i rosa latex buff lär pilla ner både 4 och 5 hojjar i generatorböjjen
-@ndreas
-@ndreas
Hur ska någon kunna veta det?Wonderboy skrev:2357620Hur månge är det som kommer totalt?
// jonthe
scud skrev:2357635Hur ska någon kunna veta det?
Förra veckan blev det ca 35.. men det såg ju ut att bli dåligt väder, säkert därför det inte blev fler.. Veckan innan var det ju många fler.. Jag kommer inte ihåg för jag var inte med, men 70 eller kanske ännu fler? (nån som vet, typ KungKB får fylla i mer exakt)
Kapten Blåskägg skrev:2357728Ett skepp kommer lastat med porr
Kolla vad som flyttat hem till mig
Bonnie skrev:2356387Efter två veckors semester, varav en vecka i en varm bil, är jag redo för en onsdagstur
Fick lära mig att det görs gin vid Vättern, otroligt men sant.
Cervantes skrev:2357732
Ser riktigt nice ut!! får vi se dig köra den som den förtjänar på onsdag då!
Nursey skrev:2356614Jag har fått en tid på Tisdag morgon att besiktiga hojen så jag kommer om jag går igenom besiktningen..eller kanske ändå iallafall
Den var fin.. jag köpte nyligen lillebroren till din hoj.. (600).. iofs en K5 då ja tyckte den va snyggare.. 600 K6 har ju nån skum ljuddämpare a la moto-gp stuk..Kapten Blåskägg skrev:2357728Ett skepp kommer lastat med porr
Kapten Blåskägg skrev:2357737Har ni tänkt på att gin är lite som mjölk, dvs finns alltid hemma och smakar alltid bra
COLOSSUS skrev:2357742Kul ... Rätt färger oxå....
Kanske dags att börja använda knäpuckarna nu då ????
// Colossus
Kapten Blåskägg skrev:2357737Det är jag tveksam till men jag köra allt vad jag vågar
Valrog skrev:2356785Om DU går igenom besiktningen????
Va det inte HOJEN som skulle besiktigas??
bikerwoman skrev:2357198Den oskadade halvan av oss, dvs. jag dyker nog upp på onsdag
Anders kraschade på Gelleråsen för en vecka sedan så varken han eller hojen är i nåt toppskick kan jag meddela, fick i allafall hem honom från sjukhuset i torsdags.
Tappade lite av min inspiration efter att han och tre vänner fick uppsöka akuten i Karlskoga förra veckan...känner mig riktigt hemmastadd på det sjukhuset nu
Mattias skrev:2357380Jag har lånat en sån där klubba. Jag kanske kommer.
Cervantes skrev:2357385Nu är man ju kittad för körningen på onsdag!! skaffade mig ett par nya tofflor idag
Såg på dinmc att den sista buffen i råsa latex va såld måste kapten som shoppat till d1ce?
d1ce skrev:2357395Jag looking dead sexy
-@ndreas
scud skrev:2357752Den var fin.. jag köpte nyligen lillebroren till din hoj.. (600).. iofs en K5 då ja tyckte den va snyggare.. 600 K6 har ju nån skum ljuddämpare a la moto-gp stuk..
Kör så de ryker nu!!
Kapten Blåskägg skrev:2357756Kanske får investera i ett skinnställ först, eller kan man skruva puckar i goretexbrallorna?
Kapten Blåskägg skrev:2357760Nej måste varit nån annan som var snabbare, de var slut när jag kom
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |