SH.com Grupp/Onsdagskörning 060809

Status
Ej öppen för fler svar.

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Efter två veckors semester, varav en vecka i en varm bil, är jag redo för en onsdagstur :tummenupp

Ett flak Stockholmsöl för 92:- trodde jag var all time low i Tyskland. Sen hittade jag ett flak Småland för 70:-... Kan rekommendera Calles i Burg framför BorderShop och Citti/Lübeck. Men vilken affär som helst gör en lycklig när det gäller ölpriserna:yoparty

Fick lära mig att det görs gin vid Vättern, otroligt men sant.

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Nursey skrev:
2356614 Jag har fått en tid på Tisdag morgon att besiktiga hojen så jag kommer om jag går igenom besiktningen..eller kanske ändå iallafall :p

Om DU går igenom besiktningen????:va
Va det inte HOJEN som skulle besiktigas??:tungan

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog, du har PM! snart...

-@ndreas

Valrog skrev:
2356785 Om DU går igenom besiktningen????:va

Låter som om det kan bli svårt ^^

Nu får du dyka upp, annars blir det straffåkning någon söndag! ;)

-@ndreas

Last edited:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Milla skrev:
2356178 Bra!!!!!!!!!!!! MVG där, äääääntligen nån som fattar hur man gör!!!:tummenupp :D
Ja för du irriterade dig ju väldigt mycket på alla puckon som låg och segade framför dig i onsdags :tungan

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Den oskadade halvan av oss, dvs. jag dyker nog upp på onsdag:tummenupp
Anders kraschade på Gelleråsen för en vecka sedan så varken han eller hojen är i nåt toppskick kan jag meddela, fick i allafall hem honom från sjukhuset i torsdags.
Tappade lite av min inspiration efter att han och tre vänner fick uppsöka akuten i Karlskoga förra veckan...känner mig riktigt hemmastadd på det sjukhuset nu:confused:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Valrog skrev:
2356785 Om DU går igenom besiktningen????:va

Jag och min hoj är EN med varandra..går hojen igenom går jag igenom :tungan Går hojen INTE igenom går jag igenom ändå...taket vill säga :gnissla

Har varit ute o pysslat om min baby med mina motorfanatiska norrlandskusiner nu så det borde gå bra. JOMÄNNVISST :gällivare

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
bikerwoman skrev:
2357198 Den oskadade halvan av oss, dvs. jag dyker nog upp på onsdag:tummenupp
Anders kraschade på Gelleråsen för en vecka sedan så varken han eller hojen är i nåt toppskick kan jag meddela, fick i allafall hem honom från sjukhuset i torsdags.
Tappade lite av min inspiration efter att han och tre vänner fick uppsöka akuten i Karlskoga förra veckan...känner mig riktigt hemmastadd på det sjukhuset nu:confused:

Låter inge vidare! hoppas han kryar på sig :tummenupp

cl

Tequila MC
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
ZX10R Grön
bikerwoman skrev:

F*n va tråkigt. Hälsa gubben att krya på sig.

Ang. körningen så dyker jag nog upp.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
scud skrev:
2356955 Ja för du irriterade dig ju väldigt mycket på alla puckon som låg och segade framför dig i onsdags :tungan

Haha, ja jag var irriterad på er som fan, ni körde ju ifrån mig!!! ;)

Igår var det dock irriterande på riktigt....MEN alla kan ju göra fel, så det bara hoppas att de lärde sig nått!! :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
bikerwoman skrev:

Riktigt ledsamt att höra. Hälsa från mig. Vill ju se er båda på Rörken nu när jag kommer ha hojen igen. Ge honom en stor kram :krama

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Milla skrev:
2357278 Haha, ja jag var irriterad på er som fan, ni körde ju ifrån mig!!! ;)

Igår var det dock irriterande på riktigt....MEN alla kan ju göra fel, så det bara hoppas att de lärde sig nått!! :tummenupp
Ja igår var jag inte med så jag vet inte hur och vad som blev.. Men det kan ju vara skönt att ha någon ganska nära framför så man kan se och lära lite spår etc vid kurvtagning.. Fast då är det ju bra om den framförvarande vet vad han/hon pysslar med :)

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Nu är man ju kittad för körningen på onsdag!! skaffade mig ett par nya tofflor idag :tummenupp

Såg på dinmc att den sista buffen i råsa latex va såld måste kapten som shoppat till d1ce? :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Cervantes skrev:
2357385 Såg på dinmc att den sista buffen i råsa latex va såld måste kapten som shoppat till d1ce? :hihi

Då vågar jag inte dyka upp, å då med er hälsa i åtanke. Jag looking dead sexy i rosa latex buff lär pilla ner både 4 och 5 hojjar i generatorböjjen ;)

-@ndreas

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...