SH.com Grupp/Onsdagskörning 060809

Status
Ej öppen för fler svar.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
d1ce skrev:
2355817 Ah, lönnfet, du skulle bara höra KB's sons kommentar angående KB's massiva resurser som ung. Det gick något i stil med.

"Pappa, visst var du sådär välskapt även som 19åring, och titta på andreas han är faktiskt hälften så gammal som dig men vad stark han verkar. Han ser ut att vara riktigt snabb på att åka motorcykel, mkt snabbare än dig."

Där vart det hot om indragen veckorpeng till jul osv :rofl

-@ndreas

Hahaha :rofl:rofl :rofl

Barn är ju för härligt ärliga!! :Bugar

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
d1ce skrev:
2355817 Ah, lönnfet, du skulle bara höra KB's sons kommentar angående KB's massiva resurser som ung. Det gick något i stil med.

"Pappa, visst var du sådär välskapt även som 19åring, och titta på andreas han är faktiskt hälften så gammal som dig men vad stark han verkar. Han ser ut att vara riktigt snabb på att åka motorcykel, mkt snabbare än dig."

Där vart det hot om indragen veckorpeng till jul osv :rofl

-@ndreas

:rofl :rofl
Med sånna här kompisar behöver man fan inga ovänner!!!

Killersnail

En hal typ
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Onsdagen närmar sig och vädret tycks hänga kvar, så det ser ut att bli en svettig körning igen. Jag och Blomman är på.

Semper, är du på också?

Nilsson_

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Letar sjysst R6, Aprilia Rs125 02:a, Pb900 05:a och en Suzuki RM50 79:a
Jag är på om det går bra med en slö 125a? Skulle vara trevligt att åka tillsammans med lite folk!

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Panigale
Killersnail skrev:
2355874 Onsdagen närmar sig och vädret tycks hänga kvar, så det ser ut att bli en svettig körning igen. Jag och Blomman är på.

Semper, är du på också?

Tjo, ja förmodligen, dock beror det lite på hur min däcksituation ser ut på onsdag.. :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Onsdagstrådar e farliga!!!
Blir ju trött som en gnu av att härja i dem halva natten..

Synd att man inte har ett manligt kexemplar till brevbärare dock! :rolleyes: Dörren öppen så katterna kan gå ut, nannar hur gott som helst när någon tutar som satan utanför.. Tar ett tag innan det kopplar att det kanske är till mig.. Bäst att försöka hinna få på sig lite kläder!!! :rodnar
Hon har aldrig kört upp paket åt mig innan, men men man ska ju inte klaga, nu slapp jag ju köra in till Bro för att hämta ut det! :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Nilsson_ skrev:
2356044 Jag är på om det går bra med en slö 125a? Skulle vara trevligt att åka tillsammans med lite folk!

Haft 125'or med förut och det var inga som helst problem. Varierat med folk gör det bara skoj, the more the marrier (eller vafan man säger).

Dyk upp

-@ndreas

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Kapten Blåskägg skrev:
2355748 Nej det tycker jag inte ska behövas.
Vi har(numera) ung koll på hur många som kommer, beronde på vilka som är veckans gruppledare så vill jag inte att folk ska behöva bestämma innan vilken grupp de vill åka i. Däremot är det inte fel att lägga en tanke på hur fort man vill köra, och kanske då också fundera lite på var i gruppen man vill lägga sig då tempot inom gruppen skiljer sig rätt avsevärt mellan täten och kön.

Mvh Jensa

Måste hålla med där...:tummenupp
Körningarna har funkat klockrent efter mitt tycke då:yoparty

Wonderboy skrev:
2355769 Precis kirrat ledighet på onsdagen, så jag är på! Hoppas min polare kan delta likaså, hans kopplingsvajer gick dock sönder när vi körde hem från vaxholm i onsdags..

Men var kommer målen att vara, kör vi till vaxholm tex? :tungan

// jonthe

Koppling???? VAD andvänder du den till????

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2356139 Måste hålla med där...:tummenupp
Körningarna har funkat klockrent efter mitt tycke då:yoparty

Koppling???? VAD andvänder du den till????

Vilken tid ska jag vara vid slutet av raksträckan och din "avfart" på onsdag?! :yoparty

-@ndreas

Nilsson_

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Letar sjysst R6, Aprilia Rs125 02:a, Pb900 05:a och en Suzuki RM50 79:a
d1ce skrev:
2356134 Haft 125'or med förut och det var inga som helst problem. Varierat med folk gör det bara skoj, the more the marrier (eller vafan man säger).

Dyk upp

-@ndreas

OKej najs! får väl lägga mig en bit bak i ledet så jag inte stannar upp folk bara!

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Är det bara jag som tror att KB kommer att skylla på att han måste köra in nya hojen när det går jättelångsamt? Nya däck? -Nä ni vet, det är ju mineralolja de första 100 milen, då får man bara köra in lite lugnt.

muhahaha :arsele

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Nilsson_ skrev:
2356175 OKej najs! får väl lägga mig en bit bak i ledet så jag inte stannar upp folk bara!

Bra!!!!!!!!!!!! MVG där, äääääntligen nån som fattar hur man gör!!!:tummenupp :D

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2356150 Vilken tid ska jag vara vid slutet av raksträckan och din "avfart" på onsdag?! :yoparty

-@ndreas

Kan halv sex va nå't :va så vi hinner prata lite SKIT innan körningen, för då är vi väl där ca17:36 hehehehehe.....OM du hänger med i tempot vill säga....

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Nilsson_ skrev:
2356175 OKej najs! får väl lägga mig en bit bak i ledet så jag inte stannar upp folk bara!

Det där känner du, tappar man till framförvarande vinkar man förbi. Går det för sakta för din smak väntar man tills man endera blir omvinkad eller hela gruppen stannat för att vänta in alla eller vid planerat stopp.

-@ndreas

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2356179 Kan halv sex va nå't :va så vi hinner prata lite SKIT innan körningen, för då är vi väl där ca17:36 hehehehehe.....OM du hänger med i tempot vill säga....

Låter prima!

Du vet hur det är, ekonomin är tajt och man har inte råd med annat än traktorsoppa ;) Du tankar ju moppen med högoktanigtskit, klart som fan du hänger av mig (kom inte å påstå annat) Sen har jag bara en tjejhoj, du kan inte begära så mkt av mig... :D

-@ndreas

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...